facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
Frederica
Heisher
Finny
Corinne
Diangen
Karuna
Gumiś
Pheam
AIDS
Ejji
Ezra
Abri
Torashiro
Pyza
Noya
Kiara
Reschehedera
Kei
King Asthor
Staruch
Samael
Niya
Bzium~

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Bzium~

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3  Next
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Tsubaki Shihu
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 164,1/50
Rodzaj magii : Smoczy zabójca elektryczności drugiej generacji
Gildia : Brak
Staż w gildii : -
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa

PisanieTemat: Bzium~   Sob Gru 27 2014, 18:40

MAGIA PEŁNEGO SMOCZEGO ZABÓJCY ELEKTRYCZNOŚCI DRUGIEJ GENERACJI


PWM:

Elektryczne ciało - Mag zmienia swe ciało w błyskawicę, odpowiednik ciała ze śniegu Daxa. Koszt 5mm od udanej akcji, powodzenie zależy od MG. Raz na walkę/misję/dzień fabularny.

Aura – Na czym PWMka polega? Na stworzeniu wokół siebie elektrycznej aury, widocznej gołym okiem. Tylko efekt wizualny.

Magnes - Zaklęcie polega na przyciąganiu/odpychaniu małych przedmiotów wielkości widelca. Przyciąganie jest jednak dość nieporadne, i powolne. Efekt słabnie wraz z odległością.

Piorunochron - Jako że jest to mag błyskawic, to obrażenia od elektryczności naturalnej (burza, zerwany kabel itd) nieco zmniejszone.

Iskra – Z palca wyskakuje malutka iskierka,  zdolna przeładować lub naładować dowolne urządzenie elektryczne, lub Lacrimę. Jest to jednak zależne od MG.

Toster! - jako, że jesteśmy magiem elektryczności, możemy wyczuwać impulsy elektryczne w nerwach istot żywych. Działa w odległości do 5 metrów, oraz niezbyt dokładnie, przez co starając się określić pozycję istoty możemy się pomylić o metr lub dwa, znamy jednak kierunek w którym się ono znajduje. Czy jednak cały wykrycie się powiedzie jest zależne od MG.

Światełko? - z dłoni maga wylatuje malutka iskierka zdolna rozświetlić pomieszczenie w którym mag się znajduje. Efekt słabnie z odległością, dobrze oświetlony obszar - 3m. Można użyć raz na post, a oświetlenie nie trwa zbyt długo.

Mniam! Tak jak każdy Smoczy Zabójca jest w stanie regenerować się (rany, energia oraz magia) poprzez zjadanie swojego elementu - w tym przypadku elektryczności.  Zaleczy tylko zadrapania i skaleczenia, wchłaniając swój żywioł także częściowo uśmierzysz ból. Inne rany mogą, acz nie muszą zacząć się leczyć, co zależy od MG.

Doładowanie - Przy zjedzeniu elektryczności Tsubaki jest w stanie ją pochłonąć, zamieniając na MM. Minimalna ilość odzyskanej MM wynosi 2MM, maksymalne 30MM.

Immuna - No więc Tsu jest odporny na swój żywioł... Jednak jak wiadomo, z gsem może mieć problemy. 


Kontrola - Rudy jest w stanie "nakazać" elektryczności przyjąć jakiś kształt. Elektryczność ta musi być jednak w zasięgu wzroku maga, co więcej nie może mieć ona określonej formy. No i jeżeli chodzi o naturalną elektryczność... Niewielkie wyładowania. A, no i kontrola elektryczności stworzonej przez kogoś innego niż Tsu też odpada. 


Pole - W pobliżu Tsubakiego da się wyczuć specyficzną aurę - od razu wiadomo, że jest to elektryczność. 

Moc! - Jak to zostało ogólnie przyjęte, magia smoczego zabójcy jest silniejsza niż ta zwykła. Chociaż wciąż jest słabsza niż magia boskiego zabójcy. 


Choroba - Smoczy zabójca i pojazdy to nie jest zbyt dobre połączenie. Choroba lokomocyjna boli.


Zmysły - Jak to na smoczego zabójcę przystało, zmysły ma ostrzejsze od przeciętnego człowieka. Ale tylko nieznacznie. 

Oczka - Kolor oczu Tsubakiego zmienia się, tak jak i ogólny wygląd tego jakże wspaniałego i potrzebnego narządu. Przypominają bardziej smocze. PWMka zazwyczaj automatycznie załącza się podczas walki, ale Tsub może aktywować ją z własnej woli.

Pogodynka - Chłopak wyczuwa, czy w najbliższym czasie na terenie na którym się znajduje będzie burza.


Zmniejszony czas reakcji - wiązki elektryczne w układzie nerwowym poruszają się nieco szybciej niż u innych. Dzięki temu ma ułamki sekundy więcej czasu na reakcję i o te ułamki ułamków sekundy szybciej może wykonać jakąś akcję. Ogólnie są to bardzo małe, niezauważalne wartości. Ale zawsze coś.


Łuski - Tsubaki potrafi zmienić swoją skórę na smocze łuski. Ale, jest to tylko i wyłącznie efekty wizualny.

Ryk - Tsubaki jest w stanie zaryczeć niczym smok... No, może nie do końca. Ryk znacznie głośniejszy od ludzkiego, ale raz na 2 posty. PWMka pozbawiona "magicznych aspektów" - ot zwykły ryk. 

Przeładowanie! - Aby PWMka zadziała, zbiornik mocy magicznej Tsubakiego musi być pełny. Następnie, zależnie od ilości MM którą potencjalnie mógłby uzyskać ze zjedzonej elektryczności chłopak jest w stanie wzmocnić swoje kolejne zaklęcie. Przy zaklęciu D max o dwie rangi przy pożarciu wartości 30MM, rangę dla zaklęcia C, pół rangi dla zaklęcia B itd. Efekty wzmocnionego zaklęcia są zależne od MG. Zaklęcie musi być rzucone max 2 posty po jedzeniu. Ah, no i to to się nie stackuje. Nie ma tak łatwo! 


Piorunochron - Jakoś to tak wyszło, że Tsubaki ściąga na siebie błyskawice. Nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale zaklęcia delikatnie się w jego stronę odchylają (zaklęcie D dla przykładu które normalnie minęło by go o kilka centymetrów przy tej PWMce "zarysuje" ciało chłopaka). Co do naturalnej elektryczności - piorun raczej uderzy bliżej niż dalej.   


Przeczucie
- Gdy w pobliżu znajdzie się inny smoczy zabójca, Tsubaki zaczyna odczuwać jego obecność. Jednak nigdy nie będzie pewny na 100%. Oczywiście PWMka ma swoje wady - tutaj jest nią zasięg. Otóż inny DS musi znajdować się w promieniu max 5 metrów od Tsubakiego.

Desperacja - w przypadku walki z dużo silniejszym przeciwnikiem (o tym decyduje sędzia/mg) posługującym się tym samym żywiołem (tj. GS elektryczności) Tsubaki jest w stanie pożreć jego zaklęcie w celu odzyskania MM (ilość odzyskanego MM taka sama jak w Doładowaniu), jednak w tym wypadku już po jednym poście od posiłku pojawiają się negatywne skutki takiej akcji - czas reakcji zaczyna rosnąć, zmysły z każdą kolejną rundą/postem są coraz mniej ostre, a max po 5 rundach chłopak jest bliski omdlenia.


Zaklęcia:

Ranga D:

Podstawa! - zaklęcie powoduje nałożenie na miecz Tsubakiego ładunków elektrycznych, które przy zetknięciu z wrogiem powodują odrętwienie kończyny, z którą miecz miał styczność. Jeżeli w daną kończynę miecz trafi trzy razy następuje chwilowy(1 postowy) paraliż. Trwa trzy tury.

Mięśnie - mag za pomocą delikatnego wyładowania elektrycznego wywołanego na mięśniach powoduje zwiększenie prędkości ruchów, a co za tym idzie siłę ciosów i szybkość reakcji(zgodne z rangą). Trwa 3 tury. Ale! Maksymalna ilość wyładowań, jakie mag jest w stanie na sobie wywołać to 4. Powyżej tej liczby mag zacznie odczuwać negatywny skutek korzystania z zaklęcia, który jest zależny od MG.

Ranga C:

Ranga B:

Elektryk - mag elektryzuje swą aktualną broń (bądź też własną rękę, jeżeli nie ma innej opcji) co zwiększa jej ostrość, prędkość wykonania ciosu (buffy o randze C) a także paraliżuje pierwszego dotkniętego wroga na dłuższą chwilę (od jednego do dwóch postów, zależy od MG) oraz powoduje znaczne obniżenie jego mobilności. Działa 3 tury.

Ranga A:

Smok - zaklęcie czysto pod obrażenia. Z nieba "wychodzi" smok wykonany z czystej elektryczności, który następnie z ogromną prędkością wlatuje we wroga, powodują obrażenia rangi A(tylko przy kontakcie z gołą skórą, w każdym innym przypadku obrażenia rangi B+. Pancerz w zależności od jakości topi się/nagrzewa). Jednak to nie wszystko. Bowiem szerokość oraz wysokość smoka to 5 metrów (zgodne z rangą), a także jest on w stanie lecieć 15m (liczone od Tsubakiego.). Nie powoduje żadnych debuffów. Istnieje przez pół posta podczas którego Tsu jest w stanie nim poruszać.

Bzium - Spell ten znacząco zwiększa prędkość użytkownika na czas 2 tur, a co za tym idzie czas potrzebny na reakcję znacznie spada, a także zwiększa się szybkość oraz (nieznacznie) siła uderzeń. Ciało użytkownika jest chronione przez zaklęcie, dzięki czemu nie otrzymuje on obrażeń spowodowanych prędkością własną. Przez prędkość ruchów mag jest w stanie poruszać się po wodzie, a nawet chodzić po pionowych powierzchniach, jednak jest to zależne tylko i wyłącznie od prędkości z jaką na tą powierzchnię wbiegł. Prędkość biegu jest porównywalna do umiejętności Sprinter na poziomie 3, a prędkość ciosów do Jokera na 2. Dostrzeżenie postaci maga wymaga umiejętności Sokolooki.
Dotknięcie postaci powoduje znacznie zmniejszoną mobilność, a także odrętwienie kończyny którą się postaci dotknęło). Przy wielokrotnym korzystaniu z zaklęcia pod rząd następują nieprzyjemne powikłania zależne od MG.

Zaakceptowane | Niewykupione
Rozwinięcia:

D:
Musk - rozwinięcie Tostera!. Dokładnie pokazuje, gdzie istota żywa się znajduje. Analogicznie pokazuje także, czy istota się porusza. Zasięg ~10m. 1 Post trwania.

Ślep! - rozwinięcie Światełka?. Rozświetla pomieszczenie w którym mag się znajduje (w przeciwieństwie do poprzedniej formy, tym razem znika po ~połowie posta. Iskierka podąża nad głową maga (bądź też ręką, zależy gdzie ją umieści) tworząc z niego "pochodnię".

Neodym! - rozwinięcie Magnesu. Obiekty wielkości widelca poruszane w powietrzu już całkiem sprawnie, rzucone lecą nieco szybciej niż rzucone normalnie. Większe (czyt. większe niż piłki do kosza) przedmioty poruszane nieporadnie, dosyć powoli, zależy od odległości na jakiej się znajdują. Max. 3kg, jeden przedmiot  naraz.

Nowe Zaklęcia:

PWM



D:
Krok - Pozwala na błyskawiczne przemieszczenie się maga na zasięg 5 metrów w każdą stronę. Korzenie, pułapki mechaniczne (coś ala to) nie stanowią dla maga przeszkody. Raz na 3 posty. Nie przenika przez ściany. Materiał izolujący elektryczność również blokuje to zaklęcie.

C:
Robaczek! - Mag jest w stanie odczytywać impulsy elektryczne w ciele istoty żywej, przez co może określić, co ta chce zrobić. Tylko w obrębie 1,5m. 1 post trwania, 2 przerwy.

A:


Ostatnio zmieniony przez Tsubaki dnia Pią Kwi 29 2016, 18:21, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1322-tsubaki#19656 http://ftpm.forumpolish.com/t1244-tsubaki http://ftpm.forumpolish.com/t1432-tsubaki#21591

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 3917
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Bzium~   Wto Sty 06 2015, 08:39

60+13PD daje nam 73PD do wydania; na owe spelle wyżej wydano 55PD, więc zostaje 18PD

PWM:


Zaklęcia:
1. dwie tury lub do momentu, aż przeniknie przez pierwszy cel, bądź zostanie jakoś uziemiony
2. adekwatnie do rangi oczywiście
3. 1 tura, buffy adekwatne do rangi, bądź 3 tury, ale buffy w nieznacznym stopniu
4. to jest prędzej ranga B, plus i tak wymagałaby nerfów o/ polecam zajrzeć w zaklęcia Keiko o/
5. więc... W przypadku pojedynczej - siła B, w przypadku 4 błyskawic siła C pojedynczego elementu, inne ilości pomiędzy będą pośrednimi etapami. Poza tym zasięg maksymalnym 20 metrów dla jednej w przypadku 4 błyskawic to będzie 10 metrów. Oczywiście ogłuszenie i spadek mobilności zależny od ilości błyskawic oraz mg i oceny jak poważnie trafiony został przeciwnik.


_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 46 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423 Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Tsubaki Shihu
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 164,1/50
Rodzaj magii : Smoczy zabójca elektryczności drugiej generacji
Gildia : Brak
Staż w gildii : -
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa

PisanieTemat: Re: Bzium~   Wto Sty 27 2015, 01:32

Ponoć mogę zrobić magię od nowa, więc... PWMki zostają jak były, ale dochodzi do nich


Światełko? - z dłoni maga wylatuje malutka iskierka zdolna oślepić patrzące w jego stronę istoty żywe. Efekt słabnie z odległością.

Toster! - jako, że jesteśmy magiem elektryczności, możemy wyczuwać impulsy elektryczne w nerwach istot żywych. Działa w odległości do 5 metrów, oraz niezbyt dokładnie, przez co starając się określić pozycję istoty możemy się pomylić o metr lub dwa, znamy jednak kierunek w którym się ono znajduje.

^od Samaela

Zaklęcia

D

Podstawa! - zaklęcie powoduje nałożenie na miecz Tsubakiego ładunków elektrycznych, które przy zetknięciu z wrogim paraliżują go (żeby nie było: wroga) na chwilę. Trwa trzy tury.

^ 5pd

Mięśnie - mag za pomocą delikatnego wyładowania elektrycznego wywołanego na mięśniach powoduje zwiększenie prędkości ruchów, a co za tym idzie siłę ciosów i szybkość reakcji(zgodne z rangą). Trwa 3 tury.

^5pd

C

B

Elektryk - mag elektryzuje swą aktualną broń (bądź też własną rękę, jeżeli nie ma innej opcji) co zwiększa jej ostrość, prędkość wykonania ciosu a także paraliżuje wroga przy dotknięciu na dłuższą chwilę (od jednej do trzech tur) oraz powoduje znaczne obniżenie jego mobilności. Działa 3 tury.

^20pd

A

Bzium - Spell ten znacząco zwiększa prędkość użytkownika na czas 3 tur, a co za tym idzie czas potrzebny na reakcję znacznie spada, a także zwiększa się siła uderzeń. Ciało użytkownika jest chronione przez zaklęcie, dzięki czemu nie otrzymuje on obrażeń spowodowanych prędkością. Przez prędkość ruchów mag jest w stanie poruszać się po wodzie, a nawet chodzić po pionowych powierzchniach. Prędkość biegu jest porównywalna do umiejętności Sprinter na poziomie 4, a prędkość ciosów do Jokera na 3 (negując jednocześnie debuffa spowodowanego utratą siły ciosów). Dostrzeżenie postaci maga wymaga umiejętności Sokolooki.
Dotknięcie postaci powoduje znacznie zmniejszoną mobilność, a także odrętwienie kończyny którą się postaci dotknęło (coś jak pwm Skóra, tylko bardziej)

^ zaczerpnięte od Samaela, mam nadzieję że mnie nie zje.

^^ 40pd

Poszło 70pd, nie wiem czy tamte pwm liczyć jako nowe warte 1pd...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1322-tsubaki#19656 http://ftpm.forumpolish.com/t1244-tsubaki http://ftpm.forumpolish.com/t1432-tsubaki#21591

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 3917
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Bzium~   Wto Sty 27 2015, 07:42

PWM:
Nie wiem, jak nie opisałem tych starych pwm, ale ogółem - krok wypada, jak już na D. Skóra tak samo, bo nie będziesz raził kogoś jak cię dotknie. Najwyżej to pstryczek, którego może nie odczuć. Piorunochron - od niemagicznych błyskawic, a więc jak oberwiesz pieronem to nie usmaży cię z temperaturą pierdyliarda stopni, a pierdyliarda minus 1, czy 2. Gome, ale odporności dla DSów bodaj @.@ Ostatnie pwm dopisz, że zależne od mg.

Nowe:
1. odpada, na pwm nie oślepisz
2. zależne od mg.

Zaklęcia:
1. kończynę i nie paraliż, a odrętwienie. Wymaga przynajmniej 3 trafień, bądź dłuższej styczności aby doprowadzić do 1 postowego paraliżu
2. nieznaczny boost, nadużywanie zaraz po sobie może powodować różne powikłania związane z mięśniami, powikłania zależne od mg.
3. boost adekwatny do rangi C, sparaliżuje tylko pierwszy dotknięty cel na 1-2 posty, decyduje mg w zależności od miejsca trafienia.
4. aktualnie z tymi parametrami nie dostaniesz nawet 1 postu trwania o/

_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 46 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423 Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Tsubaki Shihu
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 164,1/50
Rodzaj magii : Smoczy zabójca elektryczności drugiej generacji
Gildia : Brak
Staż w gildii : -
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa

PisanieTemat: Re: Bzium~   Wto Sty 27 2015, 10:52

Skóra - Ciało przewodzi prąd, przez co zaatakowane mieczem, albo czymkolwiek innym (również pięściami) razi atakującego elektrycznością. Dawka ta jest jednak tak niewielka, iż istota nią potraktowana może jej nawet nie odczuć.

Piorunochron - Jako że jest to mag błyskawic, to obrażenia od elektryczności naturalnej (burza, zerwany kabel itd) nieco zmniejszone.


Toster! - jako, że jesteśmy magiem elektryczności, możemy wyczuwać impulsy elektryczne w nerwach istot żywych. Działa w odległości do 5 metrów, oraz niezbyt dokładnie, przez co starając się określić pozycję istoty możemy się pomylić o metr lub dwa, znamy jednak kierunek w którym się ono znajduje. Czy jednak cały wykrycie się powiedzie jest zależne od MG.

Iskra – Z palca wyskakuje malutka iskierka,  zdolna przeładować lub naładować dowolne urządzenie elektryczne, lub Lacrimę. Jest to jednak zależne od MG.

Światełko? - z dłoni maga wylatuje malutka iskierka zdolna rozświetlić pomieszczenie w którym mag się znajduje. Efekt słabnie z odległością, dobrze oświetlony obszar - 3m.

Co do kroku - Nie mogę go aż tak osłabić, żeby przeszedł na PWM'ce?

D

Podstawa! - zaklęcie powoduje nałożenie na miecz Tsubakiego ładunków elektrycznych, które przy zetknięciu z wrogiem powodują odrętwienie kończyny, z którą miecz miał styczność. Jeżeli w daną kończynę miecz trafi trzy razy następuje chwilowy(1 postowy) paraliż. Trwa trzy tury.

Mięśnie - mag za pomocą delikatnego wyładowania elektrycznego wywołanego na mięśniach powoduje zwiększenie prędkości ruchów, a co za tym idzie siłę ciosów i szybkość reakcji(zgodne z rangą). Trwa 3 tury. Ale! Maksymalna ilość wyładowań, jakie mag jest w stanie na sobie wywołać to 4. Powyżej tej liczby mag zacznie odczuwać negatywny skutek korzystania z zaklęcia, który jest zależny od MG.

B

Elektryk - mag elektryzuje swą aktualną broń (bądź też własną rękę, jeżeli nie ma innej opcji) co zwiększa jej ostrość, prędkość wykonania ciosu (buffy o randze C) a także paraliżuje pierwszego dotkniętego wroga na dłuższą chwilę (od jednego do dwóch postów, zależy od MG) oraz powoduje znaczne obniżenie jego mobilności. Działa 3 tury.

A

Bzium - Spell ten znacząco zwiększa prędkość użytkownika na czas 2 tur, a co za tym idzie czas potrzebny na reakcję znacznie spada, a także zwiększa się siła uderzeń. Ciało użytkownika jest chronione przez zaklęcie, dzięki czemu nie otrzymuje on obrażeń spowodowanych prędkością. Przez prędkość ruchów mag jest w stanie poruszać się po wodzie, a nawet chodzić po pionowych powierzchniach, jednak jest to zależne tylko i wyłącznie od prędkości z jaką na tą powierzchnię wbiegł. Prędkość biegu jest porównywalna do umiejętności Sprinter na poziomie 3, a prędkość ciosów do Jokera na 2. Dostrzeżenie postaci maga wymaga umiejętności Sokolooki.
Dotknięcie postaci powoduje znacznie zmniejszoną mobilność, a także odrętwienie kończyny którą się postaci dotknęło (coś jak pwm Skóra, tylko bardziej). Przy wielokrotnym korzystaniu z zaklęcia pod rząd następują nieprzyjemne powikłania zależne od MG.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1322-tsubaki#19656 http://ftpm.forumpolish.com/t1244-tsubaki http://ftpm.forumpolish.com/t1432-tsubaki#21591

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 3917
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Bzium~   Czw Sty 29 2015, 00:46

Skóra -> i w tym momencie wychodzi na to, iż to pwm jest równoznaczne z aurą, acz niewidzialne. Bo nie będzie nawet odczuwalne @.@

Piorunochron -> nieznacznie mniejsze nie spowoduje, że jeśli trafi cie bóg wie jak silny ładunek to go przetrwasz. Twoje obrażenia będą nieznacznie zmniejszone względem normalnych, więc dalej jakieś silniejsze wyładowania są niebezpieczne.

Toster - niech będzie

Iskra - k

Światełko - Efekt jest krótkotrwały, a zarazem można użyć najwyżej raz na post.

Krok - raczej odpada, bo cd potencjalne już na randze D wynosiłoby z 3-5 postów, a na pwm... z 15, jak nie więcej, a do tego pewnie i zasięg wielkości mniej niż metra.

Zaklęcia:
Podstawa - ok
Mięśnie - niech będzie, bo uznam, że mg wie jaki boost uzyska się na D mniej więcej.
Elektryk - niech będzie
Bzium - dopisz, że "nie otrzymuje on obrażeń spowodowanych prędkością własną". Zmień wtedy siłę uderzeń na szybkość uderzeń, bo niekoniecznie prędkość = siła duh. Usuń info o pwm, bo to już nie powoduje odrętwień, jeśli nadal jest.

_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 46 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423 Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Tsubaki Shihu
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 164,1/50
Rodzaj magii : Smoczy zabójca elektryczności drugiej generacji
Gildia : Brak
Staż w gildii : -
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa

PisanieTemat: Re: Bzium~   Czw Sty 29 2015, 01:21

Nioh, Skórę sobie chyba jednak daruję...

Piorunochron - Mam wrażenie, że "obrażenia od elektryczności naturalnej (burza, zerwany kabel itd) nieco zmniejszone." znaczy dokładnie to samo, co napisałeś, a jest krótsze. Ale co ja się znam~

Światełko? - z dłoni maga wylatuje malutka iskierka zdolna rozświetlić pomieszczenie w którym mag się znajduje. Efekt słabnie z odległością, dobrze oświetlony obszar - 3m. Można użyć raz na post, a oświetlenie trwa wystarczająco długo aby szybko rozejrzeć się po pomieszczeniu.

Bzium - Spell ten znacząco zwiększa prędkość użytkownika na czas 2 tur, a co za tym idzie czas potrzebny na reakcję znacznie spada, a także zwiększa się szybkość oraz siła uderzeń. Ciało użytkownika jest chronione przez zaklęcie, dzięki czemu nie otrzymuje on obrażeń spowodowanych prędkością. Przez prędkość ruchów mag jest w stanie poruszać się po wodzie, a nawet chodzić po pionowych powierzchniach, jednak jest to zależne tylko i wyłącznie od prędkości z jaką na tą powierzchnię wbiegł. Prędkość biegu jest porównywalna do umiejętności Sprinter na poziomie 3, a prędkość ciosów do Jokera na 2. Dostrzeżenie postaci maga wymaga umiejętności Sokolooki.
Dotknięcie postaci powoduje znacznie zmniejszoną mobilność, a także odrętwienie kończyny którą się postaci dotknęło). Przy wielokrotnym korzystaniu z zaklęcia pod rząd następują nieprzyjemne powikłania zależne od MG.

Co z tymi 3pd? Zostają na przyszłość?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1322-tsubaki#19656 http://ftpm.forumpolish.com/t1244-tsubaki http://ftpm.forumpolish.com/t1432-tsubaki#21591

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 3917
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Bzium~   Czw Sty 29 2015, 01:31

Piorunochron - tylko podkreśliłem, byś wiedział, czego możesz się spodziewać, żeby później nie było sytuacji "a ten piorun sfajczył mi wnętrzności, a przecież mam pwm"

Światełko - nie wiem, jak z rozglądaniem, ale przy chwilowym rozbłysku raczej nie ma czasu by dokładnie się rozejrzeć. Ot krótkie, jak takie no... wyładowanie, impuls elektryczny.

Bzium - nadal nie widzę o prędkości własnej. Jak poleci w ciebie jakiś niematerialny pocisk z swoją prędkością to ten może na ciebie wpłynąć, jak i prędkość innych obiektów, bo ja wiem... zderzenie czołowe z pociągiem - pomijam, że raczej przefarbowałbyś wtedy stacje kolejową, ale to dla przykładu, że INNA prędkość, ma na ciebie wpływ i tak. Jeśli zwiększasz i Jokera i siłę, to siła w stopniu nieznacznym.

I tak pd zostają na przyszłość

_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 46 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423 Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Tsubaki Shihu
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 164,1/50
Rodzaj magii : Smoczy zabójca elektryczności drugiej generacji
Gildia : Brak
Staż w gildii : -
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa

PisanieTemat: Re: Bzium~   Czw Sty 29 2015, 01:56

Zmiany w pierwszym poście.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1322-tsubaki#19656 http://ftpm.forumpolish.com/t1244-tsubaki http://ftpm.forumpolish.com/t1432-tsubaki#21591

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 3917
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Bzium~   Czw Sty 29 2015, 02:56

Niech będzie akcept

_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 46 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423 Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Tsubaki Shihu
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 164,1/50
Rodzaj magii : Smoczy zabójca elektryczności drugiej generacji
Gildia : Brak
Staż w gildii : -
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa

PisanieTemat: Re: Bzium~   Sob Lut 28 2015, 16:45

Propozycje

Rozwinięcia:

D:
Musk - rozwinięcie Tostera!. Dokładnie pokazuje, gdzie istota żywa się znajduje. Analogicznie pokazuje także, czy istota się porusza. Zasięg ~10m.

Ślep! - rozwinięcie Światełka?. Rozświetla pomieszczenie w którym mag się znajduje (w przeciwieństwie do poprzedniej formy, tym razem znika po dwóch postach. Oślepienie przeciwnika możliwe, gdy Tsu odpali mu je dosłownie przed twarzą. Iskierka podąża nad głową maga (bądź też ręką, zależy gdzie ją umieści) tworząc z niego "pochodnię".

Neodym! - rozwinięcie Magnesu. Obiekty wielkości widelca poruszane w powietrzu już całkiem sprawnie, "rzucone" lecą z prędkością ~5m/s przez 5 metrów. Większe przedmioty poruszane nieporadnie, dosyć powoli, zależy od odległości na jakiej się znajdują. Max. 3kg, dwa przedmioty jednocześnie.

C:
Robaczek! - rozwinięcie Musku. Mag jest w stanie odczytywać impulsy elektryczne w ciele istoty żywej, przez co może określić, co ta chce zrobić. A skoro wie, to może delikatnie na te akcje wpłynąć. Tylko w obrębie 1,5m.

Nowe Zaklęcia:

PWM

Elektryczne ciało - Mag zmienia swe ciało w błyskawicę, odpowiednik ciała ze śniegu Daxa. Koszt 5mm od udanej akcji, powodzenie zależy od MG. Raz na walkę/misję/dzień fabularny.

D:
Krok - Pozwala na błyskawiczne przemieszczenie się maga na zasięg 5 metrów w każdą stronę. Korzenie, pułapki mechaniczne (coś ala to) nie stanowią dla maga przeszkody. Raz na 3 posty.

B:
Twór - mag za pomocą magii "tworzy" stwora, który rozmiarami dorównuje summonowi o randze B. Jak to robi? Jak wiadomo, w ziemi znajdują się pierwiastki różnych rodzajów metali. Tsu wykorzystując to "wyrywa" je z ziemi, skupiając w jednym miejscu. Następnie formuje kształt tworu, aby następnie wyposażyć "dziecko" w różnorakie bronie. Jednak, aby zaklęcie się powiodło, w otoczeniu maga musi być wystarczająco metalu. Aby to sprawdzić, wysyła falę (koszt 3MM) elektromagnetyczną sprawdzając teren pod względem zasobności surowców.

^ Wiem, zaklęcie może być  OP wykorzystane w prawidłowy sposób. Dlatego czekam na nerfy/informację, na jakiej randze by to przeszło w takiej/podobnej formie.

A:

Smok - zaklęcie czysto pod obrażenia. Z nieba "wychodzi" smok wykonany z czystej elektryczności, który następnie z ogromną prędkością wlatuje we wroga, powodują obrażenia rangi A. Jednak to nie wszystko. Bowiem szerokość oraz wysokość smoka to 5 metrów (zgodne z rangą), a także jest on w stanie lecieć 25m (zgodnie z ranga B, liczone od Tsubakiego.). Nie powoduje żadnych debuffów.


Oczywiście żeby odblokować Robaczka należy wcześniej wykupić Musk.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1322-tsubaki#19656 http://ftpm.forumpolish.com/t1244-tsubaki http://ftpm.forumpolish.com/t1432-tsubaki#21591

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 3917
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Bzium~   Pią Mar 27 2015, 21:14

1. 1 post trwania
2. nope. Bez oślepienia, a i co najwyżej oświetli pomieszczenie nieco rażącym światłem. Nie utrzyma się nawet całego postu. Ot wyładowanie elektryczne.
3. jeden przedmiot na raz. Leci nieznacznie szybciej niż rzucony normalnie.
4. odpada na tej randze. Zresztą to już nie wyczuwanie, a czytanie o/

Nowe:
1. niech będzie.
2. yhm. Nie przeniknie przez ściany, czy materiały izolujące elektryczność.
3. nie widzę wystarczającego związku z magią. Co najwyżej dałbym nie wiem... twór rozmiarów króliczka. I poza tym fala magnetyczna to oddzielny spell a nie dodatek o/
4. opisz to dokładniej. Bo póki co masz, że obrażenia rangi A (takie nie przejdą bo działanie obszarowe spella), do tego masz zasięg, ale nie wiem... Kiedy znika? Jak go powstrzymać? Przebije się przez niemagiczne tarcze/zbroje? Etc. Etc. @.@ Konkrety

_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 46 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423 Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Tsubaki Shihu
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 164,1/50
Rodzaj magii : Smoczy zabójca elektryczności drugiej generacji
Gildia : Brak
Staż w gildii : -
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa

PisanieTemat: Re: Bzium~   Sob Mar 28 2015, 00:23

1. Hmm... Oki.
2. Co powiesz na serię wyładowań pod rząd, podstawowa na 1 post + x mm za kolejny?
3. Jeden przedmiot, oki. Szybkość = siła yo? Czyli jakby Tsu normalnie rzucił "kamieniem" na 20 metrów tak z zaklęciem byłoby to 25? + Jaki może być maksymalny rozmiar przedmiotu?
4. No tak. To czytanie sygnałów nerwowych przekazywanych do kończyny. To też podchodzi pod magię. Już z tego wpływania na ruch zrezygnuję.

Nowe.
1. Oki
2. Ciało wciąż jest materialne, więc to logiczne że przez ścianę się nie przebije. Jeżeli materiał tworzy ścianę czy coś to też okej,  ale jak Tsu podczas korzystania z zaklęcia przypadkiem stanie na powiedzmy gumową bransoletkę i mu to przerwie zaklęcie to już okej nie będzie.
3. Spoko, i tak nie sądziłem ze takie coś by przeszło.
4. Obrażenia rangi A przy takim rozmiarze przejdą jak najbardziej.
Encyklopedia napisał:
Siła identyczna z rangą zaklęcia[Dla zaklęć B, A
]: 5m średnicy.
Co powiesz na zmniejszenie zasięgu lotu na 15 metrów? Przez zbroje się przebije, to przecież elektryczność. Chyba, że jakoś to to uziemione. Albo gumowe. Albo coś w tym stylu.

B:
Regeneration!
- mag za pomocą delikatnych impulsów elektrycznych regeneruje mięśnie a także niweluje zmęczenie. Zaklęcie ma za zadanie niwelować negatywne efekty po nadużyciu Bziuma, aktywowane w trakcie pozwala bez większych problemów aktywować drugiego, jednak wówczas czas regeneracji znacznie się wydłuży. (postać nieruchoma = 1post, ruch = 2 posty, 2xbzium bez ruchu = 3 posty, z ruchem 6 postów).
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1322-tsubaki#19656 http://ftpm.forumpolish.com/t1244-tsubaki http://ftpm.forumpolish.com/t1432-tsubaki#21591

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 3917
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Bzium~   Sob Mar 28 2015, 12:14

2. Hm... Ale nikt nie broni ci użyć tego kilka razy w serii. To nie magia światła/światło tworząca.
3. Nieznacznie, czyli nieznacznie. Prędzej w stylu z 20 metrów robi się 21, może 21,5. A maksymalny rozmiar hm... nie większy jak piłka do kosza. Przy czym im większy tym bardziej się ten boost rozłoży.
4. Ale still... PWM wykrywa, a nie odczytuje. To nie jest level up. Poza tym - nie dostaniesz czytania idealnego ruchów na tej randze na dłużej jak nie wiem... sekundę? Raz na trzy posty? Może z jakąś magią medium, czy coś jeszcze, albo jasnowidzenia, ale no...

Nowe:
2. No... Jak ktoś ci rozstawi na twojej drodze gumowe podłoże, czy jakiś nie wiem... Piorunochron. To MG będzie wiedział jak postąpić. Jesteś materialną błyskawicą soooł
4. Tak, ale... są to luźne ramy zaklęcia, a w dodatku w tym przypadku mamy do czynienia z kilkoma parametrami, jak przebijanie się przez pancerze, zasięg lotu, zasięg obrażeń, siła obrażeń, efekty dodatkowe, czas trwania, etc. etc.

Regeneracja - niweluje zmęczenie w znaczącym tempie, jednak wymaga bezruchu. Trwa tak długo, aż mag się nie poruszy, a w przypadku aktywnego Bziuma tempo regeneracji zmęczenia (i tylko zmęczenia, nie ran) maleje o połowę.

_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 46 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423 Online

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Tsubaki Shihu
Wiek : 19 lat
Wzrost/waga : 164,1/50
Rodzaj magii : Smoczy zabójca elektryczności drugiej generacji
Gildia : Brak
Staż w gildii : -
Liczba postów : 283
Dołączył/a : 12/07/2013
Skąd : Nysa

PisanieTemat: Re: Bzium~   Sob Mar 28 2015, 16:06

2. Nioh, oki
3. Stackuje się to to z PWMką?
4. To tak, pwmka wykrywa. A to jest rozwinięcie rozwinięcia PWMki, więc tyle mogłoby jak na moje robić. I kto powiedział, że idealnie? To tylko zaklęcie C, nawet jeżeli Tsu uda się przewidzieć ten ruch to raczej będzie to przewaga 0,x sekundy. I szansa na to byłaby powiedzmy... 80%? + to nie czyta myśli. Czyta sygnały wysyłane z mózgu do kończyn. To trochę różnica.

Nowe
2. No oki.
4. Nerf zasięg lotu. I obszar zadawanych obrażeń. I co powiesz na to, że przy zetknięciu z panmcerzem obrażenia zostaną zmniejszone o... 10%? Tylko wtedy będzie szansa, że się pancerz rozgrzeje od natężenia prądu przez niego przepływającego. Czas trwania? Post/pół?

Regenka - zmęczenie zmęczeniem, ale zaklęcie ma za zadanie niwelować negatywne skutki Bziuma, czyli uszkodzenie mięśni przy nadużyciu buffa. Głównie po to powstało. Więc co powiesz na zignorowanie zmęczenia, a skupienie się na odbudowie mięśni?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1322-tsubaki#19656 http://ftpm.forumpolish.com/t1244-tsubaki http://ftpm.forumpolish.com/t1432-tsubaki#21591
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Bzium~   

Powrót do góry Go down
 
Bzium~
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 3Idź do strony : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni-




BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows