facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
Frederica
Heisher
Finny
Corinne
Diangen
Karuna
Gumiś
Pheam
AIDS
Ejji
Ezra
Abri
Torashiro
Pyza
Noya
Kiara
Reschehedera
Kei
King Asthor
Staruch
Samael
Niya
Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany - Page 3

IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Mor, była też znana jako Nanaya zanim odrzuciła to imię
Wiek : 19/24
Wzrost/waga : 165/55
Rodzaj magii : Słońca
Gildia : Mistrz Grimoire Heart
Staż w gildii : Ponad 4 lata
Liczba postów : 2760
Dołączył/a : 20/08/2012

PisanieTemat: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Wto Lip 08 2014, 19:06

First topic message reminder :

Nadeszło lato, a my w lecie mamy tendencję do wprowadzania dużych zmian, tak więc zacznijmy od tego, co się właśnie zmieniło w mechanice gry.

Zaklęcia
Sposób dokumentowania zaklęć - nowych i starych, przeszedł małą reformę. Obecnie zamiast wpisywać zaklęcia do Opisów Dodatkowych, gracze wpisują nowe jak i stare zaklęcia do przeznaczonego ku temu działu. Zostały w nim potworzone podfora (podział na gildie, tak samo jak w OD i Banku). Każdy gracz ma obowiązek utworzyć własny temat zawierający zaklęcia danej postaci. Ułatwi to Mistrzom Gry wyszukiwanie zaklęć podczas rozgrywki a sprawdzającym zaklęcia moderatom ocenę, czy wszystkie poprawki zostały naniesione. Koniec z chaosem w temacie z Treningami!
Pierwszy post wprowadzony w nowo utworzonym temacie powinien zawierać wszystkie zaklęcia, opanowane przez postać, podzielone na PWM/D/C/B/A/S i SS. Kolejne posty są już nowymi zaklęciami, które będą podlegać ocenie tak samo, jak poprzednio. Gracz wrzuca do tematu zaklęcie dla postaci, po czym zostaje ono sprawdzone przez moderatora technicznego.

Treningi
Zmiany w temacie z Zaklęciami związane są również ze sposobem, w jaki od teraz sprawdzane i wyuczane będą zaklęcia. Jak wspomniane było wyżej, w temacie zaklęcia ulegają sprawdzeniu i zaakceptowaniu przez moderatora technicznego. jak teraz wygląda trening? Baek już wcześniej wrzucił ogłoszenie o zmianie przeprowadzania treningów, jednak powtórzę, już oficjalnie.
Po zaakceptowaniu zaklęcia, by je wyćwiczyć, należy w temacie z księgą zaklęć wpisać, że wykupiło się zaklęcie i oczywiście odjąć ilość PD. Po wykupieniu zaklęcia należy odczekać określoną ilość dni, nim będzie mogło się wziąć udział w jakiejkolwiek misji lub zapowiadanym evencie (dotyczy również misji offtopowych). W domyśle czasy te wynoszą:
Cytat :
2 dni dla zaklęć D
3 dni dla zaklęć C
5 dni dla zaklęć B
7 dni dla zaklęć A
10 i więcej dni dla zaklęć S i SS
Czas oczekiwania może się jednak wydłużyć w zależności od zaklęcia. W takich wypadkach osoba sprawdzająca musi uwzględnić czas oczekiwania przed rozpoczęciem misji. W momencie wykupowania większej ilości zaklęć na raz, czas oczekiwania się kumuluje.
Co jednak z dotychczasowym "napisz xxx linijek"? Otóż, by odciążyć sprawdzających ścianami prosto z Mordoru (hejo Alv) pisanie treningu staje się opcjonalne i nie podlega sprawdzeniu. Post treningowy przestaje być wymagany do opanowania zaklęcia. Jeżeli ktoś chce go napisać - droga wolna. Jest on jednak czysto fabularnym postem.

Wszelkie pytania oraz wątpliwości można oczywiście pisać poniżej. Jest to jednak nie koniec zmian, które zajda jeszcze w te wakacje.

_________________


My... | End of the story | The Light | Sacrifice | Beutiful Day

Każdy członek Grimoire Heart dostrzega nad jej głową aureolę i boski nimb, jakby była świętą z obrazka. Podświadomie wiedzą, że dziewczyna została wybrana przez Aratę na swoją zastępczynię.

PD: 29


Ostatnio zmieniony przez Nanaya Byakushitsune dnia Sro Lip 09 2014, 13:42, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas http://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku http://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki

AutorWiadomość

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Kirino Ayame
Wiek : 18
Wzrost/waga : 165 (zyskała 10)cm/48 kg
Rodzaj magii : Magia kwiatów
Gildia : Brak
Staż w gildii : W FT od października x800 ale potem nie pykło i już nie jest
Liczba postów : 2857
Dołączył/a : 14/11/2012

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Nie Paź 04 2015, 23:08

Informujemy, że do grona MG na okres stały (niniejszym awansując z próbnych) przyjęci zostają z dniem dzisiejszym:

Baylem i Kyle

Gratulujemy.

