HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Crystal Kingdom




 

Share
 

 Crystal Kingdom

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Amethyst


Amethyst


Liczba postów : 29
Dołączył/a : 20/11/2016

Crystal Kingdom Empty
PisanieTemat: Crystal Kingdom   Crystal Kingdom EmptyWto Gru 13 2016, 15:11

Crystal Kingdom 81HmNBv
Posiadane Magie: Kryształu
Opis Magii: Kryształu - Magia polegająca na tworzeniu, niszczeniu i manipulowaniu kryształami. W przypadku Alexa nie ma jednego rodzaju kryształu jaki tworzy, chociaż jeden jest domyślny. Co rodzaj kryształu, to nieco inne jego "parametry". Zaklęcia są rozróżniane poprzez dodanie odpowiedniego przedrostku do nazwy zaklęcia, który określa kolor kryształu, czyli: Violet, Scarlet, Verdant, Azure, Shiny.

Rodzaje Kryształów:

* Ametyst (Violet) - Domyślny kryształ, który służy do każdego zaklęcia. Jego naturalna forma jest twarda jak stal i potrafi być nieco ostrzejsza niż stal. Statystyki tego kryształu są zależne od rangi zaklęcia. Ametyst charakteryzuje się fioletową barwą.
* Rubin (Scarlet) - Kryształ, który może być znacznie ostrzejszy niż Ametyst i inne odmiany kryształów. Jego minusem jest to, że nie nadaje się do tworzenia skomplikowanych kształtów, więc nie utworzymy z niego nawet miecza, a jedynie proste kolce lub ostrza. Tworzenie Rubinu wymaga też więcej Mocy Magicznej, więc ilość tworów z Rubinu zawsze będzie mniejsza. Rubin da się rozpoznać po szkarłatnej barwie. Obrażenia spowodowane przez Rubin wystają poza ramy rangi zaklęcia, lecz ilość tworów spada.
* Szmaragd (Verdant) - Kryształ, który tworzy się najszybciej, niemalże błyskawicznie, ale za tę cenę traci na wytrzymałości i zasięgu tworzenia. Jest koloru zielonego. Szybkość tworów i samego tworzenia się ich wzrasta poza ramy zaklęcia, lecz wytrzymałość tworów i zasięg ich działania/tworzenia spada.
* Szafir (Azure) - Wyjątkowo twardy rodzaj kryształu. Potrafi wytrzymać i zablokować więcej, jednak tworzy się znacznie wolniej. Ten rodzaj kryształu ma barwę niebieską.
* Diament (Shiny) - Najbardziej niesamowity kryształ, który jest twardszy, tworzy się szybciej, jest ostrzejszy, ma największy zasięg i... jest najdroższy w kosztach Mocy Magicznej. Zaklęcia z wykorzystaniem Diamentu wykraczają poza swoją rangę, lecz są aż dwa razy droższe! Diament charakteryzuje się delikatnie białawą barwą.

Posiadane PWM:
* Crystal Heart - Z powodów niezależnych od Alexa stało się tak, że aktualnie nie posiada on serca, a zamiast niego ma kryształ - Ametyst wielkości pięści. Dzięki magii służy on jak serce, więc jest poniekąd magicznym narzędziem. Spełnia wszystkie funkcje serca, chociaż nie bije. Krew pompuje za pomocą Mocy Magicznej. Ametyst jest twardy jak stal, ale to nie sprawia, że nie da się go zniszczyć. Byle pęknięcie na nim sprawia, że Kryształowe Serce zaczyna coraz słabiej działać. Jeżeli Alexander nie wyda 30 MM na naprawę kryształu, to zwyczajnie umrze w przeciągu pięciu tur. Z każdą turą Alex słabnie o 20%. Całkowite przepołowienie lub zniszczenie Kryształowego Serca równa się ze śmiercią. Kryształowe Serce da się zatrzymać jedynie zniszczeniem lub utratą całej Mocy Magicznej. Zablokowanie MM nie przerywa działania serca.
* Fueled by Magic - Alexander już raz umarł, więc jego energia życiowa została wyczerpana. Aktualnie jego ciało jest generatorem Mocy Magicznej i tylko dzięki niej funkcjonuje. To ona napędza serce. To znaczy, że im mniej MM, tym gorzej jest z Alexem. Nie może szastać Mocą Magiczną na lewo i prawo, gdyż jej całkowity brak równa się zgonowi.
60MM+ - Stan Alexandra jest zupełnie normalny. Nic się u niego nie zmienia.
59MM - 40MM - Wszelkie zdolności fizyczne Alexa zostają osłabione o 20%. Czuje się lekko osłabiony, zaczyna mu szumieć w uszach.
39MM - 20MM - Wydolność Alexa spada o połowę. Wszelkie fizyczne aspekty są o 50% słabsze. Lekko kręci mu się w głowie, wzrok lekko rozmazuje, w uszach szumi.
19MM - 10MM - Ciało Alexandra działa na jedynie 25% swoich możliwości.
9MM - 1MM - Alexander zazwyczaj w tym momencie mdleje, lecz jeżeli przed utratą MM był w dobrej kondycji fizycznej (nie zmęczył się bardzo czymś innym oprócz utraty MM), to MG może zdecydować, że zachowuje przytomność. W tym momencie jest zupełnie wycieńczony. Z trudem sam chodzi.
0MM - Śmierć. Kryształowe Serce przestaje pracować, więc przestaje też być generowana Moc Magiczna. Alexander umiera.
Wszelkie zaklęcia blokujące Moc Magiczną w ciele nie zabijają Alexa, gdyż serce korzysta pasywnie z MM i to ze znikomej ilości.
* No Life - Brak energii życiowej równa się z tym, że wszelkie potwory żerujące na niej oraz magie polegające na wysysaniu jej nie działają. Alexander nie ma energii życiowej, więc jest odporny na wszystko co na niej bazuje.

* Creator - Jak przystało na maga posługującego się kryształem - Alex potrafi tworzyć kryształ rodzaju Ametyst. W formie PWM jest on twardy jak stal i nieznacznie ostrzejszy. W tym przypadku może tworzyć dowolny przedmiot, który nie przekracza rozmiarem piłeczki do tenisa stołowego. Da się również pokryć kryształem przedmiot, który nie przekracza tego rozmiaru. Taki twór wytrzymuje jedynie trzy tury, a później rozpada się na drobne, nieco ostre okruszki. Tworzenie kryształu z poziomu PWM jest bardzo powolne, więc nikogo tym nie zaskoczymy. Tworzyć możemy jedynie na własnej dłoni, a aby pokryć coś kryształem, to trzeba niemalże tego dotykać palcem. Nie da się pokryć kryształem materii organicznej, ani magicznych przedmiotów. Nie da się też tworzyć miniaturowej broni.
* Destroy - Jak umie tworzyć, to umie też niszczyć kryształ. Wystarczy myśl, a dowolny twór rozpada się na... no właśnie. Albo nieszkodliwy pył, który może najwyżej wlecieć w oczy ze skutkiem podobnym do piasku, albo rozpada się na drobne jak wióra okruszki, które są ostre. Zniszczyć na odległość da się jedynie cały twór, więc nie zniszczymy kawałka jednego kolca z trzech, a jeden kolec z trzech w całości. Aby zniszczyć dowolne miejsce kryształu, należy go dotykać. Da się nawet ułamać jego kawałek jakby był kruchszy niż suche drzewo. Wszystko dzięki temu PWM. Da się niszczyć jedynie własne twory.
* Manipulation - Było tworzenie, było niszczenie, więc czas na manipulację. To PWM potrafi wpływać na twory Alexa, ale także kamienie szlachetne naturalnego pochodzenia. Wystarczy dotyk, a z prędkością odpowiednią dla PWM możemy zmienić kształt dowolnego kryształu czy np. diamentu. Oczywiście dzieje się to powoli, więc im większy twór, tym więcej zajmie nam to czasu, zatem wartość bojowa jest zerowa. W możliwości tego PWM wchodzi również oczyszczanie kryształów i kamieni szlachetnych ze skaz oraz nieczystości, jednak jest to proces jeszcze wolniejszy, praktycznie ślimaczy.
* Expert - Lex jest ekspertem w dziedzinie kryształów i kamieni szlachetnych. Rozpozna gołym okiem nawet z drugiego końca rynku fałszywe klejnoty. O ile je dostrzeże. Wszelkie magiczne podróbki musi najpierw dotknąć, aby móc określić czy rzeczywiście są fałszywkami. Posiada również wiedzę na temat wszystkich rodzajów klejnotów i drogocennych kamieni.
* Illuminate - W ciemnych miejscach niezbędne jest światło, więc Alex postanowił nauczyć się tworzyć świecące kryształy. Wytworzenie takiego trwa około trzydziestu sekund, a jest on wielkości dłoni.Świecący kryształ jest barwy fioletowej i daje światło o takiej samej sile, jak pochodnia, lecz ze względu na fioletową barwę rozświetla nieco słabiej. Taki kryształ w ręce będzie świecił tak długo, jak go trzymamy, lecz pozostawiony w jakimś miejscu lub podarowany komuś będzie świecił przez trzy tury, a później zgaśnie i popęka na tysiące kawałków. W dodatku taki kryształ poza rękami Alexa świeci z nieco mniejszą siłą. Kryształ nie jest w stanie oślepić kogokolwiek.
* Levitate - Twory Alexa są tworami magicznymi, więc czemu by nie móc ich kontrolować? Przedmioty do wielkości dłoni mogą być dowolnie unoszone w powietrzu. Nie nadają się do bojowych akcji, gdyż ich szybkość i siła są znikome. Zasięg ich kontroli to dwa metry od ciała. Jednocześnie da się kontrolować trzy twory. PWM typowo do sztuczek i zabawy.
* Lens - Na jednym ze swoich oczu Alex tworzy małą soczewkę, której zadaniem jest oczywiście zwiększenie zasięgu widzenia. Widzimy nieco dalej, lecz mamy problemy z wyraźnym widzeniem bliżej tym okiem. Soczewkę da się utrzymać ile się chce, lecz zniszczenie jej powoduje lekkie łzawienie oka przez jedną pełną turę. Problemem takiej soczewki jest jeszcze to, że wszystko wydaje się być delikatnie fioletowe, więc ciężej odróżnić kolory.
* Sense - Wystarczy chęć, a Alexander potrafi w promieniu dziesięciu metrów wykryć klejnoty, kryształy oraz drogocenne kamienie bez określenia kierunku. Wykryje nawet pył i okruchy, lecz jedyna wiedza, to ta, że znajdują się w pobliżu.
* Dust to dust - Im więcej pyłu i kawałków kryształu na polu bitwy, tym lepiej. Alex potrafi wykorzystać cały pył i kawałki kryształów, które są nie dalej od niego niż trzy metry, aby przyśpieszyć wykonywanie zaklęć. Im więcej wykorzysta, tym mniej będzie musiał stworzyć, więc zaklęcie zostanie użyte szybciej. Maksymalnie przyśpieszyć da się tworzenie o 10 sekund, a czas określa MG. To PWM nie przekroczy 0,5 Lvl'a Kontroli przepływu magii.
* Crystal Finances - Za każde zarobione 25.000 klejnotów, dostaje 1MM (PWM Nagroda) (Aktualny bilans 3.000/25.000)

Zaklęcia D:

Zaklęcia C:

Dust (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Rubin, Diament)
Spoiler:


Arrows (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Rubin, Szmaragd, Diament)
Spoiler:


Barrier (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Szafir, Szmaragd, Diament)
Spoiler:


Trap (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Diament)
Spoiler:

Zaklęcia B:

Floor (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Szafir, Diament)
Spoiler:

Zaklęcia A:

Golem (Możliwe do wykonania z: Ametyst, Szafir, Diament)
Spoiler:

Zaklęcia S:

Zaklęcia SS:

Zaakceptowane lecz nie wykupione:


Ostatnio zmieniony przez Amethyst dnia Pią Sty 13 2017, 16:57, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3664-klejnoty-i-krysztaly-lexa https://ftpm.forumpolish.com/t3649-alexander-everill#70180
Amethyst


Amethyst


Liczba postów : 29
Dołączył/a : 20/11/2016

Crystal Kingdom Empty
PisanieTemat: Re: Crystal Kingdom   Crystal Kingdom EmptyPią Sty 13 2017, 16:54

* "Amethyst - PWM: Za każde zarobione 25.000 klejnotów, dostaje 1MM" - TASIOŁAJ 2016

Dopisuję sobie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3664-klejnoty-i-krysztaly-lexa https://ftpm.forumpolish.com/t3649-alexander-everill#70180
 
Crystal Kingdom
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Blooming crystal of dreams
» Pergrande Kingdom

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.