HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Arisu Arakawa




 

Share
 

 Arisu Arakawa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Arisu


Arisu


Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 00:00

Imię: Arisu
Pseudonim: -
Nazwisko: Arakawa
Płeć: Kobieta
Waga: 50 kg
Wzrost: 150 cm
Wiek: 20 lat
Gildia: Fairy Tail
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Zewnętrzna strona prawej ręki
Klasa Maga: 0

Wygląd: Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy, jest dziecięca twarz Arisu. Mimo iż jest już pełnoletnia to zdarza się iż traktują ją jak dziecko, bądź osobę, która chodzi do liceum, a raczej gimnazjum. Posiada duże błękitne oczy. Jej usta są pełne i zawsze zaróżowione. Jej twarz jest lekko okrągła. Jej włosy zaś sięgają do pasa i posiadają jasnobrązowe barwę. Najczęściej są one związane luźno, w dwa kitki bądź jeden mocny warkocz. Jej budowa ciała jest dość normalna, ma szerokie biodra, wąską talię, a i biust nie najgorszy, ale się nim chwalić nie będzie. Nawet jak na swój wiek jest dość niska, bo ledwo sto pięćdziesiąt centymetrów wzrostu. Jeżeli zaś o ubiór chodzi, z reguły nosi luźne spodnie, koszulkę i bluzkę, lub sukienkę. Wszystko zależy od tego co ma zamiar dziś założyć.

Charakter: Jest miłą dziewczyną. Bardzo często jest uśmiechnięta i wesoła. Nie zawsze zaczyna pierwsza rozmowę, ale kiedy ktoś do niej zagada chętnie będzie kontynuowała konwersacje. Jest typowym lekkoduchem, który się niczym nie przejmuje. Dziewczyna lubi wiedzieć na czym stoi, jest konkretna i stanowcza oraz przede wszystkim uparta. Jeżeli posiada jakiś cel to na pewno zostanie on zrealizowany. Nie jest ani zamknięta w sobie, ani jednocześnie nie jest otwarta na wszystkich przypadkowych ludzi, których spotyka. Nie lubi jeżeli ktoś nad nią dominuje mówi jej co ma robić oraz w jaki sposób. Jednak jest bardzo lojalna wobec przyjaciół oraz oddana, a przede wszystkim jest szczera.

Historia: W Magnoli wszystko się zaczęło. To właśnie w tamtym mieście przyszła na świat Arisu, również tam dorastała. Kiedy był malutka była dość nieśmiała i małomówna, jednak wiadomo, że z wiekiem to się zmienia. Stała się rozgadana, wesoła i otwarta na wszystkich ludzi dookoła. Dorastająca Arisu nie sprawiała kłopot rodzicom, oni też byli magami i to dość silnymi rangi S. Podziwiała ich. Kiedy odkryła, ze posiada magię wspierającą zaczęła się jej uczyć i poświęcać na to bardzo dużo czasu. Wiele godzin, dni, a czasami miesiące siedziała w bibliotece by poznawać nowe magie i ich rodzaje. Oczywiście robiła to po szkole, lub kolacji, mimo to przesiadywała tam kilka godzin dziennie.
Wszystko było ładnie i pięknie do jej siedemnastych urodzin, które miały nadejść niedługo. Ojciec wyruszył w niebezpieczną misję, zaś matka zmartwiona siedziała w domu. Mijały miesiące odkąd go nie było, a wieści żadnych. Dzień przed wielkim dniem dostały wiadomość o tym, że Dugel, ojciec Arisu nie żyje. Nana, mama dziewczyny załamała się, zaś ona sama nie mogła znieść myśli, że ojca już z nią nie ma. Fakt ten był tak oszałamiający dla matki, że załamała się do tego stopnia, że nie potrafiła zająć się córką, nie wspominając o tym, żeby wybrać się na misję. Wtedy sama postanowiła nauczyć się walki wręcz. Oczywiście wcześniej zapisując się do odpowiedniego nauczyciela. Mogła być to zwykła samoobrona, lecz Arisu zmieni ją na takie ataki, które będą jej potrzebne. Wiedziała, że była tylko wsparciem dla innych, jednak nie zniosła by faktu, że jest bezużyteczna w walce. To uczucie spowodowało, że również nauczyła się walki dwoma sztyletami, które ma zawsze u pasa spodni. Są to krótkie sztylety, jednak używa ich i do walki czy też samoobrony. Nie można powiedzieć, że jest pacyfistą tylko dlatego, że ma taką, a nie inną magię. Nie twierdzi, że walka to jedyne wyjście na tym świecie, ale i obrona to ważna rzecz.

Umiejętności:
Czaromiot - Lvl 1 - Czas ponownego użycia wszystkich zaklęć zmniejszony o 0,5 posta, a te ograniczone do jednego użycia na post mogą zostać użyte dwukrotnie.
Support - Lvl 2 - Siła buffów i debuffów jest już znacząco większa
Kontrola przepływu magii - Lvl 1 - Nieznacznie zwiększona prędkość rzucana zaklęć.

Ekwipunek:
- Torebka, a w niej butelka wody, dokumenty, zeszyt i długopis.
- Dwa sztylety - Rękojeść jest zrobiona z metalu, a mimo to nie wysuwa się z dłoni po kilku minutach czy godzinach. Jej długość to 6 cm, a sam metal ma 11 cm. Nie posiada on żadnych grawerń czy wyżłobień. Broń została dopasowana i wyważona do niej samej przez kowala. Oba kosztowały 8 000 klejnotów (dobra jakościowo)  Wizualizacja KLIK
- 4 sztylety do rzucania (słabe jakościowo. 250 klejnotów za sztukę)
- Zamieniam moje 5 PD na 5 000 klejnotów  więc na start mam 1 000 klejnotów

Rodzaj Magii: Wzmacniająca(Wspierająca) polega ona głównie na rzucaniu zaklęć na siebie czy też na sojusznika. Rodzaje czarów jest przeogromna i można je używać na wiele rodzai. Mogą być to czary wzmacniające: ciało, ręce, nogi, siłę, wytrzymałość czy szybkość. Choć to tylko kilka przykładów jakie można użyć. Te czary również można rzucać na przeciwnika jednak zamiast go wzmacniać, osłabimy go. Może rzucać również buffy na rzeczy nieożywione typu poduszka, kamień, lub zwierzęta. Robi to na zasadzie np. poduszka staję się twardsza, sztywniejsza, lub odwrotnie, bardzo lekka. Dodatkowo potrafi leczyć swoich sojuszników, jednak nie głębokie rany.

Pasywne Właściwości Magii:

-Przyjaciół moc - Buffy rzucane na przyjaciół/znajomych są nieco silniejsze. Debuffy są zaś słabsze.
-Wrogi przyjaciel - Buffy rzucone na taką osobę są nieco osłabione. Debuffy są silniejsze. Są to osoby, których Ari nie lubi/nie przepada/czuje pogardę etc.
-Siła - Nieznacznie zwiększona
-Wytrzymałość - Nieznacznie zwiększona
-Szybkość - Nnieznacznie zwiększona
-Broń - Szybkość rzucania bronią nieznacznie zwiększona


Zaklęcia rangi D

(To są buffy)
Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie:
"Niech moc będzie z Tobą!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika.
Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% siły na 2 posty.

Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. Czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Arisu wypowiada zaklęcie:
"Niech szybkość doda Ci skrzydeł"
Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% szybkości na 2 posty

-Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez określony okres czasu. By aktywować zaklęcie wypowiada słowa: "Wzmocnij!"
Wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% wytrzymałości na 2 posty

(A to nie)
Spowolnienie - Zmniejsza szybkość tego, na kogo zostaje rzucone. Czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Arisu wypowiada zaklęcie:
"Podetnij skrzydła!"
Osłabi osobę w zasięgu 5 metrów o 20% szybkości na 1 post

-Wyczerpanie - Zmniejsza siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. By aktywować zaklęcia wypowiada słowa: "Osłabiaj!" Osłabi osobę w zasięgu 5 metrów 20% siły na 2 posty

Zaklęcia rangi C

Siła - Zwiększa siłę wybranego regionu ciała, jak np. ręce, na określony okres czasu. Przed wykonaniem ataku, Arisu wypowiada zaklęcie:
"Niech moc będzie z Toba!" Przed inkantacją wystarczy unieść prawą rękę do nieba i wypowiedzieć słowa. Buff wygląda trochę jak ogień, który otacza dany obszar ciała sojusznika.
Wzmocnienie 40% siły na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów

-Wytrzymałość - Zwiększa siłę obrony wybranego celu, w tym samego rzucającego, przez określony okres czasu. Przed rzuceniem zaklęcia Arisu mówi: "Wzmocnij!"
Wzmocnienie 40% wytrzymałości na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów

Szybkość - Zwiększa szybkość tego, na którego zostaje rzucone. Uwzględnia także rzucającego. czas trwania jest ograniczony. Żeby atak zadziałał, Wendy wypowiada zaklęcie:
"Niech szybkość doda Ci/Wam skrzydeł" w zależności czy rzucone jest na jedną czy dwie osoby
Wzmocnienie 40% szybkości na 2 posty na 1 osobę w promieniu 8 metrów/ 20% wzmocnienia, jak jednocześnie wzmacnia się dwie osoby

Zaklęcia rangi A

-Siła x Obrona x Szybkość - To zaklęcie jest podobne do Siła i Szybkości, czyli zwiększa atak i prędkości na określony czas. Różnica jest taka że osoba rzucająca to zaklęcie na siebie, bądź kogoś innego zwiększa także obronę. Przed użyciem zaklęcia Arisu wypowiada słowa: "Całkowite wzmocnienie!"

Na 2 posty wzmacnia 3 cechy o 80% (2 posty trwania , 2 przerwy)


Ostatnio zmieniony przez Arisu dnia Pon Paź 24 2016, 17:23, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3512-konto-arisu#66738 https://ftpm.forumpolish.com/t3510-arisu-arakawa?nid=6#66733 https://ftpm.forumpolish.com/t3522-arisu#67021
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 00:37

Zanim zacznę szybkie podliczenie
twoje umiejętności kosztują łącznie 140 PD (20 PD umka poziom 1 i 3*40PD=120 PD umki na 2 poziom), chyba, że zostały zakupione w paczce, a tego nie widziałem nigdzie zaznaczonego. W takiej sytauacji mogę jedynie przejrzeć zaklęcia i je ocenić by były do wykupienia po zdobyciu PD. Czy mam tak zrobić, czy jednak inaczej zostanie to rozegrane? Same zaklęcia kosztują 135 PD.

Po odpowiedzi sprawdzę resztę
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Arisu


Arisu


Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 00:41

Zaklęcia szczerze robiłam trochę w ciemno i nie wiedziałam ile dokładnie mogę mieć. Jednak możesz mi je ocenić, jeżeli będzie trzeba to je wykupie za PD, lub je usunę i później stworzę czy cuś.
Mam nadzieję, że mi pomożesz ^_^
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3512-konto-arisu#66738 https://ftpm.forumpolish.com/t3510-arisu-arakawa?nid=6#66733 https://ftpm.forumpolish.com/t3522-arisu#67021
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 00:53

Przy obecnych umkach, nie możesz zacząć z jakimkolwiek zaklęciem. Zaklęcia mają odpowiednie koszty, zależnie od rangi:
D - 5pd
C - 10pd
B - 20pd
A - 40pd

Możesz np. Usunąć jedną z umek, i za zaoszczędzone pd, zacząć z jakimiś zaklęciami ^.^ daj znać o decyzj
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Arisu


Arisu


Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 13:43

Można sprawdzić KP :)
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3512-konto-arisu#66738 https://ftpm.forumpolish.com/t3510-arisu-arakawa?nid=6#66733 https://ftpm.forumpolish.com/t3522-arisu#67021
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 14:03

Waga: Wiem, że kobiet się o wiek i wagę nie pyta, ale BMI mi mówi, że twa postać ma nadwagę. @_@

Wygląd: Trochę brak mi opisu samej sylwetki i samych kolorów. Kolor oczu? Włosów?
Charakter: ok
Historia: Magowie rangi A? chodziło może o S?

Ogólnie to wygląd sam popraw, brak mi w nim szczegółów

Eq: Opisz dokładniej sztylet, jego długość. Też zaznacz, jakiej chcesz go jakości. Jak słabej, to 500 klejnotów za sztukę, jak przeciętnej to 1000 klejnotów, jak dobrej jakości to 2000 klejnotów za sztukę. Jak jeszcze wyważone i dopasowane do Ari to 4000 klejnotów za sztukę. Ponieważ zostało ci 5 PD, możesz je zamienić na dodatkowe 5000 klejnotów jbc.

PWM:
Bystre oko - nie widzę tego, to magia wsparcia, nie lecząca
Pierwsza pomoc - jak wyżej
Uzdrawianie - jak wyżej
Buff - zbyt mocne na tą rangę.

Ogólnie proponuję ci PWM, które zwiększą pasywnie nieznacznie zdolności fizyczne Ari. Coś w stylu "Szybkość - nieznacznie zwiększa szybkość Ari". Bo na tym ta magia polega. Możesz również dodać coś emocjonalnego, ergo "Więzi - Na przyjaciół zaklęcia buffujące działają nieco silniej, zaś debuffy słabiej. Odwrotnie jest z zaprzysiężonymi wrogami".

Zaklęcia:
D:
Siła - wzmocni osobę w zasięgu 5 metrów, wzmocnienie o 20% siły na 2 posty.
Szybkość - jak wyżej, z tym, że do szybkości. Plus co tam robi Wendy? :P
Wytrzymałość - jaki armor? xD Jak wyżej, z tym, że do wytrzymałości

Szybkość - jak wyżej, z tym, że do szybkości i osłabienie
Wyczerpanie - jak wyżej, z tym, że osłabienie siły o 20% na dwa posty.

Ogólnie: Zmień nazwę szybkości v2 na np. na spowolnienie. Łatwiej je rozróżnić wtedy

C:
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Wzmocnienia odpowiedniej statystyki o 40%. Jak wzmacnia w Szybkości 2 osoby to tylko o 20%. Trwa 2 posty, można wzmocnić osoby w promieniu 8 metrów od Ari.

A:
Ta długa nazwa z iksami - ogólnie to na 2 posty wzmacniasz te 3 cechy o 80%. Jeśli chcesz dłuższy czas trwania, to za każdy jeden post dodatkowy, 2 posty przerwy. Ergo, jeśli chcesz 4 posty trwania, to byłyby potem 4 posty przerwy między użyciami, jak 3, to 2 posty między użyciami. Więc w razie czego, dopasuj co wolisz ^.^

Umiejętności:
Ogólnie to są okej, przy czym patrząc po magii, proponowałbym zamienić Uzdrowiciela na 2 na supporta na 2 i dodać np. Tkacza zaklęć lub zmienić czaromiota na Kontrolę przepływu magii, bo nie masz zaklęć praktycznie z czasem przerwy między zaklęciami.

Ogólne: Jak chcesz do tej magii dodać jeszcze leczenie, wszystkie zaklęcia będą osłabione. Tak o jeden post trwania. Daj znać co i jak.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Arisu


Arisu


Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 15:22

Już wszystko poprawiłam, powinno być ok
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3512-konto-arisu#66738 https://ftpm.forumpolish.com/t3510-arisu-arakawa?nid=6#66733 https://ftpm.forumpolish.com/t3522-arisu#67021
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 16:35

Wygląd: Jest ok, acz ciemnobrązowe włosy i ten avatar to tak no niezbyt mnie się zdaje @_@ Ale tego to się na razie nie czepiam, bo i po co?

Waga w porządku ^.^

Akcept opisowy

Część techniczna:
EQ: te 4 sztylety do rzucania to za 1000 klejnotów i są słabej jakości jbc. Dopisz do sztyletów przy pasie, że są dobrej jakości. Ponieważ po zamianie miałaś 10k, kupiłaś sztylety i sztylety za 9k to jest git

PD: Obecnie z umiejkami masz 155 wydanych PD. Proponuję albo zabrać jednego spella D i jednego C, lub jedną umiejkę na 1 poziomie.

PWM:
Nakama powah - PWM wkurzające Dona + 5 do potęgi i akceptacji.
Wrogi przyjaciel - trudno mi zdefiniować tutaj... wrogiego przyjaciela. Może po prostu opisz w PWM, że chodzi po prostu o osoby, do których Ari czuje pogardę i niechęć?
Możesz tak samo jak siłę dodać nieznaczne buffy do szybkości i wytrzymałość jbc. Daj jeno znać.
Reszta jest ok, ewentualnie buffowanie przedmiotów przenieś do opisu magii z zaznaczeniem, że będzie to raczej na zasadzie "zwiększ/zmniejsz wytrzymałość/wagę/wyporność" a nie "podpal/pochłaniaj magię/zbanuj Adama". Choć to trzecie bym puścił @_@

Zaklęcia:
C:
Daj bardziej spersonalizowane opisy. Ot, tak jak jest to w D, więc np. "Wzmocnienie 40% siły na 2 posty na osobę w promieniu 8 metrów" itp. Jest wtedy czytelniej
A:
Powiedz mi, chodzi tutaj o to, że trwa 3 posty, czy jednak, że chcesz healing? Wtedy dodaj healing do opisu magii. Jeśli zaś chodzi o to, że sam spell trwa 3 posty, to po prostu napisz, że trwa 3 posty, a potem 2 posty przerwy. Żeby nie było zastanowień

Ogólnie to ok, acz kilka rzeczy raczej do przeredagowania aniżeli poprawy
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Arisu


Arisu


Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 17:05

Poprawione
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3512-konto-arisu#66738 https://ftpm.forumpolish.com/t3510-arisu-arakawa?nid=6#66733 https://ftpm.forumpolish.com/t3522-arisu#67021
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 17:08

Magia: Zwierzęta są ożywione,ale to tam szczegół :P

Zaklęcia:
C:
Szybkość - zaklęcie do użycia tylko na jedną czy dwie osoby? Bo jest trochę zapisane, jakby dało się na dwie. Jak na dwie to dopisz: "20% wzmocnienia, jak jednocześnie wzmacnia się dwie osoby" Czy coś
A:
Na 2 posty wzmacnia 3 cechy o 80% (3 posty trwania , 2 przerwy)
To dwa czy 3 posty?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Arisu


Arisu


Liczba postów : 292
Dołączył/a : 23/10/2016
Skąd : Gdynia

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 17:14

Poprawione
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t3512-konto-arisu#66738 https://ftpm.forumpolish.com/t3510-arisu-arakawa?nid=6#66733 https://ftpm.forumpolish.com/t3522-arisu#67021
Torashiro


Torashiro


Liczba postów : 5599
Dołączył/a : 10/05/2013

Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa EmptyPon Paź 24 2016, 17:25

Akcept, witam w FT ^.^
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 https://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 https://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





Arisu Arakawa Empty
PisanieTemat: Re: Arisu Arakawa   Arisu Arakawa Empty

Powrót do góry Go down
 
Arisu Arakawa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Arisu
» Konto Arisu

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.