HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Gwiezdne Duchy - Złote Klucze




 

Share
 

 Gwiezdne Duchy - Złote Klucze

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze Empty
PisanieTemat: Gwiezdne Duchy - Złote Klucze   Gwiezdne Duchy - Złote Klucze EmptyCzw Maj 29 2014, 14:32

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze 98u3

Gate of the Ram, Aries - Aries wygląda jak nieśmiała dziewczyna o długich, różowych włosach, zakręconych na zewnątrz i ciemnych oczach. Dodatkowo Duch posiada parę baranich rogów na głowie. Zazwyczaj ubrana jest w swój puchaty strój. Poza tym Aries należy do raczej nieśmiałych Gwiezdnych Duchów. Jak ktoś ją o coś obwini – nieważne, czy to rzeczywiście jej wina – to żeby nie wpaść w tarapaty, zaczyna przepraszać bez opamiętania. Zależy jej na tym, aby być użyteczną, jednak brakuje jej nieco umiejętności bojowych, jak i pewności siebie. Jej główna zdolność opiera się o magię wełny.
Zaklęcia:
Wool Bomb (C) - Aries kumuluje sporą ilość magicznej wełny, która zamiast uszkadzać przeciwników, doprowadza ich do zrelaksowania w takim stopniu, że ci tracą zapał do walki na okres do 2 postów. Owa wełna wyrzucona jest poprzez poprzeczny wymach dłońmi i sięga maksymalnie 5 metrów od Aries.
Wool Shot (C) - Wysyła w kierunku oponentów do 5 kłębków, które przy zderzeniu z przedmiotem wybuchają różową, przyjemną w dotyku wełną. Powoduje to odprężenie przeciwnika i zaniechanie walki na okres 1 posta. Promień wybuchu wynosi 1 metr, a piłeczki muszą zostać wystrzelone z maksymalnie sekundowym opóźnieniem. Ponadto przyjęcie 3, bądź 5 piłeczek powoduje zwiększenie zaniechania walki o kolejne posty. Zasięg maksymalny to 30 metrów.
Wool Wall (C) - Aries kumuluje różową wełnę, która chroni ją przed atakami. Działa to podobnie do pozostałych technik, a mianowicie powoduje zaniechanie działań bojowych, jednak tylko w przypadku kontaktu fizycznego i na krótką chwilę. Ściana ma wymiary maksymalne 2x2x0,5 metra i blokuje wszelkie ataki fizyczne o powierzchni mniejszej niż ona.
Wool Cushion (C) - Aries potrafi wytworzyć na podłożu wełnianą poduszkę o wymiarach 2x2x2 metry. Skutecznie amortyzuje upadki z wysokości niewiększych jak 250 metrów, zaś te powyżej tego zostaną złagodzone w połowie - czyli upadek z 260 metrów, będzie miał skutki, jak upadek z 5 metrów.

Właściciel: Brak

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze Cnif

Gate of the Bull, Taurus - Taurus wygląda jak stojąca na dwóch nogach, bardzo umięśniona, łaciata krowa, a dokładniej byt. Jego ubiór składa się przeważnie z majtek, przepasanych pasem z klamrą w kształcie byka oraz przechodzącym mu przez pierś mocowaniem do pochwy na topór. Charakterystycznym elementem jego wyglądu jest jego kolczyk w nosie. Taurus należy do raczej wesołych, a i zarazem perwersyjnych osobników. Poza tym jest gotowy wiernie bronić swego właściciela, bez względu na okoliczności! Zwłaszcza, jeśli to kobieta.
Zaklęcia:
Dwuręczny Topór - Główna broń Taurosa, który jakby na to nie spojrzeć potrafi posługiwać się nią mistrzowsko. Tak! Właśnie! Jego umiejętności w posługiwaniu się wszelaką bronią drzewcową dorównują tym, którzy posiedli umiejętność Mnich na poziomie 2.
Zwiększona Siła - Nie powinno dziwić, iż typowo nastawiony na walkę fizyczną Duch, posiada taki atrybut, a jest on na dość wysokim u niego poziomie, bo potrafiłby dorównać siłą osobą z umiejętnością Łamacza kości na poziomie 2.
Zwiększona Zręczność - Może niektórych szokować, jednak jak na swą sporą masę, Taurus przemieszcza się nad wyraz sprawnie! Zupełnie jakby posiadał umiejętność Skrytobójcy level 1
Rampade (D/C/B) - Taurus wyskakuje w powietrze, aby owy manewr zakończyć uderzeniem toporem w ziemie, co prowadzi do swego rodzaju pęknięcia jej, a i zarazem wywołania niewielkich wstrząsów ziemi. Owy manewr ma odczuwalne skutki odpowiednio w promieniu 10/20/30 metrów od miejsca uderzenia.

