facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
Frederica
Heisher
Finny
Corinne
Diangen
Karuna
Gumiś
Pheam
AIDS
Ejji
Ezra
Abri
Torashiro
Pyza
Noya
Kiara
Reschehedera
Kei
King Asthor
Staruch
Samael
Niya
Jaką aurę dzisiaj ubrać?

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Jaką aurę dzisiaj ubrać?

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Raylin Angelie Huxley
Wiek : 18 lat
Wzrost/waga : 160 centymetrów i 52 kilogramy
Rodzaj magii : Aur
Gildia : Brak - Policja Magiczna.
Staż w gildii : Od X802 w Policji Magicznej
Liczba postów : 53
Dołączył/a : 20/09/2016

PisanieTemat: Jaką aurę dzisiaj ubrać?   Pon Paź 03 2016, 23:02

Posiadane Magie: Magia Aur

Rodzaj Magii: Magia Aur - Zacznijmy od tego czym jest aura. Otóż każda żyjąca istota posiada własną aurę - niewidoczną gołym okiem manifestację naszego charakteru oraz umiejętności. Niekiedy się mówi, że ktoś posiada nieprzyjemną, groźną aurę, a ktoś zabawną. Czasami ktoś przychodzi i od razu wszyscy są weselsi. O to właśnie chodzi. Nasza aura posiada nasze niektóre cechy oraz zdolności. Magia aur polega na wykrywaniu ich, a nawet widzeniu, by móc później na nie wpłynąć. Można wpływać negatywnie lub pozytywnie. Raylin skupiła się jednak na "przyjmowaniu" aur na siebie. Nie może zmieniać zupełnie czyjejś aury, ale może zmieniać swoją. Magia Aur pozwala przyjąć np. aurę jakiegoś zwierzęcia, aby nasze zmysły na określony czas były czulsze albo aurę jakiegoś potwora, by nasza siła wzrosła. Wszystko zależy od kogo czerpiemy naszą aurę. W jednym momencie da się korzystać tylko z jednej aury, więc należy używać ich ostrożnie. Aktywacja konkretnych aur zazwyczaj wiąże się z jakimś efektem wizualnym wskazującym, że aura na nas wpływa.

Pasywne Właściwości Magii:

1. Lèirsin - Podstawowa zdolność magów aury pozwalająca ją ujrzeć. Aura jest jakby delikatnym światłem o konkretnym dla każdej osoby kolorze, które ją otacza. Taka drobna powłoka. Nie jest ona prawdziwym światłem, więc nie rozjaśnia mroku. Widać ją na zasięgu wzroku. Aby zobaczyć aurę trzeba najpierw zobaczyć ciało człowieka. Zależnie od woli użytkownika - można ją widzieć lub nie kiedy się chce. Na raz da się widzieć kilka aur. Wymóg widzenia ciała jest zdjęty, jeżeli istota nie posiada ciała widocznego, czyli np. mag aury może dostrzec aurę ducha, chociaż nie samego ducha. Nie działa to jednak na osoby, które ukrywają się za pomocą PWM lub zaklęć.
2. Tuigse - Kolejna umiejętność magów aury, która należy do podstawowych. Ta PWMka pozwala magowi zrozumieć aurę. Co da się z niej wyczytać? Na tym poziomie wyjątkowo niewiele. Na pierwszy rzut oka da się jedynie stwierdzić jaki humor ma dana osoba. Może śmiać się, ale o ile wewnątrz cierpi, to mag aur to wykryje. Po dwóch turach przebywania z kimś, mag może określić czy dana osoba jest dobra, zła czy neutralna w swoich postępowaniach. To w żaden sposób nie określa ich właściwego stylu bycia, gdyż osoba zła może kontrolować swoje zachowanie, a osoba dobra może mieć źle ukształtowany kręgosłup moralny i nie rozumieć, że czyni źle. Dodatkowo wszystko zależy też od postrzegania maga. Jeżeli uznaje pewien czyn za zły, to będzie widział aurę jako złego człowieka. Jest to subiektywna ocena. Na raz da się poznawać jedynie aurę jednego człowieka, a by tego dokonywać, trzeba ciągle mieć go na widoku.
3. Liosta - Zdolność pozwalająca zapamiętać aurę konkretnej osoby. Każdy ma własną, unikatową aurę, a ta umiejętność pozwala zapamiętać magowi aury każdą jedną, którą tylko chce. Aby to zrobić, trzeba napisać w poście, że aura została zapamiętana. Na raz można zapamiętywać tylko jedną aurę i należy ją uprzednio zobaczyć za pomocą PWM Lèirsin lub zaklęcia wykrywającego aury. Aby zapamiętać aurę, należy się skupić na niej przez jeden post.
4. Laighe - Pierwsza zdolność pozwalająca na manipulację własną aurą. Dzięki temu możemy roztaczać wokół siebie aurę osoby groźnej, zabawnej, godnej zaufania, kłamliwej i tak dalej. Nie działa to w sposób pewny. Jeżeli chcemy mieć aurę osoby radosnej, to nikt nagle nie stwierdzi, że jesteśmy radośni, a jedynie będzie bardziej skłonny do takiego stwierdzenia. Oczywiście o ile skupia na nas uwagę - w przeciwnym wypadku Laighe nie działa. W sposób nieznaczny wpływa na odbieranie maga aury przez innych.
5. Lorgair - Zdolność, którą można nazwać wykrywaczem kłamstw, chociaż nie do końca tak jest. Umiejętność tą można wykorzystać, gdy przez jedną turę za pomocą Lèirsin przyglądamy się czyjejś aurze. Dopiero wtedy może zadziałać Lorgair. Na czym to polega? Otóż zauważamy wahania aury. W ten sposób da się określić czy zadane przez nas pytanie mocno wpłynęło na kogoś, czy nie. Da się również zauważać czy aura jest spokojna kiedy ktoś odpowiada, czy nie. Jak spokojna - mówi prawdę albo jest wyjątkowo utalentowanym kłamcą. Jeżeli jest niespokojna, to wcale nie znaczy, że ktoś kłamie. Znaczy to jedynie tyle, że ktoś może kłamać. Może też mówić półprawdę albo zwyczajnie opowiadane o czymś wzbudza w nim podejrzane emocje. Ciężkie pytania również mogą zaburzyć aurę. PWM to nie jest idealne. Da się je oszukać jak wariograf, lecz trzeba być utalentowanym kłamcą. Aby Lorgair działało należy przyglądać się uważnie osobie, którą chcemy "sprawdzać".
6. Buaidh - Prosta zdolność polegająca na wpływaniu na aurę kogoś, a nie naszą. Żeby tym razem PWM zadziałało, należy dotknąć wybraną osobę. Kiedy mamy już kontakt fizyczny, to dopóki on trwa, możemy wpływać na aurę takiej osoby. O jakim wpływaniu mowa? Otóż możemy sprawić, że ktoś poczuje się nieco pewniej albo nieco mniej pewnie. Możemy też sprawić, że czyjś humor będzie lepszy lub gorszy. Cała masa możliwości, ale wpływ jest niewielki. Jak ktoś jest w całkowitym dołku, to nasze próby uczynienia go radosnym nie powiodą się, a jedynie sprawią, że tej osobie będzie łatwiej się rozweselić. Wystarczy wtedy dodać odpowiednie bodźce. Przykładowo - opowiadamy słaby żart, ale wpływamy na kogoś, że ten ma wyjątkowo dobry humor. Ta PWMka może sprawić, że osoba zostanie autentycznie rozbawiona naszym sucharem, chociaż normalnie jedynie uśmiechnęłaby się. Wszystko zależy od siły bodźca. Nieznacznie wpływa na innych.
7. Sgòthan - Sztuczka polegająca na magicznym skondensowaniu własnej aury do tego stopnia, że zaczyna ona świecić. Wydaje się, że od użytkownika wydostaje się drobna poświata, która oświetla delikatnie otoczenie. Nie mocniej jak porozpalane dookoła zapałki. Naturalnie łatwiej nas wtedy wykryć, gdyż świecimy.
8. Suirbhidh - W zdrowym ciele zdrowy duch i na odwrót. Zdolność ta pozwala dostrzec zakłócenia aury u innych osób. Sprawia to, że mag aury może wykryć czyja aura jest wzmacniana przez jakiś efekt, a czyja osłabiana. Aby to określić musi najpierw przez dwie tury przyglądać się za pomocą PWM Lèirsin. Suirbhidh wpływa także na to, że użytkownik może dostrzec, iż czyjeś ciało jest trawione przez chorobę. Może określić, że ktoś jest chory, ale na co? Tego nie wie. Jest w stanie określić jak bardzo w skali od jednego do trzech. Jeden to np. katar, a dwa to np. zapalenie płuc, trzy to np. rak. Wedle uznania MG - ten może zarządzić, że mag potrzebuje więcej czasu na analizę.
9. Buatham - Kiedy mag aury jest w skrajnym stanie, to jego aura zostaje zagęszczona do tego stopnia, że zwykły człowiek gołym okiem może ją dostrzec. O ile oczywiście mag jej nie ukryje, to pozostaje widoczna. O jakich skrajnych stanach mowa? Depresja, euforia, furia. Te trzy. Depresja charakteryzuje się szaroczarną aurą, euforia jaskrawozieloną, zaś furia szkarłatną. Jest to czysto wizualny efekt. Niczego nie zmienia. (Możliwe, że zostałem zainspirowany PWM Keiko. Jakby Kiriś sobie nie życzył żebym miał coś podobnego, to usunę.)

Zaklęcia:

Ranga D:

Rannsachadh
Spoiler:
 


Ranga C:

Aura Kota - Cliseachd
Spoiler:
 


Ranga B:

Aura Świętego - Naomh

Spoiler:
 


Aura Demona - Deamhan
Spoiler:
 


Ranga A:

Level UP z rangi B: Aura Arcyświętego - Naomh
Spoiler:
 


Level UP z rangi B: Aura Arcydemona - Deamhan
Spoiler:
 

Ranga S:


Ranga SS:

Zaklęcia zaakceptowane, lecz niewykupione:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3485-konto-raylin#66190 http://ftpm.forumpolish.com/t3474-raylin-huxley#66044
 
Jaką aurę dzisiaj ubrać?
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni-




BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows