HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Księga zaklęć Reny~




 

Share
 

 Księga zaklęć Reny~

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Rena


Rena


Liczba postów : 237
Dołączył/a : 02/01/2013

Księga zaklęć Reny~ Empty
PisanieTemat: Księga zaklęć Reny~   Księga zaklęć Reny~ EmptyCzw Lip 10 2014, 11:36

Księga zaklęć Reny~ YZhjEqY

Posiadane Magie:
  • Mitologiczna Magia

Opis Magii:
  • Mitologiczna Magia – polega na przyzywaniu bogów, bożków, stworzeń, samych mocy i wielu innych elementów z mitologii. Nieważne czy to mitologia grecka, nordycka, egipska czy jakaś inna – każda istniejąca - bo mitologia to mitologia.


Posiadane PWM:
  • Mitologiczny translator – dzięki temu prostemu pwm, Raven jest w stanie odczytać każde starożytne/mitologiczne pismo jakie istnieje. Naturalnie nic się z oczkami nie dzieje albowiem na jej nosie pojawiają się po prostu okularki, dzięki, którym potrafi przeczytać (i przetłumaczyć) ów pismo.
  • Hermes – nic innego jak zwykła poczta. Może nie taka zwykła, ale owe pwm właśnie do tego służy. Przed Reną pojawia się koperta ze skrzydełkami w środku, której znajduje się list. Treść listu jest taka jaką dziewczyna sobie wymyśli. Niestety nie działa to w dwie strony, więc dziewczyna może tylko wysyłać wiadomości, a nie odbierać.
    Koperta nie lata jak ptaszek, po prostu znika i pojawia się tam, gdzie powinna być dostarczona. Niestety zasięg wielki nie jest, więc nie wyśle tego do drugiego miasta…Zasięg działania – odbiorca musi znajdować się w tym samym temacie co Raven.
  • Encyklopedia - wiedza o wszelakich mitycznych stworach, broniach, bogach etc etc. Nie tyczy się tych wykreowanych całkowicie przez MG.
  • Mityczne światło Ra – pojawia się mały bożek, w równie niewielkim kajaku, pchający przed sobą nie dużą kulę światła – co dla samej użytkowniczki służy jedynie za zwykłą, starożytną latarkę i nic więcej.
  • Wielkie Dionizje – przywoływanie wszelkiego alkoholu ku czci wielkiego Dionizosa. Ściślej mówiąc pojawiają się kufle, butelki lub inne naczynie, w którym znajduje się odpowiedni alkohol.
  • Wsparcie Posejdona – Posejdon, władca oceanów i potron żeglarzy, którzy polegali na swym bóstwie podczas żeglugi. Dzięki temu i rudowłosa może zdać się na łaskę Posejdona, albowiem używając tego pwm, dziewczyna po prostu wie, gdzie znajduje się określony kierunek świata.
  • Lira Appolina – instrument strunowy z grupy chordofonów wywodzący się ze starożytnej Grecji. Ma wąski, czworoboczny rezonator, z którego wychodzą dwa łukowate ramiona połączone poprzeczką. Zaopatrzony w 4 do 10 strun. Lira była jednym z atrybutów Apollina, któremu przypisywano wynalezienie tego instrumentu, choć za wynalazcę liry uważany był też Merkury. Co zaś się tyczy samego pwm – pojawia się owa Lira, która…sama gra! Nie ma to żadnych innych właściwości. Nie atakuje, nie usypia, nie hipnotyzuje – no chyba, że ktoś kocha muzykę, ale to już nie wina Raven.
  • Nić Ariadny - w mitologii greckiej kłębek nici, który Ariadna podarowała Tezeuszowi, aby mógł wydostać się z labiryntu po zabiciu Minotaura. W praktyce nie jest to tak łatwe…Na podłożu (lub ścianie o ile podłoże nie ma) pojawia się złota nić, która kieruje użytkowniczkę do wyjścia. Problem polega na tym, że jak są różne drogi, a każda z nich prowadzi do wyjścia skądś (budynku, labiryntu, lasu itp.) to lina nie pomaga wybrać drogi i kieruje się na wszystkie szlaki. Tak więc do wyjścia zaprowadzi, ale nie podpowie, która droga jest najlepsza.
  • Kuferek z Tartaru – Danaidy…zostały przemocą wydane za mąż za swych braci stryjecznych, synów Egyptosa. Na rozkaz ojca wszystkie zabiły swoich mężów w czasie nocy poślubnej. Jedynie Hypermestra nie wykonała ojcowskiego polecenia. Z wyroku Zeusa wszystkie zabójczynie zostały wtrącone do Tartaru, gdzie muszą bez przerwy nosić sitami wodę, by napełniać beczki bez dna. I tak już na wieki.
    Ściślej mówiąc – pojawia się niewielki kuferek w kształcie beczki…bez dna! Dziewczyna może tam schować całą szafę, a wciąż miejsce będzie. Naturalnie jeśli chce coś wyciągnąć to nie musi szukać bo zawsze znajdzie to na wierzchu. W kuferku nie można schować żadnych żywych istot, przenosić magicznych przedmiotów, ani nic podobnego. Służy to raczej jako zwykła torebka na zwykłe rzeczy jak ciuchy, szczoteczki do zębów itp. Pomieści góra 20kg naraz.

Zaklęcia D:
  • Hełm Hadesa – w mitologii greckiej hełm Hadesa wykonany z psiej skóry, który czynił boga niewidzialnym…Przyzywając ów hełm na głowie, Rena staje się niewidzialna na jeden post wraz z wszystkim co ma na sobie lub trzyma – ale NIE inne żywe istoty. Poza tym oczywiście można ją zranić w tej postaci jak się wie, gdzie jest, a i ona może zrobić to samo.

Zaklęcia C:
  • Gungnir (Gungni, Gungner, albo Gungrir) - nazwa jednej z włóczni Odyna, która zawsze trafia w cel - stąd jej imię, które znaczy: "Niezachwiana". Według Skáldskaparmál Snorri Sturlusona włócznia ta została wykonana przez Krasnoludy znane jako Synowie Ivaldiego pod kierunkiem krasnoludzkiego mistrza kowalskiego Dvalina. Była też między innymi obiektem poszukiwań nazistowskiej organizacji Ahnenerbe.
    Opis zaklęcia – użytkowniczka przyzywa do swych dłoni włócznię (Dł. całkowita: 210 cm, Dł. ostrza: 47 cm), która jest kierowana przez prawą rękę dziewczyny. Na tym poziomie niestety nie zawsze trafia w cel, zwłaszcza, że to Raven nią kieruje. Broń nie znika póki nie trafi w cel. Aczkolwiek sama Raven może równie dobrze przywołać ów włócznię do siebie i walczyć za jej pomocą.
  • Egida - w mitologii greckiej tarcza boga Zeusa i bogini Ateny. Została wykuta przez Hefajstosa (w innej wersji: zrobiona ze skóry kozy Amaltei). Była ona atrybutem boga nieba i piorunów. Dała (jeszcze wtedy młodemu) Zeusowi zwycięstwo nad jego ojcem Kronosem, który wcześniej pożarł swoje dzieci – starsze rodzeństwo Zeusa.
    Opis zaklęcia: – w rękach użytkowniczki pojawia się tarcza o średnicy około 85cm. Zdobiona jest złoto podobnym kolorem, a na jej wierzchu wyryta jest twarz bóstwa. Owe zaklęcie chroni dziewczynę przed zaklęciami rangi D, słabszymi C oraz oczywiście przed zwykłymi atakami i bronią.
    LINK
  • Trójząb Posejdona – broń boga morza i oceanów. Używany był przez niego do rozbijania skał i tworzenia źródeł. Dzięki temu zaklęciu Raven nie tylko ma w swoich łapkach broń, którą może użyć w zwykłej walce, ale i dzięki temu może panować nad wodą znajdującą się w pobliżu. Oczywiście nie nad całymi jeziorami, ale nad znacznie większą ilością niż np. szklanka wody.
    Długość drzewca wynosi 120cm, a 30cm 'zęby' broni.
    LINK

Zaklęcia B:
  • Nektar bogów - w mitologii greckiej napój bogów. Dawał im nieśmiertelność i wieczną młodość. Wraz z ambrozją stanowił ich jedyny pokarm. Podczas uczt na Olimpie roznosili go podczaszowie – Hebe (bogini i uosobienie młodości) i Ganimedes (ukochany boga Zeusa).
    Opis zaklęcia – Zaklęcie lecznicze. W rękach Raven, pojawia się srebrny kielich, napełniony szkarłatną cieczą o bezwonnym zapachu, ale ulubionym smaku osóbki, która właśnie go pije. Persona, która go wypije, nie tylko odzyskuje siły, ale i wszelakie rany się goją. Należy zaznaczyć, iż owa osóbka, na której stosuje się nektar być żywa, a magiczna ciecz na tym etapie nie posiada niestety takich samych właściwości jak mityczny nektar.
    Uściślając:
    - Zwykłe obrażenie (tj. od broni) niezagrażające życiu, goją się niemal natychmiast.
    - Zwykłe obrażenie (tj. od broni), ale poważniejsze, które życiu zagrażają, goją się przez trzy posty. W dodatku jeśli to naprawdę poważna rana jak przebicie włócznią, dziura w nodze itp. to blizna i tak zostaje (+ ewentualne dolegliwości według woli mg), ale ofiara przeżyje.
    - Obrażenia, które zostały zadane przez magię (magiczne przedmioty, zaklęcie itp.) goją się przez trzy posty. Podkreślmy, iż dotyczy to obrażeń od ‘magi’ rangi D i C.
    - Obrażenie zadane przez zaklęcia rangi B: czasem się udaje, czasem nie, czasem nie do końca. Tutaj zależne wszystko jest od owego zaklęcia i głównie decyzji mg.
    Notabene nie trzeba wypić całego kielicha by zostać uleczonym. Przy mniejszych ranach wystarczy wypić 25% zawartości, przy średnich 50%, a przy cięższych 100% zawartości. Tak więc parę osób może napić się za jednym razem, albowiem kielich znika dopiero wtedy, gdy zostanie opróżniony.

Zaklęcia A:
  • -

Zaklęcia S:
  • -

Zaklęcia SS:
  • -

Księga zaklęć Reny~ LvBMQsS
  • -

Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t729-kuferek-reny#10167 https://ftpm.forumpolish.com/t553-rena-raven https://ftpm.forumpolish.com/t1370-dzienniczek-reny#20439
Rena


Rena


Liczba postów : 237
Dołączył/a : 02/01/2013

Księga zaklęć Reny~ Empty
PisanieTemat: Re: Księga zaklęć Reny~   Księga zaklęć Reny~ EmptySro Sie 20 2014, 17:42

Stan przed zmianą:
  • 53PD (w banku, czekających na wydanie).
  • 113PD zdobytych przez całą grę (łącznie z kp).
  • 0PD wydanych (nie licząc kp).
  • Umiejki: Uzdrowiciel, Zapasy Magiczne, W czepku urodzony
  • 9 PWM
  • 1 zaklęcia rangi D
  • 3 zaklęcia rangi C
  • 1 zaklęcia rangi B
  • 0 zaklęć rangi A


Stan PO zmianie:
  • 13PD (w banku, czekających na wydanie).
  • 113PD zdobytych przez całą grę (łącznie z kp).
  • 0PD wydanych (licząc kp).
  • Umiejki: Uzdrowiciel, Zapasy Magiczne, W czepku urodzony
  • 9 PWM
  • 1 zaklęcia rangi D
  • 3 zaklęcia rangi C (zmieniono jedno zaklęcie na inne)
  • 1 zaklęcia rangi B
  • 1 zaklęć rangi A


----------

PWM

Mitologiczny translator – dzięki temu prostemu pwm, Raven jest w stanie odczytać każde starożytne/mitologiczne pismo jakie istnieje. Naturalnie nic się z oczkami nie dzieje albowiem na jej nosie pojawiają się po prostu okularki, dzięki, którym potrafi przeczytać (i przetłumaczyć) ów pismo.

Hermes – nic innego jak zwykła poczta. Może nie taka zwykła, ale owe pwm właśnie do tego służy. Przed Reną pojawia się koperta ze skrzydełkami w środku, której znajduje się list. Treść listu jest taka jaką dziewczyna sobie wymyśli. Niestety nie działa to w dwie strony, więc dziewczyna może tylko wysyłać wiadomości, a nie odbierać.
Koperta nie lata jak ptaszek, po prostu znika i pojawia się tam, gdzie powinna być dostarczona. Niestety zasięg wielki nie jest, więc nie wyśle tego do drugiego miasta…Zasięg działania – odbiorca musi znajdować się w tym samym temacie co Raven.

Encyklopedia - wiedza o wszelakich mitycznych stworach, broniach, bogach etc etc. Nie tyczy się tych wykreowanych całkowicie przez MG.

Mityczne światło Ra – pojawia się mały bożek, w równie niewielkim kajaku, pchający przed sobą nie dużą kulę światła – co dla samej użytkowniczki służy jedynie za zwykłą, starożytną latarkę i nic więcej.

Wielkie Dionizje – przywoływanie wszelkiego alkoholu ku czci wielkiego Dionizosa. Ściślej mówiąc pojawiają się kufle, butelki lub inne naczynie, w którym znajduje się odpowiedni alkohol.

Wsparcie Posejdona – Posejdon, władca oceanów i potron żeglarzy, którzy polegali na swym bóstwie podczas żeglugi. Dzięki temu i rudowłosa może zdać się na łaskę Posejdona, albowiem używając tego pwm, dziewczyna po prostu wie, gdzie znajduje się określony kierunek świata.

Lira Appolina – instrument strunowy z grupy chordofonów wywodzący się ze starożytnej Grecji. Ma wąski, czworoboczny rezonator, z którego wychodzą dwa łukowate ramiona połączone poprzeczką. Zaopatrzony w 4 do 10 strun. Lira była jednym z atrybutów Apollina, któremu przypisywano wynalezienie tego instrumentu, choć za wynalazcę liry uważany był też Merkury. Co zaś się tyczy samego pwm – pojawia się owa Lira, która…sama gra! Nie ma to żadnych innych właściwości. Nie atakuje, nie usypia, nie hipnotyzuje – no chyba, że ktoś kocha muzykę, ale to już nie wina Raven.

Nić Ariadny - w mitologii greckiej kłębek nici, który Ariadna podarowała Tezeuszowi, aby mógł wydostać się z labiryntu po zabiciu Minotaura. W praktyce nie jest to tak łatwe…Na podłożu (lub ścianie o ile podłoże nie ma) pojawia się złota nić, która kieruje użytkowniczkę do wyjścia. Problem polega na tym, że jak są różne drogi, a każda z nich prowadzi do wyjścia skądś (budynku, labiryntu, lasu itp.) to lina nie pomaga wybrać drogi i kieruje się na wszystkie szlaki. Tak więc do wyjścia zaprowadzi, ale nie podpowie, która droga jest najlepsza.

Kuferek z Tartaru – Danaidy…zostały przemocą wydane za mąż za swych braci stryjecznych, synów Egyptosa. Na rozkaz ojca wszystkie zabiły swoich mężów w czasie nocy poślubnej. Jedynie Hypermestra nie wykonała ojcowskiego polecenia. Z wyroku Zeusa wszystkie zabójczynie zostały wtrącone do Tartaru, gdzie muszą bez przerwy nosić sitami wodę, by napełniać beczki bez dna. I tak już na wieki.
Ściślej mówiąc – pojawia się niewielki kuferek w kształcie beczki…bez dna! Dziewczyna może tam schować całą szafę, a wciąż miejsce będzie. Naturalnie jeśli chce coś wyciągnąć to nie musi szukać bo zawsze znajdzie to na wierzchu. W kuferku nie można schować żadnych żywych istot, przenosić magicznych przedmiotów, ani nic podobnego. Służy to raczej jako zwykła torebka na zwykłe rzeczy jak ciuchy, szczoteczki do zębów itp. Pomieści góra 20kg naraz.

Zaklęcia D

Hełm Hadesa – w mitologii greckiej hełm Hadesa wykonany z psiej skóry, który czynił boga niewidzialnym…Przyzywając ów hełm na głowie, Rena staje się niewidzialna na jeden post wraz z wszystkim co ma na sobie lub trzyma – ale NIE inne żywe istoty. Poza tym oczywiście można ją zranić w tej postaci jak się wie, gdzie jest, a i ona może zrobić to samo.

Zaklęcia C

Gungnir (Gungni, Gungner, albo Gungrir) - nazwa jednej z włóczni Odyna, która zawsze trafia w cel - stąd jej imię, które znaczy: "Niezachwiana". Według Skáldskaparmál Snorri Sturlusona włócznia ta została wykonana przez Krasnoludy znane jako Synowie Ivaldiego pod kierunkiem krasnoludzkiego mistrza kowalskiego Dvalina. Była też między innymi obiektem poszukiwań nazistowskiej organizacji Ahnenerbe.
Opis zaklęcia – użytkowniczka przyzywa do swych dłoni włócznię (Dł. całkowita: 210 cm, Dł. ostrza: 47 cm), która jest kierowana przez prawą rękę dziewczyny. Na tym poziomie niestety nie zawsze trafia w cel, zwłaszcza, że to Raven nią kieruje. Broń nie znika póki nie trafi w cel. Aczkolwiek sama Raven może równie dobrze przywołać ów włócznię do siebie i walczyć za jej pomocą.

Egida - w mitologii greckiej tarcza boga Zeusa i bogini Ateny. Została wykuta przez Hefajstosa (w innej wersji: zrobiona ze skóry kozy Amaltei). Była ona atrybutem boga nieba i piorunów. Dała (jeszcze wtedy młodemu) Zeusowi zwycięstwo nad jego ojcem Kronosem, który wcześniej pożarł swoje dzieci – starsze rodzeństwo Zeusa.
Opis zaklęcia: – w rękach użytkowniczki pojawia się tarcza o średnicy około 85cm. Zdobiona jest złoto podobnym kolorem, a na jej wierzchu wyryta jest twarz bóstwa. Owe zaklęcie chroni dziewczynę przed zaklęciami rangi D, słabszymi C oraz oczywiście przed zwykłymi atakami i bronią.
LINK

Gleipnir – w mitologii nordyckiej magiczny sznur wykonany przez elfy, z pozoru cienki i słaby jak atłas, ale w rzeczywistości mocniejszy niż jakikolwiek inny. Gleipnir został wykonany za pomocą czarów z tupotu kocich stóp, brody kobiety, korzenia góry, ścięgien niedźwiedzia, oddechu ryby i śliny ptaka. Dopiero nim udało się Azom związać wilka Fenrira – im bardziej się szarpał, tym mocniej sznur się zaciskał.
Opis zaklęcia – pojawiają się cztery sznury, które mają za zadanie związać przeciwnika. Tak jak w micie, tak i tutaj pomimo wyglądu jest naprawdę mocny, a im bardziej się ofiara szarpie tym sznur mocniej uciska. Poza tym może służyć też jako zwykły sznur, który pomoże wydostać się np. ze studni. Przy jednym zaklęciu może pojawić się góra czwórka sznurów.
Każdy sznur ma długość około 20metrów. Działa dwa posty.

Zaklęcia B

Nektar bogów - w mitologii greckiej napój bogów. Dawał im nieśmiertelność i wieczną młodość. Wraz z ambrozją stanowił ich jedyny pokarm. Podczas uczt na Olimpie roznosili go podczaszowie – Hebe (bogini i uosobienie młodości) i Ganimedes (ukochany boga Zeusa).
Opis zaklęcia – Zaklęcie lecznicze. W rękach Raven, pojawia się srebrny kielich, napełniony szkarłatną cieczą o bezwonnym zapachu, ale ulubionym smaku osóbki, która właśnie go pije. Persona, która go wypije, nie tylko odzyskuje siły, ale i wszelakie rany się goją. Należy zaznaczyć, iż owa osóbka, na której stosuje się nektar być żywa, a magiczna ciecz na tym etapie nie posiada niestety takich samych właściwości jak mityczny nektar.
Uściślając:
- Zwykłe obrażenie (tj. od broni) niezagrażające życiu, goją się niemal natychmiast.
- Zwykłe obrażenie (tj. od broni), ale poważniejsze, które życiu zagrażają, goją się przez trzy posty. W dodatku jeśli to naprawdę poważna rana jak przebicie włócznią, dziura w nodze itp. to blizna i tak zostaje (+ ewentualne dolegliwości według woli mg), ale ofiara przeżyje.
- Obrażenia, które zostały zadane przez magię (magiczne przedmioty, zaklęcie itp.) goją się przez trzy posty. Podkreślmy, iż dotyczy to obrażeń od ‘magi’ rangi D i C.
- Obrażenie zadane przez zaklęcia rangi B: czasem się udaje, czasem nie, czasem nie do końca. Tutaj zależne wszystko jest od owego zaklęcia i głównie decyzji mg.
Notabene nie trzeba wypić całego kielicha by zostać uleczonym. Przy mniejszych ranach wystarczy wypić 25% zawartości, przy średnich 50%, a przy cięższych 100% zawartości. Tak więc parę osób może napić się za jednym razem, albowiem kielich znika dopiero wtedy, gdy zostanie opróżniony.

Zaklęcia A

Cerberus - w mitologii greckiej trzygłowy pies, który strzegł wejścia do świata zmarłych. Żył on nieopodal Styksu gdyż to na niego właśnie natykały się dusze po przewiezieniu przez Charona.
Opis zaklęcia - Raven przywołuje wyżej opisanego stwora. Ściślej mówiąc jest to trzygłowy pies, czarny niczym smoła, z ostrymi jak brzytwa pazurami i tak samo naostrzonymi zębiskami, które to zazwyczaj pokrywa ślina, wyciekająca z pyska stwora. Sam zwierz mierzy osiem metrów wysokości... Atuty? Dość łatwo wywnioskować - siła przede wszystkim, ale i często służy jako środek transportu~
Podczas, gdy Cerber jest w użyciu, nie można przywołać innych summonów.


Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t729-kuferek-reny#10167 https://ftpm.forumpolish.com/t553-rena-raven https://ftpm.forumpolish.com/t1370-dzienniczek-reny#20439
Jo


Jo


Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

Księga zaklęć Reny~ Empty
PisanieTemat: Re: Księga zaklęć Reny~   Księga zaklęć Reny~ EmptySro Sie 20 2014, 17:43

PWM:
1. Ok
2. Ok
3. Ok
4. Rozświetla teren w promieniu 5m
5. Pojawia się w dłoniach Raven
6. Ok
7. Pojawia się w dłoniach Raven
8. Ok
9. Ok

Zaklęcia:
1. Na C, nie na D. na D dostaniesz najwyżej barwy maskujące
2. Według obecnego opisu wynika że jak włócznia w coś trafi to znika, jeśli ci to pasuje to ok
3. Działa 3 posty, waży jakieś 10-15kg więc manewrowanie nią może być upierdliwe
4. Sznur się pojawia. Jak chcesz nim kogoś związać, sama musisz to zrobić
5. Zwykli ludzie nie mogą pić(tylko magowie), magowie nie wypiją więcej niż 50%, Rena może 100%[Na cąłą misję]. Za to małe rany leczy 10% nektaru, średnie 20% nektaru i cięższe 30% nektaru. Przy przekroczeniu maksymalnej liczby wypitego nektaru dochodzi do zatrucia organizmu o losowych skutkach rangi B
6. Od tylnych nóg po łby ma 6m, wysoki na 3m. Utrzymuje się przez 3 posty. Posiada siłę zdolną łamać kości i jest szybki jak koń. Za to nie grzeszy specjalnie wielką wytrzymałością czy inteligencją
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 https://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph https://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647
Sponsored content





Księga zaklęć Reny~ Empty
PisanieTemat: Re: Księga zaklęć Reny~   Księga zaklęć Reny~ Empty

Powrót do góry Go down
 
Księga zaklęć Reny~
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Księga Zaklęć
» Księga zaklęć
» Księga zaklęć Shuza
» Księga zaklęć Kinnojego
» mrucząca księga zaklęć

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Zaklęcia :: Martwi/Porzuceni
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.