facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
Frederica
Heisher
Finny
Corinne
Diangen
Karuna
Gumiś
Pheam
AIDS
Ejji
Ezra
Abri
Torashiro
Pyza
Noya
Kiara
Reschehedera
Kei
King Asthor
Staruch
Samael
Niya
Księga Przekleństw - Page 3

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Księga Przekleństw

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Rin i Wakamiya
Wiek : 24
Wzrost/waga : 183/71
Rodzaj magii : Noroi no Mahō
Gildia : Lamia Scale
Staż w gildii : Sporo, ze 4 lata będą.
Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

PisanieTemat: Księga Przekleństw   Sob Lip 12 2014, 10:39

First topic message reminder :


  • Noroi no Mahō (z jap. Magia klątw)- Użytkownik tej magii jak sama jej nazwa wskazuje jest w stanie rzucać klątwy na swoich przeciwników i towarzyszy. Jego czary w większości nie służą do bezpośredniego ranienia przeciwników, do zadawania im obrażeń chociaż i takie zaklęcia wchodzą w arsenał tej magii. Służy ona jednak przede wszystkim do osłabiania przeciwników oraz nakładania na nich najróżniejszych efektów - głównie negatywnych, choć wykorzystane z głową mogą mieć również dobre efekty. Warto dodać, że zaklęcia tej magii można rzucać na osoby znajdujące się w zupełnie innym miejscu o ile spełni się pewne warunki. Klątwy mogą być zarówno obszarowe jak i mieć tylko jeden konkretny cel. Ogólnie rzecz biorąc jest to magia głównie mająca na celu uprzykrzenie życia nieprzyjaciołom Rin'a.



Posiadane PWM:

  • Sensor Klątw - Jeśli tylko Rin znajdzie się w pobliżu osoby bądź miejsca na które nałożona została jakaś klątwa od razu zda sobie z tego sprawę.
  • Łamacz Klątw - Dzięki znajomości negatywnych uroków Rin łatwiej przełamuje klątwy nałożone na ludzi czy te ciążące na miejscach czy przedmiotach. Nie jest to  pasywne przełamywanie klątw, większa szansa na jej przełamanie. W tym szansa na przełamanie klątwy o wyższej randze zwiększa się o 10/8/6/4/2/0% dla kolejno PWM i D/C/B/A/S/SS.
  • Nieszczęście - Rin dzięki swojej mocy może obdarować kogoś niewielkim ładunkiem pecha, który będzie prześladował daną osobę przez jakiś czas. Coś jak umiejka szczęściarz tylko trochę słabsza i w drugą stronę. Efekt ten nakłada się w przypadku trafienia danej osoby dowolnym zaklęciem, utrzymuje się przez 3 posty i nie może dotknąć jednej osoby więcej niż raz na walkę/misję. Jest to nieznaczny wzrost pecha i zależny całkowicie od MG.
  • Selekcja
    Zdolność  ta pozwala, aby w zaklęciach obszarowych wybrać jednostki na które klątwa nie podziała. (Max. 25% osób w obszarze działania zaklęcia)
  • Wyczerpanie - Klątwa polegająca na tym, że cel (jeden na misję/walkę) będzie męczył się odrobinę szybciej. W krótkich potyczkach jest to niezauważalne, dopiero przy długich starciach widać tego efekty. (5% szybciej)
  • Amok - Prosta sztuczka polegająca na nałożeniu uroku na jeden cel. Owy cel łatwiej się denerwuje, złości. A jeśli dodatkowo został ranny może wpaść w kompletny amok, z którego jednak w niedługim czasie może  się otrząsnąć. Działa 1 post, 1 raz na danej osobie w czasie walki/misji, skuteczność zależna od MG.
  • Świerzbienie - Niby niewinna sztuczka, ale odpowiednio użyta może dać użytkownikowi małą przewagę. Jak sama nazwa wskazuje polega sprawieniu, aby cel odczuwał lekkie świerzbienie w wybranym przez użytkownika miejscu, coś jakby lekki, krótkotrwały dotyk dłoni. Cooldown: 4 posty.

Zaklęcia D:

  • Prosta klątwa: Zmysł Zmysł Klątwa działająca na zmysły celu. A raczej na jeden zmysł. (Wzrok, słuch, węch, równowaga, smak - losowo wybierane przez MG)  Jej efektem jest pogorszenie działania tego zmysłu. Im większe zmęczenie celu tym mocniej pogarsza się się dany zmysł. Początkowo osłabia zmysł o 20%. W zależności od liczby celi zaklęcie trwa: 1 cel - 3 posty, 2 cele - 2posty, 3 cele - 1 post. Ponadto po rzuceniu zaklęcia Rin wie który zmysł uległ pogorszeniu - z pierwszym lvl Inteligencji. Tak ma tylko przeczucie, może wywnioskować z zachowania.
  • Prosta klątwa: Ciało Bardzo podobne do Prosta klątwa: Zmysł z tym, że działa na cechy ciała takie jak szybkość, wytrzymałość, siła czy zręczność. Jedno z nich (Losowe) o 20% i współczynnik ten rośnie wraz ze zmęczeniem celu. (Zależnie od MG) W zależności od liczby celi zaklęcie trwa: 1 cel - 3 posty, 2 cele - 2posty, 3 cele - 1 post.
  • Prosta klątwa: Przedmiot - Proste zaklęcie, którego celem jest na przykład broń oponenta. Rin spalając część swojej magicznej energii rzuca na dany item  klątwę. Objawia się ona tak, że dany przedmiot zaczyna swojego właściciela parzyć, spawać mu ból. Uczucie jest jak najbardziej prawdziwe nie żadne tam złudzenie, ale wystarczy nie mieć kontaktu z przeklętym przedmiotem i ból mija. Dodatkowo efekt bólu nie jest jakiś mocny, ale bardzo utrudnia koncentrację. To jakby dzierżyć rozgrzany przedmiot. Przy pierwszym kontakcie tylko nieprzyjemne odczucie, a pierwsze efekty w stylu oparzeń 1 stopnie pojawią się dopiero po 2 postach (całych) trzymania przedmiotu.  Działa 3 posty na przedmioty niemagiczne.
  • Prosta klątwa: Odrętwienie - W momencie w którym Rin rzuca swoje zaklęcie cel klątwy odczuwa zupełne zdrętwienie w jednej z kończyn. Nie może jej wyprostować ani zgiąć, traci nad nią kontrolę. Towarzyszy temu uczucie jakby lekkiego porażenia prądem. Czas trwania: 2 posty.

Zaklęcia C:

  • Klątwa: Magiczne Zdolności - Tym razem celem tej klątwy są mana i zdolność rzucania zaklęć przez cel. Polega to na tym, że szansa rzucenia w pełni udanego zaklęcia przez cel spada - głównie efekt czarów celu zostaje osłabiony, ale może się zdarzyć że zaklęcie w ogóle się nie powiedzie. A mana potrzebna na rzucenie zaklęcia wzrasta o 20%. Czar działa 3 posty. MG zdecyduje, czy zostaje zmieniony efekt, czy koszt zaklęcia podniesiony o 20%.
  • Klątwa: Ciało - Zaklęcie polega na rzuceniu klątwy osłabiającej ciało przeciwnika. Podczas działania zaklęcia cel jest staje się wolniejszy, a jego ruchy są bardziej niezdarne. Szybkość, i zręczność spadają o 40%. Zaklęcie działa 4 posty

Zaklęcia B:

  • Klątwa: Łamacz Kości - Nie nie, zaklęcie nie łamie celowi kości, polega ono jedynie na osłabieniu ich. Tak długo jak klątwa jest aktywna cel jest bardzo podatny na wszelkie złamania. Na przykład próba zablokowania ciosu pięścią zakończy się najpewniej pęknięciem kości, a przycięcie na klatę jakiegoś obuchu z pewnością zakończy się kilkoma złamaniami. Nawet zeskoczenie z dwóch-trzech metrów normalnie nie stanowiące żadnego wyzwania najpewniej zakończy się złamaniem. Zaklęcie działa 3 posty.

  • Wzmocniona Klątwa: Odpływ Energii - Prosta w działaniu klątwa polegająca na niczym innym jak wyssaniu magicznej energii celu i wchłonięciu połowy tej przez samego siebie. Ilość przetransportowanej energii jest w znacznym stopniu uzależniony od tego jak wiele czynności wykonuje mag klątw poza owym pożeraniu energii swojego przeciwnika. Tak więc możliwe jest nawet spalenie 6 MM przeciwnika na turę kiedy użytkownik się nie rusza, do minimalnej ilości 2 MM podczas walki.
    [Czas trwania: 5 posty. Cooldown: 2 posty]

Zaklęcia A:

  • Silna Klątwa: Pieczęć - Jest to silna klątwa polegająca na całkowitym zapieczętowaniu magii, a przynajmniej wszystkich czarów do rangi B(Zaklęcie nie jest w stanie całkowicie wytłumić zaklęcia rangi A jednak osłabia je, że te mają siłę zaklęcia rangi niżej). Cel zaklęcia i w przypadku tej klątwy nie jest świadom jej działania, a przynajmniej do czasu pierwszego nieudanego rzucenia własnego Spella. Trzeba zaznaczyć także, że obiekt na którym zostało użyta klątwa pieczęci traci Magiczną Moc mimo nieudanego rzucenia własnego zaklęcia, owa moc zwyczajnie przepada. Oczywiście pieczęć nie jest niezniszczała i zostaje przełamana po tym jak cel wykorzysta magiczną energię na zaklęcia kosztujące w sumie 25 MM. Wówczas pieczęć zostaje przełamana pozwalając ponownie normalnie korzystać z magii.
    [Czas trwania: 3 postów bądź wycastowanie 25MM. Cooldown: 3 posty po zakończeniu działania.
    W przypadku jak cel rzuci spella B za 20MM, a potem C za 10MM zostanie ono osłabione zgodnie z decyzją MG opartą na ilościach MM, które byłyby potrzebne do anulowania działania zaklęcia.  ]

Zaklęcia S:

  • -

Zaklęcia SS:

  • -

Zaakceptowane lecz nie wykupione:

  • Klątwa: Wyczerpanie [C] (lvl up z PWM) (lvl up z PWM) Zaklęcie sprawiające, że jego cel męczy się znacznie szybciej niż normalnie miałoby to miejsce. Sam obiekt zaklęcia jest zupełnie nieświadomy jego działania tak długo jak ono trwa i odczuwa zmęczenie dopiero po zakończeniu jego działania, aby uderzyć ze zdwojoną siłą. (Szybkość wyczerpania wzrasta o 40%)
    [Czas trwania: 2 posty, Cooldown: 3 posty]



Ostatnio zmieniony przez Wakamiya Rin dnia Sob Mar 18 2017, 11:18, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 http://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin http://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342

AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Rin i Wakamiya
Wiek : 24
Wzrost/waga : 183/71
Rodzaj magii : Noroi no Mahō
Gildia : Lamia Scale
Staż w gildii : Sporo, ze 4 lata będą.
Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Nie Mar 12 2017, 11:24

Prosta klątwa: Zmysł Klątwa działająca na zmysły celu. A raczej na jeden zmysł. (Wzrok, słuch, węch, równowaga, smak - losowo wybierane przez MG) Jej efektem jest pogorszenie działania tego zmysłu. Im większe zmęczenie celu tym mocniej pogarsza się się dany zmysł. Początkowo osłabia zmysł o 20%. W zależności od liczby celi zaklęcie trwa: 1 cel - 3 posty, 2 cele - 2posty, 3 cele - 1 post. Ponadto po rzuceniu zaklęcia Rin wie który zmysł uległ pogorszeniu - z pierwszym lvl Inteligencji. Tak ma tylko przeczucie, może wywnioskować z zachowania.

Prosta klątwa: Ciało Bardzo podobne do Prosta klątwa: Zmysł z tym, że działa na cechy ciała takie jak szybkość, wytrzymałość, siła czy zręczność. Jedno z nich (Losowe) o 20% i współczynnik ten rośnie wraz ze zmęczeniem celu. (Zależnie od MG) W zależności od liczby celi zaklęcie trwa: 1 cel - 3 posty, 2 cele - 2posty, 3 cele - 1 post.

Klątwa: Ciało - Zaklęcie polega na rzuceniu klątwy osłabiającej ciało przeciwnika. Podczas działania zaklęcia cel jest słabszy, wolniejszy, a jego ruchy są bardziej niezdarne. Siła, szybkość, i zręczność spadają o 40%. Zaklęcie działa 4 posty (tu była litarówka w nazwie ;2 )

Klątwa: Wyczerpanie [C] (lvl up z PWM) Zaklęcie sprawiające, że jego cel męczy się znacznie szybciej niż normalnie miałoby to miejsce. Sam obiekt zaklęcia jest zupełnie nieświadomy jego działania tak długo jak ono trwa i odczuwa zmęczenie dopiero po zakończeniu jego działania, aby uderzyć ze zdwojoną siłą. (Szybkość wyczerpania wzrasta o 40%)
[Czas trwania: 2 posty, Cooldown: 3 posty]

O takie cuś chodzi? x:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 http://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin http://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Shiyume Hagane (Byakuton)
Wiek : 426 lat, biologicznie i psychicznie 17
Wzrost/waga : 180 cm / 60kg
Rodzaj magii : Nekromancja
Gildia : Brak
Staż w gildii : Brak
Liczba postów : 446
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Nie Mar 12 2017, 13:52

Hmm... prawie okej. Jeszcze tylko Klątwa: Ciało ciut wykracza poza ramy. Przeczytałem jeszcze raz część poświęconą wzmocnieniom i debuffom:

Luźne ramy zaklęć napisał:
C - zwiększa daną statystykę o maksymalnie 40%.
Buffować można 2 rzeczy na C.

Zatem może tylko dwie cechy osłabić. Jeśli wolisz trzy, to trzeba by podnieść zaklęcie na rangę B. Albo, jeśli wolisz pozostać przy randze C, dać temu debuffowi siłę słabszą nawet od D (jakieś 15%).
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 http://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane http://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Rin i Wakamiya
Wiek : 24
Wzrost/waga : 183/71
Rodzaj magii : Noroi no Mahō
Gildia : Lamia Scale
Staż w gildii : Sporo, ze 4 lata będą.
Liczba postów : 159
Dołączył/a : 14/04/2014

PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Nie Mar 12 2017, 14:49

W takim razie wolę ograniczyć to dwóch atrybutów, tak aby pozostało to na randze C, a i siła debuffa nie spadła. Chyba powinno to wyglądać tak:

Klątwa: Ciało - Zaklęcie polega na rzuceniu klątwy osłabiającej ciało przeciwnika. Podczas działania zaklęcia cel jest staje się wolniejszy, a jego ruchy są bardziej niezdarne. Szybkość, i zręczność spadają o 40%. Zaklęcie działa 4 posty
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t2149-ukryte-zapasy-rin-a#37600 http://ftpm.forumpolish.com/t2125-wakamiya-rin http://ftpm.forumpolish.com/t2957-wakamiya#51342

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Shiyume Hagane (Byakuton)
Wiek : 426 lat, biologicznie i psychicznie 17
Wzrost/waga : 180 cm / 60kg
Rodzaj magii : Nekromancja
Gildia : Brak
Staż w gildii : Brak
Liczba postów : 446
Dołączył/a : 18/09/2016
Skąd : Zaświaty

PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   Pią Mar 17 2017, 22:44

Akcept, akcept. Przy czym niestety nie mogę ręczyć za długotrwałość tego akcepta, ponieważ do MT zbliża się nieuniknione widmo uściślenia mechaniki debuffów ;_;
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3519-przeklete-piniazki#66853 http://ftpm.forumpolish.com/t3493-shiyume-hagane http://ftpm.forumpolish.com/t3557-necronoimcon-masayoshi-ego-czesc-2
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Księga Przekleństw   

Powrót do góry Go down
 
Księga Przekleństw
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 3Idź do strony : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni-




BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows