HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Pergrande Kingdom




 

Share
 

 Pergrande Kingdom

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Pergrande Kingdom Empty
PisanieTemat: Pergrande Kingdom   Pergrande Kingdom EmptyWto Sty 26 2016, 02:06

1. Informacje ogólne: Pergrande Kingdom. Ogromne państwo leżące na wschodzie kontynentu.

  • Język: Cuelhel. W zasadzie nikt nie rozumie tego jeżyka, według plotek nawet mieszkańcy Pergrande kingdom mają problemy z pojęciem go w pełni jest bowiem bardzo rozbudowany, dlatego w rozmowach często pomagają sobie gestykulacją.
  • Stolica: Barat Umbal – Ogromne miasto wznoszące się na wielkim płaskowyżu, widoczne z bardzo daleka, ściąga do siebie niezliczone tłumy.
  • Ustrój polityczny: Monarchia: Chanat
  • Głowa państwa: Taiwus-Chan
  • Powierzchnia: ~5 milionów km^2
  • Ludność: 72 miliony
  • Jednostka monetarna: Suez. 1 Suez – 100 klejnotów
  • Religia dominująca: Fun-Shei lub inaczej, Amelanizm

2. Historia państwa: Czas w Pergrande dzielony jest nieco inaczej niż we Fiore. Dla ułatwienia przyjmiemy jednostki czasu i lata, przyjęte we Fiore, zmianie ulegną jedynie okresy historyczne, tak więc mamy: Starożytność(4000y – 1501y), Era wody(1500y – 621y), Era ziemi(620y – 12x), Era Ognia(13x - obecnie)

Era Ketsui: Pierwsze zapiski o istnieniu Królestwa Pergrande sięgają niemal 3000 lat przed wielkimi czasami. W tamtych czasach były to jałowe ziemię, które zamieszkiwały nieliczne grupy koczowniczych plemion, których członkami były olbrzymy. Świadczą o tym też wykopaliska, prowadzone przez archeologów z całego świata. Znaleziono to między innymi kość udową, mierzącą niemal metr i pochodzącą z roku około 2700y, czasu Fioreańskiego. W roku około 2000y, do Pergrande, z terenów jeszcze dalej na wschód, przybyły niziołki, przynosząc do Pergrande cywilizację. Bardziej inteligentne od pierwotnych mieszkańców tych ziem, doprowadzili do niemal całkowitego wyginięcia pierwotnej rasy tych ziem.

Era wody: W roku około 1500y, prawdopodobnie doszło do nagłego ochłodzenia klimatu i większej liczby deszczy, które zmieniły całą krainę w podmokłe bagno, pełne wielkich i rozległych rzek. Ta sytuacja zmusiła niewielki(średnio 1.6m wzrostu) lud do współpracy z barbarzyńcami. Już w tamtych czasach dokonał się podział na „Senzu” czyli niską szlachtę oraz „Ketsui” czyli wysokich niewolników. Zaczęto przykładać większą wagę do uprawy ryżu a także hodowli zwierząt wysoko górskich. Modne stało się budowanie osad palafitowych(domy na palach), a także do użycia weszła nowa broń – łuki, które wyparły stare i znacznie słabsze proce. Około roku 1350y na świat przyszły bliźnięta Ozo i Gats, nie wiadomo jakie okoliczności do tego doprowadziły ale Ozo zmarł bardzo młodo, co spowodowało zakorzenienie się w Gatsie ambicji. Zaczął on dostrzegać problemy jakie niosło ze sobą ignorowanie sprawy Ketsui, którzy zdobywali coraz większą inteligencję a także powoli zakładali własne osady. Problemem byli też nękający ich z zachodu barbarzyńcy a także fakt że obecny system miast-państw, sprawiał że Senzu byli zbyt rozproszeni i w przypadku ataku lepiej zorganizowanych sił innych państw, nie mieli szans. Z tego też powodu Gats postanowił założyć pierwszą ligę klanów, w skład których weszły rodziny Urumochi, Tsuwan i Kikuta, którymi władało trzech liderów zwanych na cześć brata Gatsa, Ozo. Ozo Gats władał rodem Kikuta i doprowadził do znaczącego wzrostu ich pozycji w krainie, w szybki czasie czyniąc ten ród jednym z najpotężniejszych w całym Pergrande.

Era ziemi: Siła klanu Kikuta nadal była równie ogromna co onegdaj, do głosu dochodziły jednak też inne potężne rodziny. Klimat zaczął powoli się ocieplać, wysuszając potężne rzeki. Ich dawne koryta utworzyły wąwozy. Powstało też wiele jezior po lodowcowych na północnych terenach kraju, oraz liczne gorące źródła. Pergrande zaczęło cieszyć się coraz większą popularnością, ze względu na ich wspaniałe gorące źródła jak i najlepszej jakości drewno, z potężnych Mesoaj, rosnących tylko w tym państwie. Widząc to ligi klanów, zaczęły dostrzegać coraz większe niebezpieczeństwo ze strony najeźdźców, wciąż byli za słabi. Widząc tę słabość Wao Nazumori na czele ligi siedmiu klanów, ruszył na resztę, by podporządkować sobie wszystkie klany Pergrande. Słabość Pergrande szybko została wykorzystana, przez Wełde. Państwo to, gdy tylko dostrzegło słabość i wojnę domową w Pergrande, postanowiło najechać ich ziemię. Nękane wojną z dwóch stron, Pergrande chyliło się ku upadkowi. Według wierzeń, w tym momencie bóg Sui Mei, zesłał na ziemię magiczny wachlarz, który wszedł w posiadanie dzielnego wojownika klanu Paimej, Lao Tanga. Lao Tang wraz z magicznym wachlarzem, szybko rozprawił się z Wao Nazumorim i wraz z zaprzyjaźnionymi klanami ruszył na najeźdźców. Wojna trwała liczne lata, w tym czasie piechota Pergrande przeszła liczne modernizacje, na dodatek na stepach, odkryto małe kudłate kuce, które zaczęto wykorzystywać, by wzmocnić siłę uderzenia tego państwa. Ich konni łucznicy, na zawsze mieli się wryć w pamięć mas. Podboje Wao Tanga trwały całe trzydzieści lat, kiedy przekazał swój wachlarz synowi, Xian Lei'owi. Xian Lei idąc w ślady ojca, zajął się wojaczką, ruszył bardziej na południe, gdzie w państwie Traków, poznał nowe formacje bitewne i machiny, które zamierzał użyć we własnym wojsku i udoskonalić. Tak powstały tak sławne i niebezpieczne formacje jak żółw. Po Xian Lei'u było wielu posiadaczy magicznego wachlarza, do największych jednak z nich, zalicza się kobieta, która założyła państwo Pergrande i zjednoczyła wszystkie ludy. Mei Tsayung, kobieta, która zapoczątkowała Erę ognia.

Era ognia: Nowe państwo potrzebowało silnego władcy. Mei dobrze o tym wiedziała, że głowy klanów nie zaakceptują jej tak łatwo. Tym samym określiła prosty sposób na wyłonienie głowy państwa. Tak zwany „Chan” miał być wybierany poprzez pojedynek wszystkich pretendentów do tronu, a tymi miały być wszystkie dzieci wszystkich głów klanu i obecnego chana w danym pokoleniu. Pojedynek miał trwać przez 5 dni, zaś osoba która na koniec piątego dnia dzierżyłaby wachlarz, zostawałaby nowym Chanem. Ten sposób opierający się nieco na prawie dżungli, spodobał się głowom, dlatego postanowili na niego przystać, szybko zorganizowano pierwszą batalię o koronę, wygraną oczywiście przez Mei. Za panowania Mei, Ketsui zostali wymordowani, a najlepsi kowale królestwa, po przebadaniu wachlarza, stworzyli niewiarygodne magiczne bronie, zwane królewskimi insygniami. Królewskie insygnia zostały wykute dla głów wszystkich 23 klanów królestwa i wręczone ich głowom. Od tamtego czasu przekazywane są z Głowy na głowę. Jednakże sto lat temu odnotowano pojawienie się nowych królewskich insygniów, zwanych przeklętymi insygniami, gdyż nie wiadomo skąd się pojawiły a ich jedyną drogą zdobycia, było przezwyciężenie legendarnych bastionów, pozostałości jeszcze z Ery wody. W tym czasie też Pergrande podbiło niemal każde państwo na wschodzie a ich macki zaczęły sięgać ku zachodowi. Władca Keryu no Machi, wypowiedział wojnę państwom Iceberg, Bellum, Sin i Crov. Państwo Crovów upadło pierwsze, wojna zresztą dalej jest toczona, zaledwie dwa lata temu umarł Keryu no Machi a wachlarz bogów zdobył nowy władca, pochodzący z klanu Nazumori, Taiwus.

3. Ustrój polityczny: Monarchia: Chanat. Państwem włada jeden Chan, którego wspiera 23 wasali. Państwo podzielone jest na tak zwane dzielnice, każda dzielnica nosi nazwę od klanu, który się w niej znajduje, każdą dzielnicą zarządza głowa klanu, a jednocześnie wasal Chana.
4. Geografia: Pegrande jest ogromnym państwem, dlatego też jest bardzo zróżnicowany pod wieloma względami i dla ułatwienia dzieli się go na cztery części. Północną, Południową, Centralno-zachodnią i wschodnią.

  • Klimat:Część Północna: Klimat w części Północnej jest strasznie zimny, temperatura rzadko rośnie tam powyżej 5 stopni, najczęściej utrzymując się w około -10 stopniach. Teren pokryty wysokimi górami, sprawia że rzadko kiedy topnieje tam śnieg, a słońce jest rzadkim widokiem. Na tych terenach początek swój ma wiele rwących rzek, mimo to deszcz nie pada tam wcale tak często, a powodzie nie są często widzianym zjawiskiem. W tych rejonach znajduje się też wiele czynnych gejzerów, wulkanów oraz gorących źródeł.
    Część Wschodnia: O niej wiadomo w zasadzie najmniej. Porastają ją liczne bagna i torfowiska i nawet mieszkańcy tego królestwa nie zapędzają się tam zbyt często. Temperatura średnia wynosi około 17 stopni.
    Część Południowa: Najbardziej rozwinięta część kraju. Średnia temperatura sięga tu około 12 stopni. Tereny te są głównie nizinne i często podmywane oraz zatapiane przez liczne ulowy, co pomaga hodować ryż.
    Część Centralno-zachodnia: Największa część Pergrande, tutaj zresztą kończy się nizina, a zaczyna wyżyna. Temperatura średnio osiąga 8 stopni.  
  • Ważniejsze miasta i ośrodki:
    Barat Umbal - Stolica państwa, miasto znajdujące się w centralnej części, będące siedzibą klanu Nazumori. Znajduje się ono na ogromnym płaskowyżu, zajmując znaczącą jego część. Otoczone dodatkowo 8 metrowym murem, nieustannie pilnowanym przez wytrawnych łuczników. Budynki osiągają średnio około 15-20m, są zbudowane z kilku kondygnacji, o spadzistych dachach, wykańczanych zdobieniami w kształcie głów Wenzhiao. W samym centrum miasta znajduje się warownia, w której na tronie zasiada obecny Chan.

    Lon Lao Lei - Miasto położone najbliżej granicy z zachodem królestwa. Niegdyś na tamtejszych terenach toczono wiele wojen, obecnie miasto to zamieszkują jedynie kobiety i dzieci. Kobiety te są potomkiniami Leugletów, byłych mieszkańców tych ziem. Podczas wojny z Pergrande mężczyzn z tej wioski wybito. Jednakże Leugletowie mieli niesamowitą rękę do zwierząt, zwłaszcza do cennych w tym państwie kucy. Dlatego wdowy po leugletach skrzyżowano - jak zwierzęta - z ludźmi z żołnierzami Pergrande(oczywiście w akcie brutalnego gwałtu) a potem pod nadzorem specjalnych dam, zmuszono do urodzenia i wychowania, dzieci. oczywiście do wychowania w wielkim szacunku do państwa Pergrande i wielkiego Chana.

    Berdaka - Największe miasto portowe, znajdujące się na dalekim południu państwa. W Berdace kwitnie największy handel rumem, mlekiem kokosowym i rzadkimi gatunkami owoców. A także ryżem i owocami morza. Jest to też miasto gdzie kwitnie piractwo, bowiem zarządca tego miasta pan Ikiedu Minitori, sam jest jednym z "Rządowych" piratów.

    Wasilea - Jedno z nielicznych miast na wschodzie. Prężna, zbudowana jedynie z drewna i bambusu metropolia, na granicy "Odwiecznych bagien", jest centrum szkoleniowym najlepszych na całym świecie szpiegów, zwiadowców i zabójców. Uczniów tego miasta określa się mianem Wasylów. Z usług Wasylów korzysta się na całym świecie.

  • Ważne miejsca:
    Rin Koshi - Zespół świątyń w masywie Urzai. Znajdują się 4000m n.p.m, prowadzi do nich niebezpieczna droga, pokryta wiecznym lodem i śniegiem. Mówi się że w Rin Koshi żyją Bogowie i Demony. Tylko najwytrwalsi i potężni z potężnych się tam zapuszczają. A gdy wracają, obdarzeni są mocą, a jednocześnie już na zawsze odmienieni. Nawet mnisi z Rin Koshi nie wchodzą na szczyt, a modlą się do bogów u stóp Urzai. Jedynie jeden mnich na pokolenie wchodzi na górę, by zostać "Oświeconym" a co za tym idzie głową mnichów, a także ich klanu, który włada tą częścią państwa. Klan Susuwomori.

    Barjetleja - Niewielki ośrodek wśród gorących źródeł masywu Manzang. To tutaj przybywają wszyscy schorowani, którzy chcą zostać uleczeni świętymi wodami. Wody z tych źródeł mają tak wielką moc, że połowa z nich należy do samego Chana i głów klanów, którzy jako jedyni mogą z nich korzystać.

    Największy płaskowyż - Bardzo ambitne miejsce, z jeszcze ambitniejszą nazwą. Ów płaskowyż jest dosłownie, kwadratową formacją skalną o boku długości 40km. Płaskowyż ma 1200m, a prócz miasta, porasta go też ogromny las. Jedynym sposobem wejścia na szczyt, jest skorzystanie z jednych z 12 wejść, które stanowią schody zygzakowato ułożone. Po 3 wejścia w każdym boku płaskowyżu, na każde z wejść składa się około 3600 bambusowych schodów. Cała konstrukcja mimo że wzmocniona stalą, jest bardzo niebezpieczna. Średnio 10.000 osób rocznie, ginie próbując wyjść, lub wejść na płaskowyż.

    Odwieczne bagna - Miejsce gdzie według wierzeń ludzi tego kraju, mieszkają wszystkie złe duchy i demony. Pokrywają one 80% powierzchni wschodnich terenów i tylko najodważniejsi i dzicy mieszkańcy tego państwa, są skłonni żyć w tamtych rejonach.  

5. Fauna i flora:
Fauna i flora Pergrande jest bardzo zróżnicowana. Od roślinności typowej dla Tundry, przez step, bagna i tereny podmokłe. Znaleźć tu można wielkie lasy iglaste, kilka mniejszych borów a nawet las bambusowy. Istnieje jednak kilka predstawicieli świata roślin i zwierząt typowych tylko dla tej krainy:

Hasacze - Hasacz przypomina nieśmieszną krzyżówkę alpaki z gazelą, rzecz w tym że mają tylko jeden róg, nazywane są przez to też "Jednorożcollamami". Budowa ciała przypomina tą lam, mają jednak krótszą szyją i nieco mniej futra. Zakonczone racicami nogi są też zdecydowanie chudsze. Hasacze posiadają też bardziej sarnie pyszczki, mimo to nadal charakteryzuje je zdolność plucia na dalekie odległości. Hasacze ze względu na nieco cherlejszą budowę ciała nie nadają się do bycia zwierzętami pociągowymi, czy nawet przenoszącymi ciężary, chociaż dzieci czasem je dosiadają. Mimo tego to cenione zwierzęta stadne, ze względu na cieplutkie futerko oraz mleko, które posiada właściwości odmładzające i wygładzające skóre. Róg znajduje się na czole, jest długi zazwyczaj na około 17cm, ostro zakończony. To też jedyna broń Hasaczy.

Trog stepowy - Trogi stepowe to masywne zwierzęta przypominające łyse skrzyżowanie bawoła ze świnką morską. Ich skóra posiada kolor ciemnego brązu, jest bardzo twarda i wytrzymała. Te pokojowe i niesamowicie leniwe stworzenia odżywiają się z rzadka znalezionymi roślinkami. Zasadniczo Trogi mogą zjadać około 10kg pożywienia na miesiąc, wszystko dzięki ich powolnemu trybowi życia. Niestety wolno żyjąych trogów jest już nie wiele, te hodowlane hoduje się tylko ze względu na ich skórę, którymi powleka się zbroje i tarcze.

Trog bagienny - Zdecydowanie mniejszy od swojego stepowego pobratymca. Wyglądają mniej więcej jak Mastify wielkości Wilka, o zielonej skórze. Mimo niesamowitej zdolności przeprowadzania fotosyntezy(!) żywi się też ścierwem zwierzęcym lub mniejszymi bezbronnymi stworzonkami. Mimo wszystko nie zaleca się podchodzić do tego płochliwego stworzenia przez wzgląd na jego kły. Ugryzienie Troga bagiennego jest niesamowicie silnie toskyczne. Umiera się powoli i boleśnie, a antidotum na ich jad potrafi zrobić może 3 uzdrowicieli w całym Pergrande i zapewne jeszcze mniej na całym świecie.

Bloomerry - Zwana też czerwonką cnotliwą. To górska roślina w kolorze krwistej czerwieni. Kwiat ten ma wielkość ludzkiej dłoni, chowa się zazwyczaj pod śniegiem. Jest odporny na niskie temperatury i jest w stanie roztapiać śnieg oraz lód by pozyskać wodę. Nie potrzebuje wielu promieni UV do życia. Roślinka ta prócz niesamowitej rzadkości jest też cenna ze względu na swoje soki. Wywar nagotowany z czerwonki cnotliwej jest w stanie bowiem złamać każdy urok oparty na zimnie. Mówi się też że by zabić Boga lodu, trzeba mu podać wino sporządzone z tego kwiatu. Normalnie pity napar z czerwonki cnotliwej jest niesamowicie dobry zarówno jako herbata jak i wino czy grzaniec.

6. Demografia: W Pergrande nie prowadzi się spisów ludności. Szacuje się jednak że żyje tam około 40 milionów ludzi, w tym około 15 milionów to czynna armia. Państwo silnie rozwijające się militarnie. Nie odczuwa sie wielkich niży demograficznych od dawna, wyż demograficzny utrzymuje się od kilkudziesięciu lat a według prognóz, ma jeszcze wzrosnąć.

  • Mniejszości narodowe: Około 30% ludności Pergrande to mniejszości narodowe z zagrabionych i włączonych w tereny Pergrande państewek. Widać wieć ogromną różnicę kulturową, którą próbuje się jak najbardziej zatrzeć.
  • Religie: W Pergrande przeplata się wiele religii i wierzeń, jednak narodowym wierzeniem jest "Amelanizm". Amelanizm jest religią politeistyczną. Posiada ogromny panteon Bogów i demonów. Wierzy się że po śmierci jeśli było się dobrym trafi się na nieboskłon, jeśli zaś było złym, zostanie się demonem i będzie nawiedzać własną rodzinę i przyjaciół. Słowa prawdy Amelanizmu głoszą najświętsi z mnichów oraz księga prawdy i kłamstwa. Zapisane tam są wszelkie prawa i zakazy mieszkańców Pergrande które Khan jako "Boży namiestnik" może dowoli zmieniać i interpretować jak chce. Większość Pegrandczyków wyznaje Amelanizm.

7. Gospodarka: Pergrande jest państwem samowystarczalnym. Nie utrzymuje wielu kontaktów handlowych z innymi państwami. Utrzymuje się też z grabierzy i licznych podbojów. Jednak dość cenne są oczywiście występujące tylko tutaj dobra, a bardzo ograniczony rynek sprawia tylko że towary schodzą po jeszcze większych cenach. Do najważniejszych można zaliczyć futro Hasaczy czy Wino z czerwonki. Ważny jest też handel perłami czy wyrobami drewnianymi.
8. Kultura: Kultura Pergrande mimo zróżnicowania, stara się ujednolicić, o co dba Khan. Naprawdę można wymienić tutaj wiele dziwów których nie uświadczy się nigdzie indziej. Ważny jest na przykład system kastowy. Wieśniacy i biedota stoją najniżej, dalej mieszczanie, wyżej są żołnierze, potem technicy i na koniec rody szlacheckie. Niższa kasta nie powinna patrzeć ani odzywać się do wyższej bez wyraźnego pozwolenia. Zbrodnia niższej kasty na wyższej karana jest śmiercią, natomiast w sytuacji odwrotnej skończy się najwyżej pouczeniem. Nawet w przypadku morderstwa, sprawa może zostać
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Goomoonryong


Goomoonryong


Liczba postów : 4046
Dołączył/a : 22/10/2012

Pergrande Kingdom Empty
PisanieTemat: Re: Pergrande Kingdom   Pergrande Kingdom EmptySob Lis 26 2016, 19:02

23 Wielkie klany Pergrande

1. Klan Nezumori - Klan będący aktualnie u władzy. Taiwus, głowa klanu, jest zarazem Khanem całego Pergrande. Stolicą jest Barat-Umbal a znakiem wschodzące zza góry słońce.

2. Klan Machi

3. Klan Uromuchi

4. Klan Tsuwa

5. Klan Kikuta - Aktualnym władcą jest Hanzo. Stolicą klanu Kikuta jest miasto Ohare. Ich klanowym znakiem jest czapla oraz trzy czerwone tuńczyki.

6. Klan Paimej - Aktualnym władcą jest Ozon. Stolicą klanu jest Yin a znakiem trzy pędy bambusa.

7. Klan Minitori - Aktualnym władcą jest Ikiedu, a stolicą Berdaka. Ich znakiem rozpoznawczym jest rozgwiazda.

8. Klan Susuwomori - Klan którego trzon stanowią kapłani Pergrande. Ich główną siedzibą są góry Urzai ze stolicą na Rin Koshi. Głową klanu zawsze zostaje Oświecony. Nie posiadają klanowego znaku

9. Klan Botan - Stolica klanu znajduje się w mieście Kokonat, ich znakiem jest szary dzik.

10. Klan Sai - Obecnym władcą jest Senjin. Ich znak klanowy to czarny kwiat na tle księżyca

11. Klan Makuzawa - Aktualnym władcą jest kobieta, pani Miyako. Klanowy znak to galopujący koń.

12. Klan Negiri - Obecnym władcą jest Yamada. Stolica klanu to Qyang a ich klanowym znakiem jest Katana skrzyżowana z Yari.

13. Klan Reizei - Obecnym władcą jest Tenzo, stolicą Tenzuka a znakiem klanu. Biała gardenia na czerwonym tle.

14. ???

15. ???

16. ???

17. ???

18. ???

19. ???

20. ???

21. ???

22. ???

23. ???
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t528-konto-hana https://ftpm.forumpolish.com/t329-goomoonryong https://ftpm.forumpolish.com/t921-gumisiowe-relacje#13545
 
Pergrande Kingdom
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Crystal Kingdom
» Wody Pergrande

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Encyklopedia :: Państwa
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.