Właściciel: Brak

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze A4hl

Gate of the Twins, Gemini - Gemi i Mini, czyli dwa niewielkie Duszki, które swym wyglądem mogą nieco przypominać ludziki o nieznacznie powiększonych głowach z czułkami na nich. Po czym je rozróżnić? Może to i Bliźnięta, jednak Minii posiada na twarzy minkę w kształcie litery V, zaś Gemi wyraża się poprzez odwrócenie tego znaku. Zazwyczaj ubrane są wyłącznie w spodenki z dodatkiem szarfy, którą noszą w odwrotny sposób. Poza tym są dość radosne i wesołe, o czym może świadczyć zapewne to, iż ciężko im usiedzieć w jednym miejscu, a większość czasu poświęcają na taniec, skoki, lewitacje, bądź po prostu ruch!
Zaklęcia:
Mimicra - Podstawowa zdolność Bliźniaków, które dzięki niej potrafią zmienić się w dowolną osobę, z którą miały kontakt fizyczny. Dzięki temu mają wgląd do wiedzy, myśli, uczuć, czy nawet magii i zdolności danego osobnika! Po prostu kopia idealna, jednak trwa maksymalnie do 5 minut, a i są w stanie zapamiętać wyłącznie właściwości 2 ostatnich osób, z którymi miały styczność. Koszt używania zdolności jest taki sam, jak kopiowanej osoby.
Lewitacja (C) - Gemi i Mini mogą chodzić po ziemi, ale zarówno potrafią unosić się w powietrzu! Umiejętność ta pozwala również Gemini na silny i szybki atak przy użyciu własnych ciał, poprzez otoczenie ich magiczną aurą. Ot coś w rodzaju „pocisku” pod postacią ciosu z główki~! Lekkie zwiększenie do obrażeń.
Otwarcie Bramy (C) - Duszki są na tyle silne i inteligentne, iż potrafią samodzielnie otworzyć bramę świata Gwiezdnych Duchów, aby pojawić się i nieść pomoc ich właścicielowi.

Właściciel: Finny

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze 35yg

Gate of the Crab, Cancer - Cancer z wyglądu przypomina mężczyznę o nieznacznie ciemniejszej karnacji, niż u przeciętnego człowieka. Poza tym charakterystycznymi znakami u tego mężczyzny okazują się włosy zaplecione w fantazyjne warkoczyki, przypominające krabie szczypce! Do tego nosi on pasiastą koszulę, ciemne spodnie oraz ozdobny łańcuch, a na plecach posiada gigantyczne odnóża raka/kraba!
Zaklęcia:
Zwiększona Prędkość - Cancer potrafi przemieszczać się dość szybko, jak i posługuje się dość sprawnie nożyczkami! Jeśli przyrównać to do umiejętności, potrafią one dorównać Sprinterowi i Jokerowi – obu na poziomie 2.
Nożyczki - Dokładniej ich 2 pary. To one wchodzą w skład ekwipunku Ducha i to nimi przeważnie się posługuje. Posiadają dość spore rozmiary, a i zostały wykończone w krabim stylu! Poza tym przy odpowiednim użyciu są ponoć w stanie nawet przeciąć bronie! Niestety, ale nie stworzy nimi czegoś z niczego, a więc nie uformuje dowolnej fryzury.

Właściciel: Brak

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze 6bel

Gate of the Lion, Leo - Lew, inaczej zwany Lokim, posiada ciut dłuższe włosy niż u przeciętniaka, a na dodatek jego twarz zdobią okulary. Przeważnie ubiera się elegancko – nosi garnitur i koszulę z krawatem. Z natury jest kobieciarzem, osobnikiem, który uwielbia przedstawicielki płci pięknej, ale nie oznacza to, że nie potrafi walczyć! Jest najprawdopodobniej najsilniejszym ze wszystkich zodiakalnych Duchów, czego może dowodzić fakt, iż potrafi samodzielnie pokonać bramę do świata ludzi, a nawet utrzymać się w nim dość długo! Posługuje się magią Regulusa, która stanowi specjalną odmianę magii Lwa.
Zaklęcia:
Zwiększone umiejętności walki wręcz - Może to niewiele, jednak Leo spokojnie potrafi dorównać w boju osobom, które posiadły umiejętność Walki Wręcz na poziomie 1.
Regulus Impact (C) - Poprzez wyciągniecie przed siebie jednej ręki, Leo wytwarza magiczny krąg, z którego wyłania się twarz lwa zrobiona ze światła. Następnie ten sporych rozmiarów twór zostaje wystrzelony, aczkolwiek mag nie jest wstanie zmienić jego trajektorii w trakcie lotu. Zasięg 5 metrów.
Lion Brilliance (D) - Loki powoduje powstanie gigantycznego świetlnego halo wokół niego, co może doprowadzić do oślepienia osób spoglądających w jego kierunku. Oślepienie trwa 1 post, jeśli jest się w zasięgu 5 metrów, bądź wzrok jest lekko zamglony, jeśli nie jest się dalej jak 10 metrów.
Regulus Beam (D) - Po zastosowaniu owego zaklęcia z pierścienia na dłoni Leo zostaje uwolniony promień światła, który może uderzyć/odepchnąć dany cel.
Regulus Punch (D) - Loke pokrywa swoją pięść świetlistą poświatą, która w momencie zadania ciosu ulega rozejściu po ciele przeciwnika, dzięki czemu zwiększona zostaje siła uderzenia.
Regulus Blast (B) - Po przywołaniu magicznego kręgu, zostaje z niego wystrzelona ogromna wiązka światła, która siłą potrafi dorównać nawet smoczym rykom.
Otwarcie Bramy (C) - Duch jest na tyle silny i inteligentny, iż potrafi samodzielnie otworzyć bramę świata Gwiezdnych Duchów, aby pojawić się i nieść pomoc jego właścicielowi.

Właściciel: Finny

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze Eprn

Gate of the Maiden, Virgo - Virgo przeważnie przyjmuje postać pokojówki z kajdanami wokół jej nadgarstków. Jej włosy posiadają różową barwę i są stosunkowo krótkie, zaś oczy przybierają niebieski odcień. Nosi typowo czarno-biały strój pokojówki. Ponadto uwielbia zwracać się do właściciela per „księżniczka/książę”. Dodatkowo Virgo dysponuje magią ziemi, w której posiada sporą sprawność.
Zaklęcia:
Zwiększona zdolność walki wręcz - Ogółem Virgo wykazuje się nieco większą siłą fizyczną, jak i umiejętnościami walki w zwarciu, tak więc jest w stanie dorównać osobą z umiejętnością Walki Wręcz na poziomie 1.
Diver (C) - Dzięki temu zaklęciu Virgo potrafi podróżować w ziemi, zupełnie jakby w niej pływała. Tworzy za jego pomocą podziemne tunele, wykorzystując je jako pułapki, środki transportu, bądź drogi potencjalnej ucieczki. Zaklęcie trwa 3 posty.
Spica Lock (D) - Zaklęcie działa na podobnej zasadzie, co wodne więzienie Juvii, a mianowicie Virgo potrafi uwięzić przeciwnika w… skałach. Trwa to 1 post, a między skałami pozostaje przestrzeń, czyli nie miażdżą, ani nie odcinają dopływu tlenu.
Spica Hole (B) - Gromadząc energię w dłoniach Virgo uwalnia ją w momencie uderzenia w okolice, w której stoi przeciwnik, wytwarzając w ten sposób sporych rozmiarów dziurę, do której siłą woli, a raczej grawitacji wpada oponent. Głębokość to 15 metrów, a promień owej dziury wynosi 3 metry.
Transformation (D) - Virgo posiada również umiejętność do zmiany swojego wyglądu, dzięki czemu może z łatwością dostosować się do upodobań właściciela. Męska wersja? Kobieta-goryl? Zwykła, szczupła pokojówka? Dlaczego by nie, acz… forma nie wpływa na jej parametry.
Chain (C) - Virgo w boju potrafi używać swoich łańcuchów, doprowadzając do ich wydłużania, bądź skracania w celu zwiększenia ich efektywności w użyciu. Maksymalna długość to 15 metrów.
Otwarcie Bramy (C) - Virgo tak jak kilka innych Duchów jest w stanie samodzielnie doprowadzić do otworzenia się bramy Gwiezdnych Duchów.

Właściciel: Brak

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze Z6vh

Gate of the Scales, Libra - Libra to kobieta o ciemniejszej karnacji i jeszcze ciemniejszej barwie włosów. Jej ubiór może przypominać strój typowy dla tancerek brzucha. Poza tym przyodziane ma bransolety zarówno na nadgarstkach, jak i na kostkach, a poza tym… Nosi opaskę, która zakrywa dolną część jej twarzy, nos oraz usta i dość gruby naszyjnik rozciągający się już od samych obojczyków aż po brodę. Dodatkowo przyzwana posiada w dłoniach parę skal z linkami na palcach. Zwisają one jej z rąk, a sama kobieta zdaje się być całkowicie poświęcona walce z przeciwnikiem i gotowa, aby wykonywać wszelakie poświęcenie właściciela, bez żadnych komentarzy, bądź z krótkim przytaknięciem.
Zaklęcia:
Gravity Change (A) - Czyli najprościej ujmując dowolna modyfikacja grawitacji. Dzięki swojej umiejętności może zwiększyć wpływ wspomnianego zjawiska na przeciwnika, zmienić jego punkt, powodując, iż przyciąganie będzie z innego miejsca niż podłoże, bądź zmniejszyć jego działanie. Maksymalny obszar to koło o promieniu 10m, maksymalnie 50m od Libry, maksymalnie 5 osób na raz jeśli działa nie na teren a na osoby, zwiększenie i zmniejszenie wagi maksymalnie 5x, efekty utrzymują się 5 postów.

Właściciel: Noemi Nightray

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze Xa4e

Gate of the Scorpion, Scorpio - Z wyglądu Scorpio przypomina postawnego mężczyznę o krótko ściętych, dwukolorowych włosach – jedna strona jasna, a druga ciemna. Ma migdałowe oczy ze spiczastym zakończeniem na dole i lekki zarost na brodzie. Ubiera się w strój przypominający nieco ubiór w stylu egipskim z charakterystycznym motywem papirusu na dole. Nosi wysokie buty, szeroki pas ze znakiem skorpiona, wysoki kołnierz, a także swoją broń – wielkie działo miotające piaskiem. Scorpio ma zwyczaj określania się wieloosobowo, a przy pojawieniu się mówi: „Jesteśmy!”. Należy do istot wiernych swemu właścicielowi i bez zbędnych pytań wykonuje jego polecenia.
Zaklęcia:
Działo (C) - Dokładniej podstawowa broń Scorpio, z której Duch niejednokrotnie korzysta i którą nosi na swoich plecach. Umożliwia ona wystrzeliwanie piaskowych pocisków, które potrafią skutecznie spowolnić przeciwników. 3 pociski na jedno użycie zaklęcia, a ich zasięg nie przekracza 10 metrów. Poza tym zadają obrażenia, jak przy zaklęciu rangi D i mają wielkość niewiększą jak piłka do kosza. Trafiony przeciwnik traci wszystkie niemagiczne buffy do prędkości.
Sand Buster (C) - Przyjmując pozycję godną nazwania prawdziwym skorpionem, Scorpio wystrzeliwuje z działa ogromną ilość piasku, wywołując potężne piaskowe, poziome tornado, które posyła w kierunku przeciwników. Zasięg 15 metrów, średnica tornada to 1,5 metra.
Sand Spear (B) - Scorpio wystrzeliwuje z swego działa skumulowaną w jeden pocisk sporą ilość piasku w kierunku przeciwnika. Maksymalny zasięg owego zabiegu to 30 metrów.

Właściciel: Matt

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze Lgyd

Gate of the Archer, Sagittarius - Sagittarius wygląda jak czarnowłosy człowiek, przebrany w strój konia. Nosi zielony kubrak i pasiaste spodnie. Na plecach nosi strzały w dłoni trzyma łuk. Jest bardzo poważnym i skupionym Duchem, starającym się w miarę swoich możliwości pomóc swojemu właścicielowi.
Zaklęcia:
Mistrzostwo w Łucznictwie - Mówi się, iż nie istnieje lepszy łucznik od Sagittariusa, a właściwie to, jak i wytwarzanie strzał w kołczanie na plecach to jego jedyne zdolności. Potrafi spokojnie napełniać swój kołczan, a aby mu dorównać, trzeba osiągnąć Łucznictwo na poziomie przynajmniej 3.
Napełnienie Kołczanu (C) - Uzupełnia swój kołczan, składający się z 24 strzał.

Właściciel: Brak

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze Xpk9

Gate of the Goat, Capricorn - Capricorn należy do 12 Duchów Zodiakalnych. Nazywany także Caprico, ubrany jest przeważnie w czarny frak wraz z białą koszulą i szarą kamizelką oraz okularami przeciwsłonecznymi. Należy do Duchów niezwykle lojalnych wobec właścicieli, zwracając się do innych ze sporym szacunkiem.
Zaklęcia:
Zwiększona Siła - Zarówno ciosy Capricio są mocniejsze, jak u przeciętniaka, tak samo, jak potrafi udźwignąć więcej niż zwykła istota. Umiejętności Siłacz i Łamacz Kości na poziomie drugim obie.
Mistrz walki w zwarciu - Mówi się, że ciężko znaleźć kogoś, kto by mu dorównywał, jeśli chodzi o umiejętności walki w kontakcie. Można stwierdzić, iż ten nie ma sobie równych w tej dziedzinie, a jego Walka Wręcz równa się tej z poziomu 2.

Właściciel: Nath

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze 4yfo

Gate of the Water-bearer, Aquarius - Aquarius wyglądem przypomina piękną dziewczynę o długich niebieskich włosach i oczach w podobnej barwie. Pod obojczykami ma dwa tatuaże w postaci linii. Od połowy jest niebieską rybą, a może raczej warto nazwać to syrenim ogonem z pierścieniami po obu stronach. Dodatkowo nosi jeszcze liczną biżuterię – bransolety, złote paski, czy diadem. Należy do istot stosunkowo humorzastych i niezbyt skorych do współpracy. Posługuje się magią wody, acz musi zostać przywołana w miejscu, w którym jest woda. Może to być mała ilość, jednak kiedy zostanie przyzwana w miejscu, gdzie tej substancji nie ma, nie potrafi używać swoich mocy.
Zaklęcia:
Giant Wave Attack (B) - Aquarius kumuluje w swej urnie wodę, która zostaje uwolniona w niedługim czasie z niewiarygodną siłą, która potrafi odepchnąć nawet statki na większe dystanse. Zasięg fali to 30 metrów.
Water Beam (D) - Wystrzeliwuje ze swojej urny wodę pod sporym ciśnieniem, acz ta ma za zadanie głównie odepchnąć oponentów, bądź inne cele. Zasięg do 10 metrów.
Bubble Shot (C) - Przywołuje sporą ilość wodnych baniek, które wystrzelone zostają z urny w kierunku przeciwnika. Zadają raczej obrażenia podchodzące pod te z typu obuchowych. Ich zasięg to 10 metrów. Obrażenia jak w przypadku piłek. Wytwarza 50 baniek wystrzeliwanych w 10 seriach po 5 baniek, jedna fala po drugiej.
Water Pilar (D) - Aquarius nakierowuje swą urnę na cel, aby po krótkiej chwili spod ziemi wyskoczył słup wody o dość silnym ciśnieniu, co ma za zadanie wyrzucenie oponenta w powietrze. Promień owego gejzeru to metr, zaś podrzuca on na wysokość 3 metrów.

Właściciel: Brak

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze Ijut

Gate of the Fish, Pisces - Ryby, zależnie od formy przyjmują dwie możliwe postaci. Można spokojnie stwierdzić, iż ich do grona ich form należy zarówno ludzka cząstka, jak i ta rybia. W zwierzęcej formie ten duet przypomina olbrzymie, morskie potwory o kształcie ciała zbliżonym do węgorzy. Ponadto owe stworzenia posiadają swój zodiakalny symbol na przodzie głowy. W ludzkiej postaci zaś, owa para Duchów przemienia się w „matkę” i „syna” – odpowiednio jasna i ciemna ryba. Kobieta posiada jasną karnację i długie, proste, czarne włosy oraz przeciętny wzrost, zaś chłopak posiada przeciwną gamę kolorów, gdyż jego włosy przyjmują białą barwę, a odcień skóry należy do tych ciemniejszych. Dodatkowo jest on nieco niższy od „matki”. Obie ryby posiadają jakby swego rodzaju ubiór wykonany z rybich łusek. Ponadto chłopak dzierży włócznię, zakończoną symbolem zodiakalnym ryb.
Zaklęcia:
Water Magic - W ludzkiej formie, Ryby potrafią posługiwać się magią wody, jako ich podstawowe źródło walki. Umożliwia im to wytwarzanie sporej ilości wody, jak i przemieszczanie się wraz z nią w celu zwiększenia własnych obrażeń w przypadku „matki”, bądź w przypadku „syna” poprzez wystrzeliwanie wody za pośrednictwem włóczni. Każdy 1 litr wody kosztuje 1%MM.
Flight - W rybiej formie Pisces potrafią lewitować nad ziemią, co umożliwia im atakowanie przeciwników z powietrza.
Walka wręcz - „Matka” Pisces posiada ponadprzeciętne zdolności w walce wręcz. Można je przyrównać do umiejętności przekraczających nieco pierwszy poziom umiejętności odpowiedzialnej za to – jednak nadal to nie jest drugi poziom.
Mnich - „Syn” Pisces posiada pewną wiedzę w posługiwaniu się bronią tego typu, że jego broń można przyrównać ją do poziomu nieco przerastającego pierwszy poziom tej umiejętności.

Właściciel: Brak

Gwiezdne Duchy - Złote Klucze 2wz8

Gate of the Ophiuchus, Ophiuchus - Wężownik wyglądem przypomina ogromnego, wężowatego stwora, który zdaje się być po części istotą „żywą”, a zarazem stanowić twór mechaniczny. Górna część jego ciała pokryta jest mnóstwem masywnych, ciemnych łusek, które posiadają po obu stronach wgłębienia. Dolna część jego ciała z kolei może przypominać mnóstwo metalowych paneli ułożonych tak, że mogą przypominać przesłonięte żaluzje.
Zaklęcia:
Niewiele wiadomo o umiejętnościach owego Gwiezdnego Ducha, więc jego moce w dalszym ciągu pozostają zagadką.

Właściciel: UWAGI – Klucz można zdobyć tylko w przypadku misji, bądź eventu. Nie jest on dostępny na start, czy też w sklepie.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
 
Gwiezdne Duchy - Złote Klucze
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Gwiezdne Duchy - Srebrne Klucze
» Gwiezdne Duchy
» Gwiezdne Duchy - Informacje Ogólne
» Klucze Meili
» Duchy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Encyklopedia :: Magia :: Gwiezdne Duchy
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.