_________________


Her voice
♫ I remove withered flowers~ ♪
~past is not important anymore~
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t355-konto-kirino http://ftpm.forumpolish.com/t341-kirino-ayame http://ftpm.forumpolish.com/t875-platki-kiri

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Mor, była też znana jako Nanaya zanim odrzuciła to imię
Wiek : 19/24
Wzrost/waga : 165/55
Rodzaj magii : Słońca
Gildia : Mistrz Grimoire Heart
Staż w gildii : Ponad 4 lata
Liczba postów : 2760
Dołączył/a : 20/08/2012

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Sob Paź 10 2015, 20:13

Dawno mnie tu nie było, jednak przychodzę z kilkoma dobrymi newsami! Po pierwsze - zmieniły się wymagania dotyczące zdobycia Drugiego Źródła! Od teraz będzie można nieco łatwiej zdobyć DŹ bez katowania postaci i głowienia się miesiącami, jak to zrobić. Po drugie - dodano nowy sposób rzucania zaklęć. Jak to, pewnie pomyślicie. Otóż od teraz rzucanie zaklęć, które nie zostały jeszcze wykupione, będzie mogło odbywać się na misjach... pod pewnymi warunkami. Więcej dowiecie się poniżej.

1. Drugie Źródło
Spoiler:
 


2. Zaklęcia misyjne
Nie zawsze da się przewidzieć, co przyda się na misji i pomimo wydanych PD misja idzie źle, a jedno zaklęcie, które zostawiliśmy w księdze zaklęć nie raz uratowałby nam skórę. Można ryzykować dalsze brnięcie bez potrzebnego spella, a można próbować je rzucić, wprowadzając może nieco chaosu, ale jednocześnie ratując skórę siebie i towarzyszy. By rzucić takie zaklęcie:
Cytat :
► Zaklęcie musi zostać sprawdzone i zaakceptowane przed rozpoczęciem misji.
► Sytuacja powinna być adekwatna do rzucanego zaklęcia.
► Post, w którym dochodzi do próby rzucenia niewyćwiczonego zaklęcia  powinien być ładny, składny i logiczny, zawierać motywację i cel rzucanego zaklęcia.
Oczywiście to nie wszystko. Rzucanie niewyćwiczonego zaklęcia wiąże się ze sporym ryzykiem i konsekwencjami, jeżeli nie zostanie ono rzucone poprawnie.
Cytat :
► Powodzenie zaklęcia - zależy od kilku czynników. Po pierwsze: skomplikowanie i ranga zaklęcia. Po drugie: post gracza, który chce rzucić zaklęcie. Po trzecie: czy posiada się PD w ilości odpowiedniej do wykupienia zaklęcia? Wszystkie te czynniki wpływają na powodzenie rzuconego zaklęcia i jego efektów. Przykładowo, jeżeli postać nie posiada odpowiedniej ilości PD, ale mimo to chce spróbować rzucić zaklęcie, jest większa szansa na to, że ono się nie powiedzie i w najlepszym przypadku tylko spali MM (a w najgorszym zrobi coś nieprzewidywalnego). MG może też określić, czy zaklęcie nie wywołało innych, negatywnych efektów (np. kula ognia przez przypadek spaliła też rękaw postaci i poparzyła kolegę obok, bo wyszła większa, niż w zamierzeniu być miała) czy innych pozytywnych efektów (bo post go oczarował).
► Koszt zaklęcia - maksymalnie 2 razy większy niż określa ranga. Nigdy nic nie wiadomo, postać rzuca to zaklęcie po raz pierwszy w swoim życiu i pewne błędy mogą się wydarzyć. Koszt określa MG w zależności od posta.
► Utrwalenie zaklęcia - w zależności od okoliczności MG może stwierdzić, że postać nauczyła się tego zaklęcia w walce, w takiej formie, w jakiej zostało rzucone (z uwzględnieniem wszystkich pozytywnych i negatywnych efektów). Po takim utrwaleniu postać może rzucać zaklęcie w normalnym koszcie, a po misji za może pozbyć się niechcianych efektów za 50% ceny zaklęcia.

_________________


My... | End of the story | The Light | Sacrifice | Beutiful Day

Każdy członek Grimoire Heart dostrzega nad jej głową aureolę i boski nimb, jakby była świętą z obrazka. Podświadomie wiedzą, że dziewczyna została wybrana przez Aratę na swoją zastępczynię.

PD: 29
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas http://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku http://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Mor, była też znana jako Nanaya zanim odrzuciła to imię
Wiek : 19/24
Wzrost/waga : 165/55
Rodzaj magii : Słońca
Gildia : Mistrz Grimoire Heart
Staż w gildii : Ponad 4 lata
Liczba postów : 2760
Dołączył/a : 20/08/2012

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Pon Paź 12 2015, 03:49

Łoooo, znowu mogę napisać! W każdym razie, mam ważną i radosną wiadomość dla wszystkich! Od dnia dzisiejszego Mistrzowie Gildii mogą ustalać Offtopowe Spotkania Gildyjne, by móc integrować członków swojej gildii w imię lepszego świata (i większej radości z zabijania znajomych)!

Jak to działa? W dziale Wydarzenia Offtopowe możecie znaleźć dział Spotkania Gildii. Tam też mistrz waszej organizacji tworzy raz na kwartał temat, w którym zamieszcza szczegółowe informacje dotyczące tegoż wydarzenia (czas, miejsce, opis charakteru eventu). Od tego momentu może napisać w danym temacie każdy członek danej gildii. Event trwa miesiąc.
Za uczestnictwo w spotkaniu postaci otrzymują PD (1-5) w zależności od zaangażowania w fabułę eventu.
Więcej w TYM temacie!

_________________


My... | End of the story | The Light | Sacrifice | Beutiful Day

Każdy członek Grimoire Heart dostrzega nad jej głową aureolę i boski nimb, jakby była świętą z obrazka. Podświadomie wiedzą, że dziewczyna została wybrana przez Aratę na swoją zastępczynię.

PD: 29
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas http://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku http://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Frederica/Takara Kikuta.
Wiek : 19 lat.
Wzrost/waga : 174/60.
Rodzaj magii : Earth Magic & Lightning God Slayer Magic
Staż w gildii : Ok 4 lat w Fairy Tail.
Liczba postów : 2432
Dołączył/a : 14/02/2014

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Nie Lis 15 2015, 21:38

Informuję uprzejmie, że następują drobne zmiany w kadrze. Otóż dzisiaj żegnamy Kiriego z funkcji MMG, albowiem przechodzi w tej dziedzinie na emeryturę. Jednocześnie Ejji awansuje z próbnego na pełnoprawnego MG.

_________________


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3201-czolg#58835 http://ftpm.forumpolish.com/t505-takara http://ftpm.forumpolish.com/t1923-z-notatek-t28

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Pon Lis 16 2015, 20:07

Także ten bo ludzie ponoć nie ogarneli, zmienił się system walki. Usunięte zostały ukryte ruchy a także dzięki propozycji Torashiro dodana została opcja przejmowania inicjatywy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Torashiro Byakuton
Wiek : 19/ponad 400
Wzrost/waga : 176 cm/69.3 kg
Rodzaj magii : Energetyczna Kreacja
Staż w gildii : 5 lat (FT) | 8 miesięcy (VP) | FT od 27 marca x802
Liczba postów : 4841
Dołączył/a : 10/05/2013

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Nie Lis 22 2015, 15:14

UWAGA, UWAGA! Patch 1.3 dotyczący umiejek magicznych. Zapraszam do zapoznania się

Zmiany:
 

_________________

~Tora Theme~ ~Relaxation Theme~

Tora mówi z akcentem starofioryjskim


Just Female Tora stuff.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 http://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 http://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559 Online

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 3916
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Sro Lis 25 2015, 18:00

Został doprecyzowany Czaromiot oraz dodana umiejętność Złodzieja (Styl Bycia):

Czaromiot
Spoiler:
 

Złodziej
Spoiler:
 

_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 46 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423 Online

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Mor, była też znana jako Nanaya zanim odrzuciła to imię
Wiek : 19/24
Wzrost/waga : 165/55
Rodzaj magii : Słońca
Gildia : Mistrz Grimoire Heart
Staż w gildii : Ponad 4 lata
Liczba postów : 2760
Dołączył/a : 20/08/2012

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Sob Sty 23 2016, 23:01

Szybkie spojrzenie na Zmiany, które powoli mają miejsce na forum:
- Robimy nowego Laya. Jest zielony! Jednak, by był epicki, potrzeba waszego wsparcia, dlatego, więcej informacji znajdziecie w tym temacie.
- Reputacja gildii oraz magów jest ważną sprawą! Dlatego od dzisiaj każdy gracz może spojrzeć, jak kształtuje się jego reputacja, których miast unikać, a gdzie już na wstępie prosić o czerwony dywan! Więcej znajdziecie tutaj.
- Ponieważ Centrum Dowodzenia jest jedną wielką Czarną Dziurą, niewielu śmiałków potrafi ogarnąć się w Ciemnej Masie tam zawartej. Jest jednak Czterech Jeźdźców, śmiałych i odważnych, którzy dla Was siodłają swoje rumaki i pędzą w odmęty CD, poza horyzont, by nieść porządek i sprawiedliwość!
Cytat :
Zarządca MG: Abel
Zarządca Modów: Baylem
Zarządca Sklepów: Finny
Zarządca Tematów: Torashiro
Dodatkowo Czterech Jeźdźców uznało, że czarne rumaki to nie wszystko i tak powstał Kucyk Miłości, szerzący gdzie popadnie prawdę o czynach Jeźdźców, wyprzedzając ich sławę i dementując plotki.
Cytat :
Zarządca Reklamy: Nanaya
Wszelkie pytania odnośnie forum mogą być kierowane do nich za sprawą PW/GG.
- Zniknęli Próbni! Pheam oraz Bane dołączyli do dużej rodzinki MG, Dax zasilił szeregi technicznych, natomiast Muto Zenko został pełnoprawnym sędzią. Kto kim jest? Poczytajcie tutaj.

_________________


My... | End of the story | The Light | Sacrifice | Beutiful Day

Każdy członek Grimoire Heart dostrzega nad jej głową aureolę i boski nimb, jakby była świętą z obrazka. Podświadomie wiedzą, że dziewczyna została wybrana przez Aratę na swoją zastępczynię.

PD: 29
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas http://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku http://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Pon Sty 25 2016, 12:52

Patch 1.4 a w nim:

1. Nowe umiejętności:

Gwiazdor - światła. Kamera. Akcja! Już od dziecka znajdywałeś się w świecie jupiterów, a liczne zdjęcia z tobą krążą po świecie. Ba! Twoja sława zdaje się ciebie wyprzedzać w każdej możliwej dziedzinie.
Lvl 1 - Wydajesz się być bardziej rozpoznawalny od innych, a i przyciągasz nieco więcej uwagi jak przeciętna osoba.
Lvl 2 - Blask fleszy praktycznie Ci nie przeszkadza, a zwykli ludzie widza w tobie prawdziwą gwiazdę. Pewnie dlatego też częściej skupią się na tobie, a nie na reszcie twojej drużyny.
Lvl 3 - Twoja reputacja zdaje się ciebie wyprzedzać, a niejedna osoba marzy o twoim autografie. Nic dziwnego, że wszyscy dookoła skupią się na tobie, aniżeli na twoich sojusznikach.
[*]Każdy poziom umiejętności wymaga odpowiedniego poziomu Retoryki.

Kowal - po co kupować broń, jeśli można wyprodukować ją samemu? Wykuwanie wszelkiej broni nie ma dla ciebie tajemnic, jednak pozostaje ci jeszcze odnaleźć odpowiednie do tego surowce.
Lvl 1 - Chociaż nie dałbyś rady wykuć dobrej broni, to jednak wiesz, na czym to polega - a to już jakiś plus.
Lvl 2 - Może nie jest to perfekcyjny okaz, jednak potrafisz wykuć już większość oręża, o ile pozwalają ci na to surowce. Chociaż czasem nie wyjdzie, to nie warto się poddawać!
Lvl 3 - Wykuwanie broni nie ma przed tobą tajemnic, a i niemalże zawsze wyjdzie ci to, co chcesz. Tak długo jak masz odpowiednią ilość surowca, tak długo możesz liczyć na swoje zdolności.

Technik - wiedza od zawsze szła w parze z nauką. Nie stanowiło to dla ciebie żadnej tajemnicy i wraz z rozwojem technologicznego miasta, samemu zainteresowałeś się różnymi mechanizmami.
Lvl 1 - Nieco lepiej orientujesz się w różnego rodzaju projektach, szkicach i mapach.
Lvl 2 - O wiele łatwiej przychodzi ci odczytywanie różnych szkiców i map. Ba! Sam możesz spróbować wykonać pomniejsze mechanizmy.
Lvl 3 - Rozumiesz działanie większości mechanizmów, a ich plany nie mają przed tobą tajemnic. Ponadto sam możesz zająć się tworzeniem jakiś urządzeń

Umiejętności te nie znajdują się na razie w łańcuchu zależności, nie można więc kupić ich tą drogą. Zostaną do łańcucha dodane w niedługim czasie po wprowadzeniu tego Patcha.

2. Achievements:

Osiągnięcia. Każdy z was za specjalne dokonania fabularne/techniczne może odblokować osiągnięcie. Odblokowane osiągnięcie prócz Fejmu na dzielni zawsze daje też specjalny znaczek oraz czasami jakąś niewielką specjalną nagrodę. Uważajcie jednak, bo odblokować takie osiagnięcia niebywale trudno, więc osoby którym się to uda niewątpliwie będą "Kimś". Lista osiągnięć będzie się z czasem wydłużała.

Aktualna lista osiągnięć:

~Gandalf~

Zdobądź wszystkie możliwe dla ciebie umiejętności z grupy sztuki walki oraz cechy magiczne

[Nagroda: Twoje ataki i ty sam, zdobywacie zajebistą białą poświatę, można ją włączać lub wyłączać]

~Łowca smoków~

Zabij Smoka/ 3 smoczych zabójców

[Nagroda: nieznaczna odporność na naturalny żywioł zabitego smoka/jednego ze smoczych zabójców]

~Alchemik~

Opracuj specyfik który zyska sobie sławę i będzie szeroko używany w Fiore

[Nagroda: 10.000 klejnotów]

~Spamer~

Miej 500MM

[Nagroda: 10MM]

~Podróżnik~

Odwiedź każdy kraj Ishvalu

[Nagroda: Znajomość 3 dowolnych języków z kontynentu]

~(nie)Odpowiedzialna~

Zajdź w ciążę

~Żołnierz~

Weź udział w wojnie

~Pechowiec~

Podejmij jedynie błędne decyzje na misji

~Szczęściarz~

Niech każda twoja decyzja na misji będzie dobra

~Hentai~

Na jednej misji poderwij po jednej osobie każdej płci oraz znajdź się w dwuznacznej sytuacji z czymś lub kimś, kto nie jest człowiekiem.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Pon Lut 01 2016, 19:24

Patch 1.5

a w nim - Nowe egzaminy na maga rangi S!

Zmiana w egzaminie na maga rangi S, nowe zasady dostępne w tym temacie. Ponadto zaznaczyć trzeba że:
- Aktualnie trwające egzaminy liczone są jeszcze starym systemem. Zgłoszone egzaminy które jeszcze nie wystartowały, już nie wystartują i liczone są nowym sposobem, w celu uzyskania poziomu S prosimy o kontaktowanie się z nadzorcą MG
- Osoby które ZDOBĘDĄ poziom i tytuł S na starym egzaminie, mają cooldown na kolejny poziom S wynoszący 12 miesięcy - 1 miesiąc za każde 2 miesiące trwania egzaminu.

magiem rangi S+ zajmiemy się w dalszej kolejności.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Pon Lut 01 2016, 22:21

Fix

zgłoszenia w tym temacie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Makbeciątko

avatar


Imię i nazwisko : Abel/Makbet Cowdor-Glamis
Wiek : 23 lata
Wzrost/waga : 186/77
Rodzaj magii : Brak
Gildia : Samotnik
Staż w gildii : Od listopada x794 do marca x802 w DHC
Liczba postów : 1136
Dołączył/a : 09/09/2012
Skąd : Dunno.

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Czw Lut 18 2016, 22:18

Powstał dział Retrospekcji. Po więcej szczegółów odsyłam do regulaminu działu i życzę wam miłej zabawy!

W razie pytań, zapraszam na PW!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t183-za-pazucha-makbeta http://ftpm.forumpolish.com/t169-makbet-tragiczny-morderca#701 http://ftpm.forumpolish.com/t686-kochany-pamietniczku

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Czw Lut 25 2016, 12:30

Patch 1.6 a w nim:

1. Summony

W końcu ugryźliśmy ten ciężki temat w którym był bardzo duży problem z balansem. Summony działające na zasadach Gwiezdnych duchów przejdą więc renerf w celu dodania im siły/zabrania im siły i sprawienia by nie były aż tak okropnie mocne jak w niektórych przypadkach są teraz. Wprowadziliśmy wobec tego luźne ramy dotyczące summonów działających jako GD, określający słownie ich "Potencjał bojowy".

PWM - Stworek. Bardziej przypomina maskotkę niż faktycznego summona
D - Coś o sile bojowej dziecka. Proste sztuczki etc.
C - Już bardziej taki miejski kuglarz, "Magik".
B - Tu już mamy słabego maga. Typowy wioskowy znachor, czarownica...
A - Normalny Mag. Coś pokroju naszych startujących z przygodą graczy.

Są to jak wiadomo ramy luźne, nie trzymajcie się ich sztywno, ale na pewno mają was naprowadzić na to co i jak ma wyglądać. Renerfem zajmą się:
Jamie -> Finny
Matt i Finny -> Lilin & Dax
Salomon -> Kto pierwszy ten lepszy
Luthien -> Chyba tak, jak Salomon

Inne osoby z magią summonów działającą jak magia gwiezdnych duchów  a niechcący pominięte, powinny zgłosić się w tym temacie. Osoby te też, ze względu na ponowne rozpatrywanie siły ich zaklęć, jak w przypadku wcześniejszego renerfu wszystkich magii mają prawo do zmiany magii i zaklęć na inne.

2. Umiejętności

W dużej mierze same kosmetyczne zmiany z kilkoma głębszymi poprawkami i jedną nową umiejętnością dla osób walczących broniami.

Regeneracja
Rany są złe i upierdliwe, niestety każdy takowych doznaje. Idąc tym tropem, twoje ciało postanowiło nieco zwiększyć swoją wydolność, by przyspieszyć gojenie się ran.
Lvl 1 – Regeneracja nieco przyspieszona. Siniaki i otarcia zanikają w czasie misji, ból doskwiera znacznie mniej
Lvl 2 – Regeneracja jest już dużo szybsza, nawet krwawiąc postać wytrzyma już nieco dłużej, drobne rany goją się w trakcie misji
Lvl 3 – W czasie walki leczą się drobne rany, postać wytrzyma znacznie dłużej mimo krwotoku, organy mają większą szansę przetrwać mimo obrażeń, postać szybciej zwalcza działanie toksyn(trucizny działają o post krócej/dłużej, zależnie od działania)

Łucznik
[K] Broń dystansowa… łuki, kusze. Co to dla ciebie? Jesteś niczym Robin Hood, jeśli chodzi o trafianie w cel.
Lvl 1 - Posługiwanie się broniami takimi jak łuki czy kusze to dla ciebie nie pierwszyzna
Lvl 2 - A co tam posługiwanie… ty trafiasz zawsze w dziesiątkę! To dopiero jest skill
Lvl 3 - Trafienie ruchomego celu, gdy samemu jest się w ruchu? Żaden problem a to nie jedyna z twoich nadzwyczajnych umiejętności

Władca krzeseł
[K] Walka przy pomocy krzesła? Szyjką od butelki? Kanapką z dżemem i masłem orzechowym? Co to dla ciebie, przedmioty codziennego użytku potrafią się stać dla ciebie bronią. To, że potrafisz walczyć nawet automatem do napojów nie znaczy, iż mieczem idzie ci równie dobrze. Oczywiście umiejka ta dotyczy rzeczy które same w sobie bronią nie są a także tych których nie da się podciągnąć pod żadną inną umiejętność
Lvl 1 - Teraz wiesz, co robisz! Narzędzia i mniejsze przedmioty nie są dla ciebie już tylko niczym, teraz to twój oręż! Walczysz lepiej niż przeciętny Kowalski.
Lvl 2 -Krzesło? Meble? Ba hahaah! Co to dla ciebie? Posługujesz się nimi lepiej niż szermierz mieczem, ale pamiętaj, że jak to wykorzystasz zależy od ciebie.
Lvl 3 - No to teraz wszyscy mają przeheblowane jak Pinokio w krainie termitów. Gdybyś chciał to nawet mikrofalą zrobiłbyś komuś krzywdę bez problemu. Może gdybyś byś silniejszy to dałbyś radę przywalić komu automatem...

Alchemik
[K] Znasz się na różnego rodzaju substancjach i materiałach w końcu tworzenie dziwności, tego wymaga prawda?
Lvl 1 - Znasz minerały, metale oraz materiały niezbędne do wytwarzania przedmiotów/ubrań, a także części maszyn etc.
Lvl 2- Znasz rośliny oraz substancje z nich pozyskiwane, substancje odzwierzęce wykorzystywane przy produkcji przedmiotów, pierwiastki
Lvl 3 - Znasz substancje chemiczne, wytworzone przez człowieka lub magię (posiadające w swoim składzie substancje roślinne, chemiczne lub zwierzęce)

Szał
[K] Kiedy cię biją to czujesz jak gniew w tobie pulsuje, chcesz ich zgnieść jak robaki, ale w normalnej walce nie dasz sobie z nimi rady i zaczynasz się denerwować do takiego stopnia, że twoje ataki są silniejsze kosztem twego zdrowia. W tym stanie nie czujesz też bólu.
Lvl 1 - Im więcej ran odniesie postać, tym bardziej rośnie jej siła. Przy prawie śmiertelnych ranach postać jest w stanie nawet podwoić siłę swoich ciosów.
Lvl 2 - Im więcej ran odniesie postać, tym bardziej rośnie jej szybkość ataków. Przy prawie śmiertelnych ranach może zostać nawet podwojona.
Lvl 3 - Im więcej ran odniesie postać tym bardziej rośnie wytrzymałość. Postać jest też niewrażliwa na ból, posiada jednak słabszą percepcję i zmysły. Zarówno wzrost jak i spadek atrybutów to 0,5 poziomu odpowiednich umiejek.
[#] Postać nie może posiadać umiejętności Spokojny Umysł.

Nauczyciel
[#] [K] Zawsze byłeś niczym Ojciec. Karciłeś, pomagałeś, chciałeś by ludzie dookoła ciebie się rozwijali, a ty, wraz z nimi. Dlatego też wykształciłeś w sobie umiejętność do nauczania innych. Dzięki tobie idzie innym to łatwiej, a dzięki innym, idzie to łatwiej tobie.
Lvl 1 – Trenując umiejętność(1 dzień przerwy), płacisz za nią o 10% mniej PD. Ot tak po prostu nauczyłeś się oszukiwać system. Wszak tyle razy widziałeś dzieciaki trenujące pod okiem mistrzów...
Lvl 2 – W zasadzie skoro sam tak potrafisz, to dlaczego inni by nie mieli? Tak, to jest myśl! Dlatego pod twoim okiem inne postacie także to potrafią, musisz ich jednak dobrze pilnować! Jeżeli objaśnisz postaci jak ma trenować, a potem ona to dobrze wytrenuje, to nie tylko ona ma tańszy trening, ale tobie coś doświadczenia wpadnie!(Zyskujesz 10%PD oryginalnego kosztu umiejki i o tyle samo są tańsze dla innych)
Lvl 3 – Jesteś najprawdziwszym w świecie nauczycielem, dlatego powinieneś mieć ucznia! To jest bardzo dobra myśl. Nauczając go i trenując wraz z nim umiejętności i czary, jesteś w stanie samemu wiele się nauczyć.(Czary ucznia tańsze o 10%, 10% PD kosztu zaklęcia, dla nauczyciela, w czasie nauki). Jednakże pamiętaj że możesz mieć tylko jednego ucznia naraz, póki nie osiągnie on twojego poziomu
[#] [Wymaga poziomu maga S]

Butt monkey
[#] [K] Życie nigdy nie było dla ciebie łaskawe. Bez przerwy przydarzają ci się jakieś wypadki, ciosy kierują się na ciebie, znajdujesz się z jakiegoś powodu na listach osób do "odstrzelenia", a jeśli mają kogoś jako zakładnika wziąć, to jesteś najczęściej to ty. Z drugiej jednak strony, niekończąca się udręka sprawiła, że twoja wytrwałość nie ma sobie równych i większość wypadków, nawet najgroźniejszych, jest obracana w żart przez los i najczęściej wychodzisz z nich cało.
1 lvl - Uderzenia bolą, a ty przyciągasz je jak magnes. Jednak nieważne, ile ton miała pięść, która cię walnęła, już nie czujesz od tego bólu.
2 lvl - Nieważne jak duże otrzymałeś obrażenia, nie jesteś na tyle inteligentny by się tym przejąć! Nawet z połamanymi rękoma możesz walczyć, twój stan nie ma wpływu na to czy dasz radę walczyć czy nie.
3 lvl - Poznałeś sekretne techniki Kenny'ego, które sprawiają, że nawet śmierć nie będzie ci groźna. Jeśli przydarzy ci się sytuacja, w której zginiesz, możesz to zabawnie opisać i przeżyć, jedynie będąc wyeliminowanym. Z drugiej jednak strony, przyciągasz takie sytuacje jak magnes. Niemniej, unikniesz tak tylko jednej takiej sytuacji. A po tym jak padniesz wyeliminowany, nikt nie zagwarantuje ci bezpieczeństwa...
[#] Postać nie może umieć posiadać żadnej umiejki z grupy „Wiedza” a także Geniusza magicznego.

Geniusz magiczny
[#] [K] Jesteś geniuszem w użytkowaniu magii, dzięki temu znalazłeś rozwiązania i zdobyłeś umiejętności, jakimi mało który mag dysponuje.
Lvl 1 - Pasywne umiejętności magii są nieznacznie silniejsze, a zakup nowych nie kosztuje PD.
Lvl 2 - Pozwala uczyć się od innych postaci dowolnych zaklęć rangi D, nawet nie zgodnych z magią postaci.
Lvl 3 - Pozwala uczyć się od innych postaci dowolnych zaklęć rangi C, nawet nie zgodnych z magią postaci.
[#] [Każda następna umiejętność Sztuk Walki ponad 1 poziom jednej umiejętności kosztuje 2x więcej PD niż normalnie. Jeżeli umiejka ta zostanie kupiona później niż umiejętności z grupy style walki należy zapłacić za nią dodatkowe koszty za te umiejętności]

Inteligencja
[K] Nie każdy musi być głupim i tępym berserkiem! Zachowujmy się jak ludzie, bądźmy inteligentni.
Lvl 1 - Znajdujesz więcej logicznych faktów
Lvl 2 - Zagadki stają się dla ciebie łatwiejsze, znajdujesz więcej podpowiedzi w otoczeniu
Lvl 3 - Trening zaklęć, magii!? A co to dla ciebie. [Zaklęcia tańsze o 10%PD, zaokrąglane w dół. Nie dotyczy zaklęć D bo 10% z 5 = 0,5 zaokrąglane w dół = 0]

Łamacz kości
Nie w cale nie chodzi o to że jadłeś za dużo danonków, to raczej twoi przeciwnicy jedli ich za mało. Ciosem jesteś w stanie połamać im kosteczki, brutalu!
Lvl 1 - Twój cios spokojnie nabije wielkiego siniaka i przyprawi o niemały ból przeciwnika.
Lvl 2 - Łamiesz deski a i z kośćmi czasem się uda, nawet jeśli nie to uszkodzenia są straszne.
Lvl 3 - Kości? A co to? Twoje uderzenia w zwykłego ludka zawsze kończą się połamanymi kośćmi. A nawet ci którzy bronią się jakąś magią, mogą mieć z tobą nie małe problemy
[#] [Posiadając tę umiejętność oraz Jokera, tylko jedną z nich można rozwinąć do poziomu 3, druga musi zostać na 1]

Joker
[#] Umiejętność ta skraca czas przeładowania, czy zwiększa tempo rzucania bronią miotną oraz zwiększa prędkość ciosów i cięć.
Lvl 1 - Ciosy są nieznacznie szybsze
Lvl 2 - Ciosy są dużo szybsze niż u przeciętnego człowieka
Lvl 3 - Tego nie powinno się komentować. Prędkość zadawania ciosów jest oszałamiająca. Na dodatek Joker wcale się przy tym bardziej nie męczy. Niestety, siła ciosów jest przez to nieco mniejsza.
[#] Posiadając tę umiejętność oraz Łamacza Kości, tylko jedną z nich można rozwinąć do poziomu 3, druga musi zostać na 1

Przedłużacz
Jesteś słaby w walce wręcz? Twoje fajerbale nie dosięgają przeciwnika bo jest 11 metrów od ciebie, podczas gdy twoje czary mają zasięg 10m? Boisz się podejść bo przeciwnik czeka tylko, aż się zbliżysz? To właśnie remedium dla ciebie! Podczas, gdy inni mają problem i muszą podejść ty stoisz wymykając się z zasięgu twojego przeciwnika. Umiejętność odpowiada za zwiększenie zasięgu zaklęć.
Lvl 1 -Twoje zaklęcia działają na odrobinę większym obszarze niż przedtem. Zasięg zaklęć zostaje zwiększony o 10% wartości bazowej
Lvl 2 -Cel zaczyna uciekać i gwałtownie się oddala? Co to dla ciebie?! Ty go zestrzelisz bez problemu. Zasięg zwiększony o 25% wartości bazowej
Lvl 3 -Co to za ciebie zbić przeciwnika oddalonego o x metrów, ty nie musisz się martwić o swój zasięg. Zasięg zaklęć zwiększony o 50% wartości bazowej

Obszarowiec
Czasami zaklęcia działają na zadanym obszarze. Jednak co, jeśli jakiś cwaniaczek wyjdzie krok dalej? Są magowie, którzy nauczyli się zwiększać zasięg swoich zaklęć obszarowych, by takie sytuacje się nie zdarzały.
Lvl 1 - Średnica zaklęć obszarowych zwiększona o 10% wartości bazowej
Lvl 2 - Średnica zaklęć obszarowych zwiększona o 25% wartości bazowej
Lvl 3 - Średnica zaklęć obszarowych zwiększona o 50% wartości bazowej

Mocarz
[#] Porafisz silnie uderzyć. W ogóle jesteś silny, ale ktoś właśnie dał ci do ręki miecz. Walka tami mieczem różni się od bicia pięścią, mimo to ty potrafisz tak zadziałać swoimi mieśniami by uderzyć bronią równie mocno co pieścią. Naciąganie łuku też nie sprawia ci problemów, tak samo jak rzut bronią.
Lvl 1 - Nieznacznie zwiększa siłę ciosu/rzutu/naciągu wszelkich broni nie będących broniami do walki wręcz(jak kastet)
Lvl 2 - Znacznie zwiększa siłę ciosu/rzutu/naciągu wszelkich broni nie będących broniami do walki wręcz(jak kastet)
Lvl 3 - Kuszę naciągniesz gołą ręką, łuk napinasz do krańców wytrzymałości. W ataku wszelką bronią potrafisz wykorzystać cały jej potencjał i całą swoją siłę, miecze przeciwnika mogą pójść w drzazgi pod uderzeniami twojego ostrza a ludzkie ciało przeszywasz jak masło. (Nie dotyczy broni do walki wręcz, jak np. kastet.)
# Wymaga Łamacza kości i Siłacza na odpowiednim poziomie.

Arcymag
[#] [K] Może nie jesteś jakoś potężny, ale za to twoja wiedza o magii jest zdumiewająca, co nie raz przydaje się na polu walki.
Lvl 1 - Potrafisz rozpoznać, czy dana osoba jest magiem, a także czy jakiś obiekt jest tworem magicznym.
Lvl 2 - Na pierwszy rzut oka potrafisz stwierdzić, ile mniej więcej procent mocy magicznej pozostało danej osobie, np. przy 65/140 stwierdzisz, że około 50%. Zaokrąglane do pełnych dziesiątek. Przy pełnym poście skupienia potrafisz określić to całkowicie dokładnie, w punktach MM. Ponadto potrafisz rozpoznać rangę tworu lub zaklęcia, które jest używane w twojej obecności.
Lvl 3 - Potrafisz określić dokładny rodzaj magii przeciwnika, jeśli widziałeś jej zastosowanie przynajmniej trzy razy. Zdajesz sobie sprawę, jakie efekty powodują zaklęcia pod których aktualnie jesteś wpływem oraz - zależnie od MG - jak im przeciwdziałać. Przy odpowiednim skupieniu możesz to określić też w przypadku innych osób za ich zgodą.
[#] [Każda następna umiejętność Sztuk Walki ponad 1 poziom jednej umiejętności kosztuje 2x więcej PD niż normalnie. Jeżeli umiejka ta zostanie kupiona później niż umiejętności z grupy style walki należy zapłacić za nią dodatkowe koszty za te umiejętności]


Drapieżca
[K] [#] Ktoś komu często przychodziło kończyć czyjeś życie całkiem może czasem stopniowo stawać się jak dzikie zwierzę i uczyć się umiejętności, które choć zapomniane przez ludzi są całkiem naturalne dla drapieżników.
Lvl 1 - Łatwiej przychodzi ci wykrycie kogoś kto się boi oraz wywoływanie strachu swoimi zachowaniami.
Lvl 2 - Potrafisz skoncentrować się na swojej żądzy zabijania na tyle, że staje się ona wyczuwalna dla normalnych ludzi, a dla tych ze Zmysłem Walki wydajesz się potężniejszy niż jesteś w rzeczywistości. Znacznie łatwiej przychodzi ci przerażanie ludzi, zmuszanie ich do posłuszeństwa strachem i prowokowanie u nich błędów.
Lvl 3 - Stajesz się niczym bestia i zabijanie przestaje być akcją wymagającą myślenia. Dzięki temu twoje reakcje w ofensywie są szybsze o ułamki sekundy. Twoja dzikość sprawia, że nawet doświadczeni wojownicy mają poważny problem z przewidzeniem twoich ruchów.
[#] Postać nie może posiadać umiejętności Spokojny Umysł.

Tak więc możliwej "Wymianie"[W tym temacie] podlegają umiejętności z grup "sztuki walki", "Cechy magiczne" oraz "Cechy fizyczne".

3. Reputacja

Reputacja startowa. Czyli reputacja którą każdy z magów dysponuje już z poziomu KP będzie od teraz brana pod uwagę. Nie radzimy jednak przesadzać, bo przesadyzm będzie od razu niwelowany. Nowymi KP zajmą się moderatorzy techniczni, po prostu wyłapując z historii jakąś faktyczną reputację więc zachęcamy graczy do umiszczania jej tam. Osoby mające już KP proszone są w tym temacie o wpisanie potencjalnej reputacji i w miarę możliwości poprarcie jej odpowiednim fragmentem z historii postaci.

4. Umiejętności fabularne

Na start każdy z graczy ma do swojej dyspozycji 1-3 darmowe umiejętności fabularne. Każdy z nas coś potrafi. Nowe osoby uprasza się o zamieszczanie tego w KP. Starych graczy prosi się o wrzucenie tego w księgę zaklęć(rzecz jasna z opisem) i czekanie na akcept. Zaznaczcie jednak że to ta darmowa umiejka z poziomu KP
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5508
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Nie Mar 13 2016, 10:55

Mała łatka do poprzedniego Patcha, a w niej zmiana w Mocarzu. Nie wymaga on już Łamacza kości, jednak ogranicza Jokera.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Torashiro Byakuton
Wiek : 19/ponad 400
Wzrost/waga : 176 cm/69.3 kg
Rodzaj magii : Energetyczna Kreacja
Staż w gildii : 5 lat (FT) | 8 miesięcy (VP) | FT od 27 marca x802
Liczba postów : 4841
Dołączył/a : 10/05/2013

PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   Pon Sie 29 2016, 22:13

Z dniem dzisiejszym zmieniają się koszty ulepszeń zaklęć w górę. Od teraz ulepszenie z poziomu PWM do A, nie będzie tak opłacalne jak kiedyś. Dotyczy to tylko zaklęć ulepszanych po wprowadzeniu tych zmian.

Stary opis:
 

Nowy opis:
 

Rozpisane zniżki:
80% z D = 4 PD
80% z C = 8 PD
80% z B = 16 PD

Innymi słowy, mając zaklęcie na randze D, maksymalnie obniżymy jego koszt o 4 PD. Ulepszenie zaklęcia z D na B, będzie więc od teraz kosztowało 16 PD, a nie 15, jak kiedyś.

_________________

~Tora Theme~ ~Relaxation Theme~

Tora mówi z akcentem starofioryjskim


Just Female Tora stuff.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 http://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 http://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559 Online
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany   

Powrót do góry Go down
 
Garść zmian - zmiany, zmiany, zmiany
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Prolog :: Ogłoszenia Duszpasterskie-




BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallows