facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
Frederica
Heisher
Finny
Corinne
Diangen
Karuna
Gumiś
Pheam
AIDS
Ejji
Ezra
Abri
Torashiro
Pyza
Noya
Kiara
Reschehedera
Kei
King Asthor
Staruch
Samael
Niya
Księga Wiatru

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Księga Wiatru

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Kazuma Yagami
Wiek : 18
Wzrost/waga : 185 cm/72 kg
Rodzaj magii : Magia Powietrza
Gildia : Brak
Staż w gildii : Brak
Liczba postów : 8
Dołączył/a : 08/10/2016

PisanieTemat: Księga Wiatru   Pią Paź 14 2016, 22:59

Posiadane Magie: Magia Powietrza
Opis Magii:Magia, która daje jej użytkownikowi możliwość manipulowania otaczającym go powietrzem i używania jej jako broni, np. eksplozje lub obniżenie poziomu tlenu w pewnym miejscu. Powietrze może być manipulowane w prosty sposób, do korzystania z lewitacji bądź utrzymania w powietrzu różnych obiektów, jednak ta pozorna czynność zabiera dużo magicznej mocy.
Posiadane PWM:
-Bańka Powietrza - Użytkownik potrafi stworzyć wokół głowy bańkę powietrza, która pozwala mu swobodnie oddychanie się pod wodą.

-Lewitacja - Użytkownik potrafi przemieszczać się w powietrzu. Nie może tego wykorzystać do przemieszania innych osób, bądź przedmiotów. Maksymalna wysokość to 15 centymetrów nad ziemią, a tępo przemieszczania się to powolny marsz.

-Sterowanie wiatrem - Użytkownik może w ograniczonym stopniu sterować wiatrem w swoim otoczeniu. Nie ma możliwości aby kogoś tym zranił, ale za to może sterować takimi rzeczami jak balony.

-Powietrzne Ciało - Użytkownik za 4MM na post, może raz w turze zamienić się w wiatr aby uniknąć ataku fizycznego. Decyzja o powodzeniu czaru zależy od MG.

Zaklęcia D:
Zaklęcia C:
Ostrze Wiatru - Użytkownik porusza rękami na pewien wzór, po czym wypuszcza trzy ostrza wiatru w swego przeciwnika. Pomiędzy użyciami trzeba odczekać jeden post. Zasięg lecących ostrzy to 15 metrów. Łączne obrażenia ostrzy są na poziomie czaru rangi C.

Siła Wiatru - Użytkownik wyciąga dłoń z wyprostowanym palcem wskazującym i środkowym, a następnie tworzy magiczny okręg na ziemi z którego wypływa  podmuch powietrza o kształcie tornada. Po przez manipulacje tym wiatrem, użytkownik jest w stanie przenosić przedmioty o wadze do dwudziestu kilogramów. Dodatkowo jest w stanie zachwiać przeciwnikiem gdy ten stoi, a nawet przewrócić jeśli jest w ruchu. Zasięg czaru to 15 metrów.

Zaklęcia B:
Zwiastun Burzy - Ofensywny czar, w którym użytkownik przesuwa rękę do przodu, manipulując wiatrem wokół dłoni i tworzy tornado, powstałe z ręki i kierujące się okiem w wskazanym kierunku. Przeciwnik, który dostanie się do oka tornada zostaje obrócony w bok i odepchnięty. Dodatkowo tornado zadaje obrażenia obuchowe, które mogą dość mocno zaboleć. Zasięg tornada to 20 metrów. Średnica tornada to 1,5 metra.

Zbroja Wichury - Użytkownik układa ręce przed siebie na znak "X", manipulując kręcącym się wokół niego wiatrem, dopóki nie zostaje objęty przez wietrzną zbroję. Zbroja utrzymuje się przez trzy tury i jest w stanie zatrzymać zatrzymać jedną technikę rangi B, lub dwie rangi C, lub cztery czary rangi D. Zbroja utrzymuje się przez trzy tury lub do jej zniszczenia.

Zaklęcia A:
Mgliste Ciało - Użytkownik zamienia swoje ciało w mgłę, która może swobodnie poruszać się w powietrzu z prędkością zwykłego sprintu, natomiast na ziemi z prędkością sprintera 2. W tym stanie, wszystkie ataki magiczne i fizyczne są negowane. Przerwanie niematerialności, przerywa technikę. Technika utrzymuje się maksymalnie przez trzy tury.

Strzęp Wiatru - Użytkownik wytwarza dziesięć ostrzy wiatru, których łączna siła pozwala przeciąć nawet stal. Zasięg ostrzy to 30 metrów. Łączne obrażenia ostrzy są na poziomie techniki rangi A.

Zaklęcia S:
Zaklęcia SS:
Zaakceptowane lecz nie wykupione:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3495-kazuma-yagami
 
Księga Wiatru
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni-




BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows