IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Worek sztuczek

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Eileen Pendragon
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 172cm/180cm w szpilkach | 52kg
Rodzaj magii : Tricksterism
Gildia : ---
Staż w gildii : ---
Liczba postów : 116
Dołączył/a : 01/12/2012
Skąd : Z Varszavy

PisanieTemat: Worek sztuczek   Wto Gru 13 2016, 17:41

Rodzaj Magii: Tricksterism
Tricksterism to magia, która przez wieki kojarzona była tylko z dwoma rzeczami. Po pierwsze – z legendami o groźnych duchach z dalekiego wschodu, odznaczających się wyjątkowo złośliwym usposobieniem, a po drugie – z potężnymi bogami, których przewrotne poczucie humoru nie raz uprzykrzyło życie jakiemuś śmiertelnikowi.
Magia ta łączy w sobie przede wszystkim cztery następujące elementy: iluzję, zmiennokształtność, tymczasową materializację oraz funkcjonujące nadal pod staroświecką nazwą - opętania. O ile nikt nie ma wątpliwości co do tego czym są dwie pierwsze zdolności, tak pojawiają się pewne pytania dotyczące pozostałych. Czym są owe zagadkowe opętania i co to jest tymczasowa materializacja?
Otóż tymczasowa materializacja to moc umożliwiająca użytkownikowi tworzenie dowolnych przedmiotów, które jednak zawsze po pewnym czasie znikają bez śladu. Stworzone przez Eileen obiekty są w pełni realne i można nimi wpływać na innych ludzi w taki sposób w jaki zostały do tego przeznaczone, aczkolwiek nigdy nie będą to twory tak imponujące, jak na przykład całe budynki. Istnieją też pewne wyjątki, czyli rzeczy, których dziewczyna stworzyć nie może, lub których działanie jest objęte ścisłymi zasadami:

Spoiler:
 

Co do opętań – określa się tak zaklęcia, którymi użytkownicy Tricksterismu wpływają bezpośrednio na psychikę drugiego człowieka. Zawierają się w tym wszystkie techniki hipnotyczne i takie, dzięki którym Eileen może wejść do głowy swojej ofiary, by odczytać znajdujące się w niej, zazwyczaj bardzo konkretne informacje. Legendy mówią o magach, którzy potrafili wnikać do umysłów innych, a następnie godzinami eksplorować napotkane tam miejsca. Niewiadomo ile z tych opowieści jest prawdą. Współcześni przedstawiciele tego rzadkiego rodzaju magii, aby wtargnąć do czyjejś świadomości, potrzebują wyraźnego ku temu powodu. Może nim być na przykład chęć odkrycia najskrytszych lęków ofiary lub pragnienie poznania jej ulubionego smaku sosu do naleśników.
Magowie władający tym rodzajem magii to Tricksterzy, którzy w swoich zaklęciach dowolnie łączą powyżej wymienione elementy, aby uzyskać zadowalający efekt – nieważne czy chodzi o wywołanie choroby psychicznej czy zwykłe zmaterializowanie skórki od banana tuż pod czyjąś stopą. Głównym celem Tricksterów jest przede wszystkim sianie chaosu i zamętu w życiach osób trzecich, robienie przekrętów i żartowanie sobie z każdego biedaka, który akurat jest pod ręką. Pomimo pewnych fizycznych aspektów, magia ta ma charakter głównie mentalistyczny, a oznacza to, że chociaż Trickster może zabić kogoś zmaterializowanym przez siebie sztyletem, to zaklęcia jakimi dysponuje mają przeważnie zupełnie inne zastosowanie.

Pasywne Właściwości Magii:
No Effect: Iluzje stworzone przez Eileen na nią nie działają. Oczywiście PWM nie blokuje magii innych osób.

Trick Sense: Eileen wyczuwa zastosowane w jej otoczeniu iluzje, choć na poziomie PWM nie jest w stanie określić kto jest ich autorem, gdzie się znajdują i jakiej są wielkości. Nie może również wyczuć niczego, co zostało stworzone dalej niż w promieniu 10 metrów od jej osoby. Zatem wykryty przez nią miraż może być duży jak dom lub mały jak mrówka, może być zaledwie parę centymetrów od twarzy dziewczyny, ale dopóki nie użyte zostanie zaklęcie, Eileen będzie jedynie wiedziała, że dana iluzja istnieje. Nic poza tym.

Sound Effect: Eileen tworzy w umyśle jednej, konkretnej osoby iluzję dźwięku, który może być wszystkim od potwornego hałasu, przez szczekanie psa, po cichutki szept. Może to być jednak tylko pojedynczy, jednostajny odgłos, który będzie  powtarzał się w kółko i w kółko. Żeby PWM zadziałało, dziewczyna musi patrzeć wybranemu przez siebie człowiekowi prosto w oczy w momencie „rzucania uroku”. Działa jedną turę i można użyć tylko raz na turę, w związku z czym Eileen nie może stosować tej techniki na dwóch osobach jednocześnie. Nie działa w trakcie walki.

Ant Illusion: Eileen tworzy niewielką iluzję, którą nakłada na dowolny, już istniejący przedmiot, aczkolwiek nie większy niż karta do gry. Może być to na przykład pusta szklanka lub filiżanka. Iluzja polega na pozornej zmianie wyglądu danej rzeczy, w oczach jednej osoby – takiej, która spojrzy nań jako pierwsza. Dziewczyna może sprawić, że ów człowiek zamiast pustego naczynia będzie widział pozostałe po nim zbite szkło albo że jest wypełnione jakimś napojem. Jeżeli natomiast w szklance coś się już znajduje, Eileen może zmienić temu czemuś wygląd. Naturalnie to nadal tylko maleńka iluzja, która po upływie maksymalnie paru godzin, samoistnie się ulatnia.

Nudity?: Iluzja działająca wyłącznie na wzrok, polegająca na stworzeniu mirażu ubrania w sytuacji, gdy Eileen zostanie ich na przykład pozbawiona. Wszyscy znajdujący się w okolicy ludzie będą widzieć ją tak jak na co dzień – ubraną w jedne ze swoich tradycyjnych wdzianko. Jednak, ponieważ czar działa tylko na zmysł wzroku, każdy kto dotknie dziewczyny natychmiast się zorientuje, że coś jest nie tak. Ponadto iluzja nie sprawia, że Eileen nagle zrobi się cieplej, gdy zabraknie jej na przykład spodni w środku zimy. Osoby odporne na iluzje nie dadzą się jednak oszukać i będą widziały braki w garderobie dziewczyny.

The Thing: Eileen tworzy coś z niczego jednak nie może to być większe od pudełka zapałek. Ponadto zrobionych przez nią rzeczy może być maksymalnie trzy i wszystkie znikają bez śladu po upływie jednej tury. Kolejnym ograniczeniem jest to, że dziewczyna może dokonać takiej materializacji tylko raz na turę, więc jeśli będzie chciała stworzyć coś większego, będzie musiała posłużyć się zaklęciem. Przedmioty stworzone przez Eileen znikają, jeśli się nimi w coś uderzy lub jeśli same zostają uderzone.

Zaklęcia:
Double Team [D]: Eileen tworzy swojego iluzorycznego klona, którego od pierwowzoru odróżnia jedynie to, że nie ma fizycznego ciała. A zatem jeżeli dziewczyna oraz jej sobowtór staną obok siebie, nie sposób będzie je odróżnić. Jedynym sposobem na ujawnienie, która Eileen jest prawdziwa, jest pozbycie się klona. Można to zrobić, uderzając w niego jakimkolwiek atakiem – magicznym lub nie magicznym – który przeleci przez iluzję i sprawi, że ta się rozpłynie. Osoby spostrzegawcze dostrzegą także, że twór nie rzuca cienia. Ponadto autor zaklęcia nie może odejść od swojego tworu na odległość większą niż 5m, a sam sobowtór nie posiada zdolności poruszania się. Jeżeli pozostanie nieruszony, utrzymuje się 3 posty.

Makeover [D]: Eileen za pomocą tego prostego zaklęcia może zmienić swój wygląd zewnętrzny. Wprowadzona modyfikacja może być zarówno mała i nieskomplikowana, polegająca na przykład na przybraniu innego koloru włosów lub oczu, ale może też dotyczyć przemiany w całkowicie inną osobę. Haczyk polega na tym, że z racji niskiej rangi zaklęcia, jeżeli faktycznie zdecyduje się na właśnie stuprocentową transformację, to utrzyma się ona przez jeden post. Im mniej zmian wprowadza w swoim wyglądzie, tym dłużej jest je w stanie utrzymać. Przykładowo, jeśli zmieni tylko kolor włosów, to będzie mogła go zatrzymać na maksymalnie 5 postów, jeśli zaś przedłuży sobie włosy oraz odejmie nieco wzrostu, pozostanie taka na maksymalnie 3 posty. Warto też zaznaczyć, że jest to zaklęcie, które zmienia tylko wygląd Eileen. Jej głos, zapach i umiejętności pozostają takie jak były.

Bunch Of Crap [D]: Eileen tworzy jeden, dowolny, wyobrażony przez siebie przedmiot. Nie jest to jednak nic porywających rozmiarów, bo wielkością nie może przekraczać 25cmx25cmx25cm. A zatem co dokładnie dziewczyna może zmaterializować? Otóż wszystko, zaczynając od drobnego kamienia i kończąc na średniej wielkości doniczce. Jednak bez względu na to, co Eileen stworzy, ów rzecz rozpłynie się bez śladu po upływie jednego posta. Zaklęcie służy do materializacji zwykłych, codziennych przedmiotów, więc nie można go użyć do tworzenia jedzenia lub roślin.

I Want To Believe [D]: Eileen poprzez kontakt wzrokowy może zahipnotyzować swoją ofiarę, by ta uwierzyła w jakąś wymyśloną przez dziewczynę głupotę. Nie są to jednak żadne trudne do obalenia bzdury i przy odrobinie spokoju oraz trzeźwego myślenia, każdy zdrowy na umyśle człowiek poradzi sobie z pokonaniem takiego problemu. Wmawiane ofierze rzeczy mogą brzmieć na przykład tak: „woda jest sucha” albo „niebo jest czerwone” lub też „cukier jest słony”. To, jak szybko efekt zaklęcia minie, zależy od tego jak szybko osoba będąca pod jego wpływem, otrząśnie się i przemówi sobie do rozsądku.

Misty Poof [C]: Zaklęcie, które Eileen opanowała bardzo wcześnie, a które polega na chwilowej transformacji w strzępek mgły albo obłoczek białego dymu. Dziewczyna traci swoją fizyczną formę i w związku z tym przez 5 sekund jest odporna na ataki. Zarówno magiczne, jak i nie magiczne. W tym czasie może się również przemieszczać z miejsca na miejsca, z prędkością swojego najszybszego biegu. Niestety, gdy znajduje się pod postacią mgły, nie może korzystać z żadnych zaklęć, ponieważ utrzymanie świadomości w niematerialnej i do tego bardzo ulotnej postaci, kosztuje dużo skupienia. Zaklęcie staje się trudniejsze w użyciu jeżeli na dworze wieje silny wiatr lub, gdy na dziewczynie zostanie użyty czar o wysokim stężeniu ethernano (co najmniej zaklęcie rangi A). W takim przypadku mgła natychmiast się rozprasza i skutkuje to czasami uniemożliwieniem Eileen podjęcia jakiejkolwiek akcji.

Catwalk [C]: Eileen w miejscu samej siebie, tworzy swojego iluzorycznego klona w taki sposób, że nie widać iż tego dokonała. Dzięki temu zyskuje element zaskoczenia, gdy nagle zamiast jednej wiedźmy są aż dwie. Identyczny zarówno pod względem wyglądu, jak i głosu sobowtór, posiada zdolność poruszania się, jednak też nie bez pewnych ograniczeń. Przede wszystkim nie może biegać, ani wykonywać gwałtownych ruchów; jego rolą jest po prostu powolne spacerowanie w kierunku przeciwnika. Należy pamiętać, że jest on tylko iluzją, działającą na wzrok i słuch, więc nie może zrobić nikomu żadnej krzywdy. Eileen nie może odsunąć się od swojego tworu na odległość większą niż 10m, jednak ponieważ celem tego zaklęcia jest wywołanie u przeciwnika konfuzji, zazwyczaj trzyma się klona jak najbliżej. W odróżnieniu do iluzji z Double Team, ten tutaj sprawia wrażenie o wiele bardziej realnej osoby. Rzuca cień, potrafi mówić. Właśnie dlatego przeciwnikowi może być trudno określić, która z przechadzających się w jego kierunku dziewczyn, to ta prawdziwa. Jeżeli przeciwnik uderzy w klona jakimś atakiem - magicznym lub nie magicznym - to tym samym spowoduje jego zniknięcie i zaklęcie wyłączy się.

Mr. Smith? [B]: Czar będący swego rodzaju ulepszeniem zaklęcia Makeover, pozwalający Eileen przybrać postać innego człowieka. Różnica pomiędzy nimi polega na tym, że w tym przypadku dziewczyna nie ma już możliwości zmiany poszczególnych elementów wyglądu. Może za to przemienić się w dowolną osobę, jednak ponownie musi to być ktoś, kogo już wcześniej spotkała, by móc w pełni odwzorować każdy szczegół. Oprócz wyglądu zewnętrznego, kopiuje także głos, należący do danego człowieka i jego zapach. Umiejętności dziewczyny pozostają bez zmian. Zaklęcie trwa nieprzerwanie, pochłaniając 2MM za każdy post aż do momentu, gdy Eileen zdecyduje się je wyłączyć.

Wonderful World [A]: Zaklęcie obszarowe, dzięki któremu Eileen może tworzyć rozmaite iluzje na terenie o średnicy 20m. Osoby znajdujące się w polu rażenia, zaczynają widzieć, słyszeć, a także fizycznie odczuwać pojawiające się coraz to nowsze miraże. Przykładowo, dziewczyna mogłaby stworzyć iluzję bagna pod stopami przeciwnika, a ten święcie przekonany o jego prawdziwości, zacząłby poruszać się wolniej. Eileen mogłaby także sprawić, że jej ofierze wydaje się, iż widzi lecące w jej stronę pociski, noże lub kamienie i choć ani jedna z tych rzeczy nie byłaby prawdziwa, mózg na każde zetknięcie się tej osoby ze złowrogim „przedmiotem”, reagowałby bólem. Oczywiście dziewczyna nie zadaje nikomu realnych obrażeń. Są one jedynie wytworem wyobraźni przeciwnika, który znajduje się pod wpływem zaklęcia. Czar kończy się po upływie 2 postów, a razem z nim wszystkie bodźce dostarczane przeciwnikowi. W przeciwieństwie do słabszych zaklęć iluzorycznych, to nie wyłącza się w chwili, gdy oponent dziewczyny dostrzega, że padł ofiarą sztuczki.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3667-fundusze-na-pranki http://ftpm.forumpolish.com/t3646-do-we-have-a-deal http://ftpm.forumpolish.com/t3776-krewni-i-znajomi-eileen
 
Worek sztuczek
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni-




Cytat Lipca
"- Czy wszystkie moje alter ego muszą być spedalone?-spytał sam siebie w myślach."
~ Pheam
Layout autorstwa Frederici
Forum opartę o mangę & anime Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy.
Grafika (po uprzedniej obróbce), kody, skrypty jak i sama zawartość pod postacią postów należy do ich twórców i nie życzymy sobie kopiowania którychkolwiek z tych elementów bez zgody prawowitych autorów.
Forumowy Team Speak!
Adres: 178.217.190.14:6300 | Nazwa serwera: Net-Speak.pl | Nazwa pokoju: ~~~~FTPM~~~~ (i wszystkie podpokoje)
HASŁA! FTPM: FTPM | Psychiatryk: nie | Cmentarz: nerf | Dom spokojnej starości: OP
FORUMOWY DISCORD