facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
Frederica
Heisher
Finny
Corinne
Diangen
Karuna
Gumiś
Pheam
AIDS
Ejji
Ezra
Abri
Torashiro
Pyza
Noya
Kiara
Reschehedera
Kei
King Asthor
Staruch
Samael
Niya
Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Sob Mar 14 2015, 21:40

Astrifero (Rozgwieżdżone Niebo)
  • Jest czymś pomiędzy Magią Kosmosu, a Magią Ciał Niebieskich. Opiera się na właściwościach obu jak i na zjawiskach oraz obiektach występujących w kosmosie. Mag może użyć jej na własnym lub cudzym organizmie, obiekcie nieożywionym, w przestrzeni; może działać obszarowo, ofensywnie i defensywnie, jak również opierać się na wspomaganiu bądź na przywołaniu - wachlarz możliwości owej magii jest bardzo szeroki.


PWM  
  • Astrolabium - Yugata zna aktualne położenie wszystkich gwiazd, planet i innych ciał niebieskich w galaktyce. Dzięki temu widząc niebo może bezbłędnie określić swoją lokalizację. Czas jak i skupienie potrzebne do rzucenia zaklęcia zależne od MG.
  • Parvuli Solis - umiejętność polegająca na wyczarowaniu małego słońca wielkości pięści. Dziewczyna ma możliwość ustalania natężenia jego światła oraz ciepła - nikogo nie oślepi, ani nie oparzy; oświetla maksymalnie obszar o promieniu pięciu metrów. Jednak nie można nim rzucić - można wysunąć je maksymalnie metr od siebie, kieruje się nim dłonią.
  • Stellae Tabula - użytkownik może wyczarować miniaturę jakiegokolwiek ciała niebieskiego, konstelacji, albo całej galaktyki. Służy w celach rozrywkowych, informacyjnych bądź poglądowych. Miniatura nie przekroczy wielkości użytkownika, do wyczarowania jej potrzebna jest odpowiednia ilość skupienia i czasu.
  • Lucens Cutis - pod wpływem tej pwmki skóra dziewczyny zaczyna pokrywać się srebrnymi konstelacjami, zaczyna lśnić niczym usiana gwiazdami. Drugim wariantem tej umiejętności jest zmiana skóry użytkownika na kolor czarny; ściślej mówiąc skóra zaczyna pochłaniać całe światło, na wzór czarnej dziury. W tym wariancie dziewczyna również może wytworzyć na powierzchni swojej skóry gwiazdy. Wymaga ponadprzeciętnego skupienia.
  • Noctis Visionibus - fazy księżyca oraz inne ciała niebieskie mają wpływ na to, jak nam się śpi. Użytkownik odczytuje owe informacje i na ich podstawie może wywołać w kimś senność lub rozbudzenie; zmiany samopoczucia nie są jednak drastycznie różnie od stanu podmiotu. Jednak jeśli wykazuje on pozytywny stosunek do czaru i wolę, aby się mu poddać, skutek może być ogromny. Warunkiem rzucenia zaklęcia jest umieszczenie dwóch palców na każdej ze skroni osoby, która ma być pod wpływem uroku. W pełni zależne od MG, jeśli używane jest na evencie, misji lub podczas walki.
  • Lunaris Choro - umiejętność ta pozwala jej na wprawienie drobnych przedmiotów (nie przekraczające masą i wielkością pustego kubka) w krótką lewitację poprzez zmianę ciążenia; przedmioty podatne na zaklęcie znajdują się w promieniu 10 m od użytkownika, nie mogą unieść się na wyżej niż metr. Yugata nie ma problemów z poruszaniem się w zerowej grawitacji (może się w niej swobodnie przemieszczać, nawet bez odpychania), dobrze znosi ruch wirowy i przeciążenia.
  • Respirandum - wiadomo nie od dziś, że w kosmosie nie ma czym oddychać. Układ oddechowy Yugaty jest więc do tego przystosowany, a także wspomagany jej magią w ekstremalnych sytuacjach. Może z łatwością oddychać rozrzedzonym tlenem, powietrzem z domieszkami szkodliwych pierwiastków (jak na przykład amoniak, który występuje w dużym stężeniu w atmosferze Wenus) oraz wytrzymuje dłużej bez oddychania niż inni ludzie (wszystko oczywiście w granicach siły pwmki). W pełni zależne od MG.
  • Aether - ponieważ w kosmosie występują znacznie wyższe i znacznie niższe temperatury niż na Ziemi, Yugata jest również na takie ekstrema znacznie bardziej odporna niż inni ludzie. W pełni zależne od MG.
  • Stellulae - w dłoni Yugaty pojawia się garść gwiezdnego pyłu. W konsystencji przypomina piasek, jest jasny i lśniący, jak sproszkowane perły. Łatwo unosi się na wietrze. Nie zasłoni widoku, ani nie podrażni oczu, w odczuciu przypomina ochlapanie wodą, jeśli zostanie sypnięty na oczy lub skórę.

  • Obżarstwo pozwala raz na post przyzwać coś do jedzenia lub picia. 

  • Boost - Zaklęcia ofensywne są wzmocnione polem grawitacyjnym, które wzmacnia ich działanie o pół rangi użytego zaklęcia. Zaklęcie nie jest o rangę silniejsze, ale wybija się poza swoją rangę. [C z Kumulacją Energii na 1 osiąga C+, z Kumulacją na 2 wykracza poza C+ ale to wciąż nie B, z Kumulacją na 3 przekracza B ale to wciąż nie B+. Zaklęcia A, S i SS są odpowiednio potężnejsze, ale nie osiągają rangi wyżej]



ZAKLĘCIA
  • Quaerere |D| - jest to zaklęcie namierzające. Yugata może obiektowi przypisać stworzoną przez siebie miniaturę gwiazdy, która ciągle jest nad nim. Dzięki niej dziewczyna może namierzyć osobę bądź miejsce. Warunkiem przypisania gwiazdy jest posiadanie obiektu w zasięgu wzroku podczas przypisywania. Dodatkowo, jeśli obiekt się poruszał, mag rzucający zaklęcie może odtworzyć ścieżkę owego podmiotu - objawia się ona wtedy jako lśniący ślad widoczny tylko dla czarującego. Gwiazda unosi się na wysokości 2m od obiektu. Jest bardzo niewielka, więc ciężko ją zauważyć, niemniej jest to możliwe. Odporna na ataki niemagiczne; znika po użyciu na niej zaklęcia rangi D. Do stworzenia jej i określenia gdzie się znajduje, Yugi korzysta z PWMek. Zaklęcie jednak pozwala jej zwizualizować gdzie jest cel, bądź jaką ścieżkę przebył - a wizualizacja ta jest już widoczna tylko dla niej. Działanie zaklęcia wygasa po zakończonej misji lub w momencie kiedy oznaczony obiekt znajdzie się dalej niż 600 m od Yugaty.

  • Siderea Pulvis |C| - zaklęcie pozwalające wypełnić sferę o promieniu 10 m wokół użytkownika gwiezdnym pyłem. Pył ten utrudnia nieznacznie oddychanie, co przekłada się np. na szybsze męczenie się i tworzy zasłonę ograniczającą widoczność (przeciwnik oczywiście widzi zarysy sylwetek pogrążonych w gwiezdnym pyle przedmiotów). Yugata nie ma problemów ze swoim oddechem znajdując się wewnątrz owego obszaru, a także nie ma specjalnych trudności ze zlokalizowaniem przeciwnika - pył jest swego rodzaju sensorem i wspomaga zmysły użytkowniczki. Obszar wypełniony pyłem porusza się wraz z magiem i trwa dwa posty.

  • Nocte Cometae |C| - przed uderzeniem wybrana część ciała Yugaty (wyprowadzająca cios) pokrywa się lodem oraz gazową otoczką, komą a także tworzą się wychodzące od niej dwa warkocze - gazowy i pyłowy; niczym u komety. Dzięki temu zaklęciu ataki fizyczne wyprowadzane przez użytkownika są nieznacznie szybsze i silniejsze, zwiększają wytrzymałość pięści oraz zadają większe obrażenia - kończyna jest utwardzona i ma wyższą temperaturę. Ciosy zadają lekkie poparzenia; przy dłuższym działaniu mogą to być nawet poparzenia rangi D. Działa jeden post.

  • Regina Gravitatem |B| - zaklęcie to pozwala Yugacie na manipulację grawitacją w promieniu 1,5 m. Jednak może się skupić tylko na jednym ciele na raz - na przeciwniku, sojuszniku albo na sobie. Efekt zmiany grawitacji w owym obszarze będzie znacznie mniejszy niż na obiekcie, na jakim dziewczyna skupia swój czar. Może jej to służyć do przyspieszenia siebie i swoich ciosów, lewitacji, czy wprawienia przeciwnika w stan nieważkości, bądź też przygwożdżenia go do ziemi. Zaklęciem można zmieniać siłę ciążenia i jego kierunek. Trwa trzy posty.

  • Nigrum Foramen |A| - na razie najsilniejsze z zaklęć dziewczyny. Opiera się na czarnych dziurach. Są dwie możliwości użycia tego zaklęcia - w przestrzeni lub na jakimś ciele. Użycie go w przestrzeni skutkuje pojawieniem się czarnej dziury o promieniu 1 m. Dziura jest absolutnie niegroźna, ściąga jednak w swoim kierunku wszystkie wrogie czary aktualnie będące w użytku (fajerbole, summony itd.) i pochłania je. W zetknięciu z czarem o tej samej randze czarna dziura imploduje (znika), czemu towarzyszy potężna fala uderzeniowa ścinająca z nóg nie tylko oponentów maga. Dziura działa 1 post, promień działania to 10m, ściągane zaklęcia poruszają się z prędkością 1m/s po utracie prędkości własnej, której tempo jest tym mniejsze im szybszy był ów czar, ostatecznie zależne od MG. Jeśli czar znajduje się w promieniu 3m od dziury w momencie jej wytworzenia zostaje pochłonięty natychmiast. Fala uderzeniowa ma promień 5m, odrzuca wszystko w co uderzy na ~1-5m w zależności od odległości celu od epicentrum implozji. Yugata może stworzyć czarną dziurę tylko w przestrzeni zdolnej ją pomieścić, oraz nie dalej niż 3m od siebie. Druga możliwość rzucenia czaru charakteryzuje się tym, że nad dłonią maga powstaje kulista czarna dziura o promieniu 10 cm. Yugata ma jeden post, aby ową kulą rzucić lub uderzyć. Kula porusza się z prędkością rzucanej piłki. W zetknięciu z ciałem pochłania całą materię znajdującą się w jej zasięgu.



ZAAKCEPTOWANE NIEWYKUPIONE
  • Murum Permaximum |C| - mag tworzy miniaturę ściany zbudowanej z włókien. Ściana przypomina sieć o wymiarach 2x2 m zbudowaną z gwiazd. Owa sieć może zostać wytworzona maksymalnie 5 metrów od użytkownika. Jest rozpięta w przestrzeni i blokuje zaklęcia do C+ włącznie. Silniejsze powodują jej natychmiastowy rozpad. Normalnie można przez nią przebiec, tak samo przelatują przez nią wszelkie obiekty niemagiczne, typu strzały i gwiazdki nindża. Sieć przypomina sieć rybacką, kieruje się nią ruchami dłoni. W położeniu początkowym (po wyczarowaniu) jest płaska i pojawia się pod takim kątem, jaki zażyczy sobie mag.

  • Apricis Ventus |C| - mag tworzy wiatr słoneczny. To rozchodząca się we wszystkich kierunkach gorąca fala o długości 3m zdolna odepchnąć znajdujących się w obszarze działania z siłą porównywalną do fizycznego pchnięcia oraz roztopić niektóre lodowe twory magiczne (C osłabia, D roztapia).

  • Pulsar |C| - tworzy maksymalnie 5m metrów od użytkownika pulsar zakrzywiający pole elektromagnetyczne tak, że wszystkie czary polegające na tymże polu są wciągane do środka. Po okresie 2 postów bądź też pochłonięciu czaru o sile zaklęcia B pulsar znika implodując. Implozja odrzuca wszystkie obiekty w promieniu 3 metrów z siłą zaklęcia o randze D/C.

  • Flumine |C| - mag tworzy dżet, czyli zwyczajnie uwalnia pocisk z rozgrzanej plazmy. Dżet jest jasną kulą o promieniu 10 cm i wystrzelony ciągnie za sobą gazowy, fioletowy ogon. Porusza się z prędkością wystrzelonej strzały. Po uderzeniu w cel może go nieco odepchnąć, jednak jego głównym zadaniem jest rozpryśnięcie na danym obiekcie wrzącej plazmy zadającej obrażenia od poparzeń.

  • Sidus Atra |C| - zaklęcie obszarowe polegające na wypełnieniu sfery o promieniu 2m wokół użytkownika plazmą wyładowania pierścieniowego i wzrostu natężenia prądu w danym obszarze (manipulacja polem elektromagnetycznym - drugą podstawową siłą po grawitacji występującą w kosmosie). Efektem jest powstanie łuku elektrycznego i porażenie prądem obiektów znajdujących się w pobliżu (wygląda to mniej więcej jak kula plazmowa) z siłą zaklęcia o randze D+.

  • Quasar |C| - zaklęcie polega na wytworzeniu miniaturowego kwazaru do 5 metrów od użytkownika, który wygląda jak jasna, świecąca srebrzystym blaskiem kula. Kula sama w sobie jest niezwykle gorąca i dotknięta powoduje oparzenia rangi D. Na znak maga kwazar nagle zapada się w sobie i implodując wytwarza rozbłysk zdolny oślepić wszystkich zwróconych w jej kierunku w promieniu 2 metrów. Implozji towarzyszy fala ciepła osłabiająca lodowe twory C i roztapiająca słabsze. Nie powoduje żadnych obrażeń.

  • Cuniculum Brevi |C| - użytkownik tworzy tunel czasoprzestrzenny zbudowany z materii egzotycznej (składnika ciemnej energii). Polega to na zakrzywieniu czasoprzestrzeni tak, by połączyć jej jeden punkt z jakimś innym, bardziej odległym i tym samym umożliwić teleportację między nimi. Połączenie modelu czarnej dziury z tz. modelem białej dziury prowadzi do powstania rodzaju skrótu w czasoprzestrzeni.
    Teleportacja o max 5 metrów. Wizualnie - obraz użytkownika zaczyna drżeć, a po chwili zapada się w sobie, by pojawić się w innym miejscu, które tuż przed wyłonieniem się podmiotu z tunelu czasoprzestrzennego również zaczyna drżeć; pojawienie się natomiast przypomina znikanie odtworzone od tyłu. Zniknięcie zajmuje sekundę, pojawienie się również.

  • Pulvia Stellarum |C| - mag wywołuje grad płonących odłamków skalnych, to jest miniaturowy deszcz meteorów. Zasięg tego zaklęcia to stożek eliptyczny o wysokości 7m i podstawie o wymiarach 30cm x 50cm (pole powierzchni podstawy to około 1177 cm^2). Wierzchołek stożka zaczepiony jest w otwartej dłoni użytkownika. Każdy z odłamków jest w przybliżeniu kulą o promieniu 1cm i jest ich 20 (gęstość 1 odłamek na 7cm^2). Każdy jeden powoduje obrażenia od poparzeń rangi D+.

  • Nebula Tenebris |B| - na okres dwóch postów ciało użytkownika złożone jest tylko i wyłącznie z obłoków gazu i pyłu międzygwiazdowego (staje się mgławicą o podwójnej objętości użytkownika w formie cielesnej). Wszelkie fizyczne ataki powodują tylko chwilowe rozproszenie się pyłu. W tej formie mag również nie może wyprowadzać żadnych fizycznych ataków, bo się zwyczajnie rozsypie. Nie musi zachowywać ludzkiego kształtu - może się przemieszczać jako chmura, jednak z taką samą prędkością, jak w swoim normalnym ciele (prędkość chodu). Jeśli chodzi o magię - użytkownik jest w stanie korzystać ze wszystkich swoich zaklęć. Jest również odporny na wszelkie zaklęcia z fizyczną formą (typu magia metalu, ziemi, podmiany, czy też polegająca na przywoływaniu fizycznych obiektów np. łańcuchów, ale tylko do rangi B włącznie). Wciąż zaś działają na nią zaklęcia bez fizycznej formy (energetyczne, elektryczne, polegające na aurach i klątwach, ogniste - gdyż one są w stanie zniszczyć pojedyncze cząsteczki pyłu) i są silniejsze o około 50%, zaś zaklęcia bazujące na wietrze mogą co najwyżej ów pył rozwiać i rozproszyć, co na okres jednego postu "składania się" uniemożliwia rzucanie zaklęć. Pył ten drażni oczy, a gdy dostanie się do dróg oddechowych utrudnia oddychanie

  • Sidereum Form |B| - skóra użytkownika pokrywa się miniaturowymi planetoidami, to jest zmienia swoją powierzchnię na skalno - lodową. Jest to swoista skorupa chroniąca przez trzy posty przed wszelkimi atakami fizycznymi oraz czarami do B włącznie. Zaklęcie B (lub też trzy zaklęcia C) niszczą powłokę w miejscu, w które trafiły, choć to również zależy od natury zaklęcia. Silniejsze zaklęcia mogą powodować natychmiastowe skruszenie całej skorupy, bądź też znacznie ją uszkadzają (zależne od MG). Ataki sieczne i kłute osłabione o 60%, obuchowe łatwiej mogą skruszyć powłokę. Skorupa ogranicza nieco zwinność użytkownika.

  • Siderea Pulvis |B| - lvl up Siderei. znacząco utrudnia oddychanie i widoczność. Wzbogacona jest o różnego rodzaju szkodliwe pierwiastki działające niekorzystnie na organizmy żywe (przede wszystkim amoniak występujący choćby w atmosferze Wenus). Nie musi być tworzona wokół użytkownika, ale wtedy obszar wypełniony pyłem nie porusza się. Szkodliwość na organizm - po poście pojawiają się zmęczenie spowodowane trudnością z oddychaniem i łzawienie z oczu; po kolejnym dochodzą do tego mdłości, zaburzenia koncentracji i równowagi, mroczki przed oczami. Efekty nasilają się wraz z przebywaniem obiektu wśród pyłu. Sama użytkowniczka unika negatywnych efektów dzięki swoim pwmkom. Również ma ograniczoną widoczność, jednak jak w Siderei na poziomie C, gwiezdny pył (przypominający sproszkowane perły/piasek i ogólnie działający jak burza piaskowa) jest sensorem, dzięki czemu wyczuwa wszelkie obiekty w nim się znajdujące. Trwa trzy posty, promień 15m, jeśli nie jest tworzona wokół użytkownika, to max. 7m od niego.

  • Chaos Magnum |A| - mag tworzy miniaturę Wielkiej Pustki o wymiarach 4mx4mx4m, maksymalnie 5m od siebie. Pustki to obszary zawierającą tylko niewielką ilość materii (zarówno ciemnej jak i świecącej) i otoczone są ścianami z włókien. Materia międzygwiezdna wypełniająca pustkę jest na tyle rozrzedzona, że jest niemal doskonałą próżnią. Pustka w tym zaklęciu jednak nie polega na usunięciu z niej wszelkiej materii, a tylko tej, przez którą przenosi się magia. Powoduje to, że w danym obszarze wszystkie zaklęcia będące w użytku gasną/przestają działać/znikają, a żaden obiekt nie jest w stanie emitować energii magicznej (łącznie z samym użytkownikiem). Powoduje to, że wszelkie artefakty wracają do swojej pierwotnej formy, a korzystać można tylko z przedmiotów niemagicznych i własnej siły fizycznej. Sama wielka pustka wygląda jak ogromna sfera otoczona lśniącą siateczką malutkich gwiazd i trwa 3 posty. Wchłonie zaklęcie A, następne przerywa jej działanie (zależnie od MG może to również zrobić np. szereg zaklęć B). Może zostać przerwana poprzez ingerencję z zewnątrz zaklęciem co najmniej A+.

  • Imperatix Universi |A| - zaklęcie pozwalające użytkownikowi na sięgnięcia do innego miejsca wszechświata i zaczerpnięciu energii z białej dziury. Dzięki tej energii mag może wejść w swego rodzaju tryb bojowy - jego zaklęcia są silniejsze (o pół rangi), nie działa na niego grawitacja (to nie znaczy, że jej wcale nie ma, tylko że naturalnie przystosowuje się do potrzeb i ruchów maga, przekłada się to na zwiększenie jego możliwości fizycznych), dzięki czemu jest znacznie szybszy, wytrzymalszy i mniej się męczy. Dodatkowo wzmacnia umiejętności wytrzymałość, skrytobójca i sportowiec o rangę (jeśli na poziomie 3, to tylko o 1/2) oraz jedną dodatkową, inną od wymienionych, również o poziom i zwiększa zasięg zaklęć o 5 metrów. Na okres dwóch postów działania zaklęcia dzięki pobranej energii mniejsze i średnie rany leczą się całkowicie, a poważne częściowo i nie przeszkadzają w walce. Po tym czasie niezaleczone rany zaczynają być odczuwalne.
    Niestety z użyciem zaklęcia wiąże się wysokie obciążenie organizmu. Jeśli mag po wejściu w ten tryb miał jakieś poważne uszkodzenia, kiedy z niego wyjdzie jego stan pogarsza się znacząco, ale nie może być to powodem jego śmierci. W takiej sytuacji mag najczęściej traci przytomność, co jest naturalną reakcją organizmu mającą zapobiec śmierci i pozwolić ciału się zregenerować. Dodatkowo może w tym trybie przekazać nieco energii przez dotyk, co nieraz może uratować życie (tylko w przypadku, kiedy obiekt, któremu ma być przekazana energia jest w stanie krytycznym). Czas trwania - 3 posty.
    Uwaga! Zaklęcie to może również zostać aktywowane samoczynnie w bardzo kryzysowej sytuacji, kiedy użytkownik jest bliski śmierci, nawet jeśli nie ma wystarczająco mocy magicznej. Zależne od MG
    Wizualnie - mag zaczyna lśnić mlecznobiałym światłem, a po chwili ów blask przenika go na wskroś i użytkownik zdaje się być 'zrobionym' ze światła. Nie oślepi, ale w ciemnościach działa jak żywa pochodnia.

  • Regina Gravitatem |A| - lvl up Reginy. Jest to wzmocnienie tego samego zaklęcia o niższej randze. Teraz również można objąć owym czarem dwa obiekty, a promień jej działania wynosi 3m.


Ostatnio zmieniony przez Yugata dnia Pią Paź 30 2015, 17:34, w całości zmieniany 19 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pon Mar 16 2015, 01:55

Uch, chyba jestem gotowa na sprawdzenie .-.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Nie Mar 22 2015, 15:27

Magia -> Znerfię ci nieco mocniej zaklęcia, chyba że wywalisz "Niebo". Poprzez Niebo rozumieć można nawet chmury czy pogodę so... zostaw to jako odniesienie do ciał niebieskich i kosmosu, lepiej na tym wyjdziesz. W sumie PWMkami i Spellami, zajmiemy się jak skończymy z naturą magii..
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Nie Mar 22 2015, 19:42

No ju
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Nie Mar 22 2015, 22:23

PWM:
1. Zawęż do naszej galaktyki, określisz lokalizację tylko widząc niebo, wymaga to nieco czasu i skupienia, suma sumarum zależne od MG bo zmienne jak ingerencja magii
2. Oooodpada. Jak na moje pierwsze ma za słaby związek z magią, a drugie to już spell
3. Nie oparzysz, ale masz latarkę która rozświetli teren w promieniu 5m od ciebie. Światło delikatne, nikogo nie oślepi.
4. Maksymalnie jednej galaktyki, model nie przekroczy wielkością samej Yukitory, stworzenie go wymaga skupienia i uczynienie tego w trakcie walki jest logicznie niemożliwe.
5. Wymaga od Yugaty ponad przeciętnego skupienia na wykonywanej czynności.
6. W pełni zależne od MG jeśli użyte na misji/evencie/walce.
7. Tylko małe przedmioty nie przekraczające wielkością i wagą pustego kubka. Tempo lewitacji takich przedmiotów jest bardzo wolne, a maksymalna wysokość wynosi 1 metr. Przedmioty poddane działaniu PWM muszą znajdować się nie dalej niż 10m od Yugaty
8. Zależne od MG
9. Zależne od MG

Zaklęcia:
1. Po pierwsze podnieś to na C, po drugie jak dokladnie wygląda takie przypisanie gwiazdy? Zwizualizuj to, bo aktualnie mam suchy techniczny konspekt, ale nie "Widzę" tego.
2. W Pyle zwykłe osoby wciąż widzą zarysy, ciebie i rozmazane obrazy osób. Na dodatek pył nie krzywdzi w fizyczny sposób a nawet po dostaniu się do płuc, wywoła jedynie kaszel i utrudni oddychanie, co przełoży się na szybsze męczenie. Działa 2 posty, pył znika z organizmu kilka chwil po opuszczeniu pola. Pole to przemieszcza się razem z tobą
3. Tylko ataki wyprowadzane ową kończyną. Działa 1 post, obrażenia, szybkość ciosów i wytrzymałość pięści nieznacznie większe. Dodatkowo ciosy zadają lekkie poparzenia. Przy dłuższym kontakcie są to poparzenia rangi D
4. Zmień obręb na promień, manipulacja grawitacją trwa 3 posty, siła zmiany jak w przypadku zaklęcia B.
5.
wariant A) Dziura działa 1 post, promień działania to 10m, ściągane zaklęcia poruszają się z prędkością 1m/s po utracie prędkości własnej, której tempo jest tym mniejsze im szybszy był ów czar, ostatecznie zależne od MG. Jeśli czar znajduje się w promieniu 3m od dziury w momencie jej wytworzenia zostaje pochłonięty natychmiast. Fala uderzeniowa ma promień 5m, odrzuca wszystko w co uderzy na ~1-5m w zależności od odległości celu od epicentrum implozji. Yugata może stworzyć czarną dziurę tylko w przestrzeni zdolnej ją pomieścić, oraz nie dalej niż 3m od siebie

wariant B) Kula pojawia się nad dłonią Yugaty i od momentu użycia zaklęcia Yugata ma 1 post, by ową kulą uderzyć/rzucić. Kula porusza się tak szybko, jak szybko poruszała by się piłka tej wielkości rzucana przez Yugatę.

Yep musisz odjąć z banku to co bierzesz ponad programowe PD + PWM Obżarstwo także możesz zachować, jest przypisane do postaci, a nie magii.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Nie Mar 22 2015, 23:31

Poprawione.
Co do pierwszego. 
1. A jak by to mogło wyglądać na D?
2. Chodzi o to, że:
Przyjmijmy, że mamy dwie współśrodkowe sfery. Jedna z nich, mniejsza, to ziemia. Druga - nasza galaktyka. "Przypisanie" gwiazdy, to sprawienie, by wspomniane ciało niebieskie, znajdujące się w większej sferze, poruszało się ciągle nad punktem na sferze mniejszej. To jest: rzut punku gwiazdy przypisanej na środek sfery mniejszej zawsze przechodzi przez punkt, do którego owa gwiazda jest przypisana. Dlaczego to działa? Sfera składa się z nieskończonej ilości punktów - obiektów o zerowym polu, których rzut na dowolny inny punkt bądź płaszczyznę może być określony jako prosta, obiekt również mający pole zero.

Może być, czy postarać się jaśniej? xd
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Nie Mar 22 2015, 23:44

PWM:
1. Dopisz o konieczności widzenia nieba
2. Dopisz też że nikogo nie oparzysz, bowiem część o kontrolowaniu ciepła może wprowadzać w błąd

Zaklęcia:
1.
a) To po ustaleniu b)
b) Na pewno nie przejdzie w takiej formie, bowiem z tego co rozumiem, wpływasz na ruch gwiazd tym zaklęciem, a to nie tylko byłoby ciężkie w osiągnięciu, ale też miało opłakane skutki. Oczywiście mogę błędnie interpretować zaklęcie i twoje tłumaczenie, ale o ile dobrze rozumiem łączysz punkt sfery A z punktem sfery B, gdzie punktem A jest Gwiazda a A' cel. Jeśli więc punkt A' w sferze B się porusza to punkt A porusza się w sferze A, IMO poruszasz gwiazdą. ALE KOBIETO MATEMATYKĘ MIAŁEM ZE 2 LATA TEMU, ZŁO. SMUTEG.
2. Dopisz resztę moich uwag
3. Tutaj też
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pon Mar 23 2015, 00:01

OK.

A jakby nie wprawiała gwiazdy w ruch, tylko tworzyła własne, pseudociało niebieskie?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pon Mar 23 2015, 23:31

I tak nie przepuściłbym tego na D. Mimo że sam efekt zaklęcia leży w granicach rangi, tak metodologia jest już dużo cięższa i nie podoba mi się na D przesuwanie gwiazd czy tworzenie obiektów w kosmosie. Znajdź coś, co nie jest aż tak... skomplikowane? Czy też raczej coś, co nie brzmi tak "O wow".
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Wto Mar 24 2015, 10:06

No głównie chodzi mi o jakieś śledzenie.
A gdyby byłaby to miniatura gwiazdy (jak w PWM), która przesuwałaby się kilka metrów nad obiektem?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Wto Mar 24 2015, 12:14

To jest już jak najbardziej ok. Nie mam nic co do tego na jakiej wysokości zawiesisz niby gwiazdę[ale bez przesady], chcę jednak żebyś mi opisała jak odbierają ją inni[widzą? Mogą na nią fizycznie wpłynąć?] oraz yty sama[samo zaklęcie pozwala tropić ci gwiazdę? Korzystasz z PWM?] no i żeby to przeszło na D, to musisz sobie trzasnąć dodatkowe ograniczenie - jeśli cel oddali się na 600m od Yugaty to gwiazda znika. W innym wypadku oczywiście trwa do końca misji/walki/eventu
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Wto Mar 24 2015, 20:31

Ok, więc unosi się na wysokości 2m od obiektu. Jest bardzo niewielka, więc ciężko ją zauważyć, niemniej jest to możliwe. Odporna na ataki niemagiczne; znika po użyciu na niej zaklęcia rangi D. Do stworzenia jej i określenia gdzie się znajduje, Yugi korzysta z PWMek. Zaklęcie jednak pozwala jej zwizualizować gdzie jest cel, bądź jaką ścieżkę przebył - a wizualizacja ta jest już widoczna tylko dla niej.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Czw Mar 26 2015, 15:47

Wybacz że tak późno, napisz to w pierwszym poście łącznie z moim ograniczeniem 600m i będzie akcept.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Yugata Yukitora
Wiek : 18... NIE, NIE 13, KRETYNIE
Wzrost/waga : 148 cm/40 kg I WCALE NIE JESTEM MAŁA, JASNE?
Rodzaj magii : Astrifero (Magia Kosmosu)
Gildia : Fairy Tail~! No bo proszę - czy jakakolwiek inna przyjęłaby chodzącą destrukcję?
Staż w gildii : FT od 12 IV x794
Liczba postów : 498
Dołączył/a : 11/11/2012
Skąd : Północ. Jakieś lodowe bezludzia.

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Czw Mar 26 2015, 18:08

Już, i co teraz?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t448-tygrysie#4711 http://ftpm.forumpolish.com/t371-yukitora-yugata-ice-dragon-slayer http://ftpm.forumpolish.com/t913-takie-tam#13434

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    Pon Mar 30 2015, 12:03

Wybacz że tak późno, przegapiłem cię.

Akcept
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury    

Powrót do góry Go down
 
Każdy Tygrys musi mieć kły i pazury
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 4Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni-




BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows