facebook
menu
Regulamin Poradnik dla nowych Magia Umiejętności Wizerunki Władza Spis przedmiotów Misje Wzór Karty Postaci Wymiana
mapa
HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
menu
  1. Ejji
    - Potomek Pudziana
  2. AIDS
    - Najdziwniejsza Magia
  3. King Asthor (Puszek)
    - Najciekawsza Magia
  4. Torashiro
    - Najbardziej Omnipotencjalna Magia
  5. Narisa
    - Najlepszy support
  6. Vit Ferlicz
    - Najlepszy tank
  7. Torashiro
    - Najlepszy caster
  8. Ejji i Will; Cassandra i Kei; Never i Grey
    - Najciekawsza relacja
  9. Kannibal (Melody); Internet Explorer (Sora)
    - Najciekawsze Sacred Relict
  10. Torashiro
    - Najlepszy MG
  11. Ryukehoshi
    - Mister Forum
  12. Mor
    - Miss Forum
  13. King Asthor (Puszek)
    - Powieściopisarz
  14. Strzała, Atatai, Weronika, Eustachy Motyka, Deme, Rin, Friederica
    - Najfajniejszy NPC
  15. Arata Tsuchimikado
    - Znienawidzony NPC
  16. Ejji
    - Najfajniejsza Postać Męska
  17. Cassandra, Corinne, Mor
    - Najfajniejsza Postać Żeńska
  18. Pyza
    - Wilk w Owczej Skórze
  19. Mor
    - Najbardziej wpływowa postać
  20. Finny
    - Najbardziej odpowiedzialna postać
  21. Ryukehoshi
    - Forumowy Wygryw
  22. King Asthor (Puszek), Ezra al Sorna
    - Forumowy Przegryw
  23. Ejji
    - Niszczyciel Czerepów
  24. Pyza
    - Najoryginalniejsza Postać
  25. Jo
    - Najlepszy Summoner
  26. Frederica, Samael, Mor
    - Posiadacz najsilniejszych przyjaciół
Pomysły na nowe umiejętności - Page 4




 

Share | 
 

 Pomysły na nowe umiejętności

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Wielki Kot.
Wiek : Tyle, ile Uniwersum.
Wzrost/waga : Kocia.
Rodzaj magii : Panel Administracyjny.
Gildia : Gildia Administracyjna.
Staż w gildii : Od zawsze.
Liczba postów : 1109
Dołączył/a : 10/08/2012

PisanieTemat: Pomysły na nowe umiejętności   Sob Sie 11 2012, 11:49

First topic message reminder :

Masz pomysł na nową umiejętność, którą chciał lub chciałabyś aby znalazła się na liście umiejętności? Wystarczy zgłosić swój pomysł w tym temacie a zostanie on rozpatrzony przez administrację. Każda osoba która chciałaby zgłosić swój pomysł proszona jest o zgłoszenie go w takiej formie:
Kod:
[b]Nazwa umiejętności:[/b]
[b]Opis:[/b]
[b]Opis pierwszego poziomu:[/b]
[b]Opis drugiego poziomu:[/b]
[b]Opis trzeciego poziomu:[/b]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

AutorWiadomość

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Markiz de Miguel Ruiz
Wiek : 25
Wzrost/waga : 170/65
Rodzaj magii : Wilgoci
Gildia : Brak
Staż w gildii : Pierwsze 10 lat życia w GH
Liczba postów : 59
Dołączył/a : 28/03/2014

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Wto Lip 08 2014, 23:20

Nazwa umiejętności: Przeklęty
Opis: Jesteś niczym Gandalf Szary. Sama twoja obecność jest wystarczającym zwiastunem tego, że nadchodzą problemy.
Opis pierwszego poziomu: Od czasu do czasu ktoś w twoim pobliżu będzie mieć pecha i coś mu się nie uda
Opis drugiego poziomu: W twojej obecności ludzie intuicyjnie popełniają błędy, choć nie zdarza się to za każdym razem.
Opis trzeciego poziomu: Nieszczęście dotyka wszystkich, z którymi się zetkniesz. Bez względu na to, czy ktoś jest przyjacielem, czy wrogiem, lepiej będzie dla niego, jeśli nigdy cię nie spotka.

Blokuje w czepku urodzonego i vice versa


Ostatnio zmieniony przez Raindancer dnia Wto Lip 29 2014, 13:44, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t2251-deszczowa-chmurka http://ftpm.forumpolish.com/t2019-dt-kp

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Alezja "Boudicca Ambigatos" Gergovia
Wiek : fizycznie 27, wizualnie z 19, mentalnie dużo mniej
Wzrost/waga : 160cm/55kg
Rodzaj magii : Strażnik Znaków Przeszłości
Gildia : Fairy Tail
Staż w gildii : od x791 (gdzieś między powrotem z Tenrou a Igrzyskami Magicznymi)
Liczba postów : 1210
Dołączył/a : 12/08/2012
Skąd : świat Pomiędzy

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Nie Lip 27 2014, 04:29

Nazwa umiejętności: Sen Umarlaka
Opis: Nie obudzi cię nawet galop tysiąca słoni i rano obudzisz się rześki, pełen energii, z boostem do dziennej regeneracji MM. O ile obudzisz się na czas i ów galop przeżyjesz...
Opis pierwszego poziomu: Sen nieznacznie mocniejszy niż przeciętnej osoby. Dzięki temu prędzej się wysypiasz a przy bezproblemowo przespanej nocy rano otrzymujesz drobny bonus w postaci wyższej niż przeciętna regeneracji MM...
Opis drugiego poziomu: Masz bardzo twardy sen. Następnego dnia otrzymujesz imponującą dodatkową dawkę MM, jedna w razie zagrożenia bardzo trudno cię dobudzić. W razie przedwczesnego obudzenia zamiast dodatkowego MM jesteś po prostu wypoczęty, kiedy każdy inny wciąż by potrzebował zapałek do podpierania powiek...
Opis trzeciego poziomu: Przespałbyś koniec świata, rozgrywający się między Smokami, Tytanami, a Panią z Dziekanatu. Po pobudce byłbyś niczym bateria Duracell, gotów do walki z Jeźdźcami Apokalipsy. Oczywiście o ile byłoby jeszcze o co walczyć...


Opis strasznie na siłę i nie jestem do niego jakoś szczególnie przywiązana. Po prostu chodziło mi o umiejkę, gdzie dzięki twardemu Snu dostaje się więcej MM, o ile ktoś się nie boi, że nie zauważy w porę zagrożenia...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t91-konto-alezji http://ftpm.forumpolish.com/t90-gergovia-alezja http://ftpm.forumpolish.com/t907-kabaczek#13270

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Markiz de Miguel Ruiz
Wiek : 25
Wzrost/waga : 170/65
Rodzaj magii : Wilgoci
Gildia : Brak
Staż w gildii : Pierwsze 10 lat życia w GH
Liczba postów : 59
Dołączył/a : 28/03/2014

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Wto Lip 29 2014, 14:20

Zdrajca*
Wprawdzie nie jesteś urodzonym dyplomatą, jednak potrafisz dotrzeć tam, gdzie nie przetrwałby żaden etyczny posłaniec lub obrońca sprawiedliwości.
1 - Nieznacznie zwiększa sympatię od wrogów. Po prostu - świadomie lub nie - umiesz wzbudzić ich zaufanie.
2 - Twoja umiejętność paktowania z wrogami jest zaskakująca. Jednakże, z powodu posiadania takiego talentu, nieco trudniej pozyskać ci zaufanie wśród osób służących prawu i państwu.
3 - Szastanie zmianą frontu podczas misji to dla Ciebie chleb powszedni, a twoja czarna reputacja cię wyprzedza. Niemal każdy, kto szuka najemnika do pomocy, będzie próbował się z tobą dogadać.

* uniemożliwia zdobycie um. retoryka, towarzysza, nauczyciela i vice versa. Możliwy do kupna podczas samotnika.

(Opisy do tej umki napisane spontanicznie, od tak, w przypływie burzy mózgów. Bo w sumie niektórzy są bardziej skorzy do tego, by się dogadać z wrogami, choćby i to byli zabójcy z dużymi nagrodami za głowę. Przecież da się zrobić tak, by wilk był syty i owca cała. A niektórzy, na pewno pracowaliby po prostu dla tego, kto więcej zapłaci (lvl3) jeśli misja by umożliwiała taki rozwój wydarzeń. Np. nie zabijaj mnie, zapłacę 2 razy więcej, jeśli tylko upozorujemy moje zabójstwo, przecież zleceniodawca dostanie to, co chciał. Albo konflikt mafii, "nie zabijaj mnie, zabij swojego szefa za 2 razy więcej".)

Blokada emocjonalna*
Twoja zdolność do przeżywania głębokich emocji jest mniejsza niż u przeciętnego człowieka,, a co za tym idzie, jesteś bardziej uodporniony na manipulacje emocjonalne.
1 - Nieznacznie osłabia PWM oparte na uczuciach i emocjach
2 - Zrozumienie uczuć staje się dla ciebie jeszcze trudniejsze, zaklęcia oparte na uczuciach i emocjach do rangi D nie działają, trudniej manipulować tobą poprzez m.in strach, wściekłość, wyrzuty sumienia, itp.
3 - Emocje? A co to takiego? Potrafisz zabić nawet dziecko z um. ofiara lvl 3, a wszelkie manipulacje emocjonalne jeszcze trudniej przebijają się przez twoją świadomość. Zaklęcia oparte na uczuciach do rangi D nie działają, zaś twoje morale utrzymuje się na stałym, nie za dużym i nie za małym poziomie, umożliwiając ci trzeźwy osąd sytuacji.    

* Blokuje um. typu szał, drapieżca, towarzysz itp - bo i tak ten skill działałby jako debuff na te umki.

(Czemu taki skill? A bo mi się nie podoba, że do resa na iluzje czy żywioły czy bronie są umki, a do resa na manipulacje jakie bym chciał robić Springiem wystarczy charakter/historia/styl gry. Ja jakbym napisał, że postać wychowywała się w wulkanie i odgrywał fana upałów +30 stopni C, to i tak bym nie dostał resa na ogień ^^ A ktoś na takiej samej zasadzie ma dostawać odporność na manipulacje uczuciami, a debuf emocjonalny A ma być nieskuteczny albo działać z siłą debufa C-D na co drugą osobę... to trochę nie fer. Kto chce mieć postać odporną na wpływ manipulacji emocjami, niech sobie do tego kupi umkę, zamiast cwaniakować, że jego postać byłaby na bank odporna na taki wpływ. Ewentualnie proszę z taką samą "logiką" traktować na info, że np Shao kilka lat medytował w wulkanie a co noc śpi na rozżarzonych węglach, bo żar go nie rusza :P )

--------

Zostawię też info tego co zgłaszałem wcześniej: Um. typu niszczyciel mają błędnie zrobiony opis:
2 - Zaklęcia ofensywne znacznie lepsze niż w przypadku zwykłych magów, niestety obronne są nieco słabsze
3 - Zaklęcia polegające na zadawaniu obrażeń działają jak zaklęcia rangę wyżej (Od PWM do B)
Można to zrozumieć tak, że gdy posiadasz lvl 3, to tracisz bufa z lvl 2 do zaklęć A wzwyż, gdyż umka nie jest kumulatywna. A takie rozumienie umki rodzi dylematy typu "czy się opłaca" u osób, które mają zarówno kilka A, jak i kilka zaklęć słabszych.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t2251-deszczowa-chmurka http://ftpm.forumpolish.com/t2019-dt-kp

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Torashiro Byakuton
Wiek : 19/ponad 400
Wzrost/waga : 176 cm/69.3 kg
Rodzaj magii : Energetyczna Kreacja
Staż w gildii : 5 lat (FT) | 8 miesięcy (VP) | FT od 27 marca x802
Liczba postów : 5461
Dołączył/a : 10/05/2013

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Nie Sie 03 2014, 16:00

Delikatna zmiana zapasów i summonera, tak jak wspominałem w mojej propozycji, że napiszę. Proponuję kilka opcji, można się skupić na jednej, można połączyć, do wyboru do koloru:

Zapasy magiczne 3 lvl, dla osób z drugim źródłem
a)100 MM
b)Większe zmniejszenie kosztów PD za zakup minimum 10MM np. -25%; -50%
c)Trzecie źródło o.0

Summoner 2 lvl, dla magów GD:
a) Duchy są silniejsze, dłużej się utrzymują i nie cierpią aż tak, gdy muszą walczyć dłużej
b) Większość duchów potrafi samoczynnie się pojawić by pomóc magowi w krytycznych sytuacjach (wciąż jednak zabierają MM)

Dziękuję i pozdrawiam~

_________________

~Tora Theme~ ~Relaxation Theme~

Tora mówi z akcentem starofioryjskim


Just Female Tora stuff.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 http://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 http://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559

Mag klasy 0

avatar


Staż w gildii : -
Liczba postów : 2
Dołączył/a : 13/09/2014

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Nie Wrz 14 2014, 16:18

Wątpię, żeby to się komuś poza mną przydało, ale cóż, zasady to zasady, wrzuciłem tutaj.

Nieumarły - Szkielet (K)

Poległeś, a twoje ciało jest bezczeszczone przez jakiegoś domorosłego nekromantę? Cóż, przynajmniej odzyskałeś/aś nad sobą kontrolę. Może nawet znajdziesz w tym stanie jakieś pozytywy?

Lv1 - Powstrzymujący klątwę - Gratulacje, wyrwałeś się spod kontroli klątwy, ale to dopiero początek. Jako, że musisz cały czas pilnować jesteś bardzo podatny na wszelkie zaklęcia wpływające na umysł. Na pocieszenie dodam, że wówczas klątwa, ze względu na swoją wielką moc, przejmuje kontrolę i na jakiś czas (czas trwania rzuconego zaklęcia) po prostu znowu stajesz się bezmyślnym nieumarłym, który atakuje wszystko co się rusza w okolicy. To nie jest dobra wiadomość? Cóż... to może ucieszy ciebie fakt, że możesz praktycznie pływać w truciznach? Jak w końcu miałyby zadziałać na kupę kości? Nie radzę jednak tego robić z kwasem ani magicznymi truciznami. To pierwsze działa na ciebie mocniej, a to drugie choć w ograniczonym stopniu nadal działa, ot magia. Ale to nie wszystko, w promocji mamy jeszcze zerowe zużycie jedzenia, wody i powietrza, pomyśl tylko jaka to oszczędność! Na twoim miejscu unikałbym tylko lekarzy, zaklęcia regenerujące tkanki działają na ciebie dokładnie odwrotnie. Dzieje się tak dlatego, że klątwa już ma swoją, mroczniejszą metodę pilnowania, żebyś się do czegoś nadawał/a. Otóż twoje kości same się naprawiają z tą samą szybkością co tkanki u człowieka. Ba, możliwa jest nawet regeneracja całych zniszczonych kończyn, ale ta trwa już znacznie dłużej. Jak można się domyślić, to czyni cię "technicznie" nieśmiertelnym. Niezależnie od obrażeń i stopnia zniszczenia zawsze się odtworzysz choć będzie to trwało od kilku do kilkunastu lat zależnie od tego ile z ciebie zostało. Niestety, ze względu na braki w elementach mięsopodobnych zmysły mogą cię zawodzić, a co gorsza, dopóki nie zapanujesz nad mocą klątwy nie będziesz w stanie zwiększyć swoich możliwości fizycznych. Ale nie przejmuj się, przynajmniej możesz odłączać różne elementy siebie i na przykład zabawiać dzieci żonglując czaszką, świetna zabawa na każdą imprezę.

(Umiejętności z grupy Cechy fizyczne = maks 1 poziom. Z grupy Zmysły nie można nauczyć się niczego z wyjątkiem W czepku urodzonego i Prekognicji. Nie można się nauczyć Bariery Umysłowej i Regeneracji.)

Lv2 - Kontrolujący klątwę - Proszę, proszę, udało ci się w ograniczonym stopniu zapanować nad zaklęciem! W sumie nie zmieniło się tak wiele, prawda? Rozczarowany? Wbrew pozorom możesz teraz wiele osiągnąć!

(Cechy fizyczne/odporności jak wyżej + od teraz zaklęcia wpływające na umysł działają tak jak na każdego normalnego Kowalskiego. Słuch w normie. Węch osłabiony. Możliwe jest nauczenie się umiejętności z kategorii Zmysły do 1 poziomu z wyjątkiem węchu, smaku i dotyku. Może też nauczyć się umiejętności Bariera umysłowa i Regeneracja [odpowiednio do 1 i 2 poziomu]. Umiejętności z kategorii Cechy fizyczne można się nauczyć do maksymalnie 2 poziomu. Nie ma innych ograniczeń nauki umiejętności.)

Lv3 - Panujący nad klątwą - Całkowicie zapanowałeś nad swoim przeznaczeniem. Aż szkoda, że nie ma przycisku OFF, prawda?

(Cechy fizyczne/odporności jak wyżej. Węch w normie. Możliwe jest nauczenie się umiejętności w kategorii Zmysły (z wyjątkiem Smaku i dotyku), Regeneracja i Bariera umysłowa (odpowiednio 3, 4 i 2 poziom). Nie ma innych ograniczeń nauki umiejętności.)


EDIT: Zapomniałbym, oczywiście tą umiejętność można by było wziąć tylko na start albo w jakichś naprawdę wyjątkowych okolicznościach.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Evan
Wiek : 16 lat
Wzrost/waga : 165 cm /57 kg
Rodzaj magii : Magia Masek
Gildia : Policja Magiczna, oddział Duchów Era.
Staż w gildii : Od listopada X801 w PM.
Liczba postów : 288
Dołączył/a : 10/07/2013

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Sob Maj 23 2015, 21:26

Nazwa umiejętności: Złodziej
Opis: Niektórzy ludzie zarabiają na życie na cudzym nieszczęściu. Jeśli chcesz łatwo się wzbogacić okradając niewinnych ludzi z ich zegarków, lub też otwierać zamki, to umiejętność właśnie dla Ciebie.
Opis pierwszego poziomu: Za pomocą wytrycha potrafisz otwierać większość zamków, jednak te bardziej skomplikowane dalej są dla Ciebie wielkim problem a nawet z tymi łatwymi może Ci nie pójść. Jeśli chodzi o kradzież kieszonkową to jeszcze nie jesteś w tym za dobry, łatwo można Cie nad tym przyłapać, obiekty takie jak zegarki czy portfele nie są jeszcze w twoim zasięgu. Potrafisz dobrze się ukryć, ale daleko temu do perfekcji.

Opis drugiego poziomu: Normalne zamki to dla Ciebie pikuś. Potrafisz obejść większość zabezpieczeń, jednak te magiczne nadal są po za twoim zasięgiem. Wyciągnięcie komuś portfela czy ściągnięcie mu zegarka jest jak dziecinna igraszka, jednak nadal możesz popełniać błędy. Możesz ukryć się tak, że zwykli ludzie niewyczują twojej obecności.

Opis trzeciego poziomu: Potrafisz otworzyć nawet magiczne zamki jak i obejść najbardziej skomplikowane zabezpieczenia, również te magiczne. Jesteś mistrzem w kwestii kradzieży, potrafisz okraść kogoś z bielizny, tak że ten nie zauważy. Potrafisz ukryć się nawet w cieniu, a jeśli chcesz to nawet za pomocą magii trudno Cie znaleźć.

[Wymagana umiejka Skrytobójcy i Bezszelestny na poziomie 1]

To propozycja, możecie coś do niej dodać, wszak złodzieje są wszechstronni, prawda?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1909-konto-evan-a http://ftpm.forumpolish.com/t1395-evan http://ftpm.forumpolish.com/t2415-maskarada#41565

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Finnian Jerome
Wiek : 18/23(fizycznie)/444(to skomplikowane)
Wzrost/waga : 170 cm | 61 kg
Rodzaj magii : Grzechów
Gildia : Magiczna Policja
Staż w gildii : -
Liczba postów : 4079
Dołączył/a : 17/11/2012

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Nie Lis 22 2015, 16:54

POST PRZYPOMNIENIE - jako, że temat zakurzył się i to dość mocno, a i pewnie spora część graczy o nich zapomniała. Zamieszczam tutaj post z przypomnieniem, że gracze także mogą sugerować umiejętności do dodania. Takie umiejętności będą zwykle omówione tak szybko jak tylko to będzie możliwe, jednak rzucając pomysł proszę o dokładniejszy zarys umiejętności, a nie notki w stylu 'no dajcie coś na wytrzymałość'. Nie musi być rozpisane dokładnie, ale sam zarys poziomami, jak i opis.

_________________

M a i n | L o v e | P i e r r o t | S c a p e g o a t | S t o r y | #d8b055

Zarobki policjanta są o 86 % większe, niż zwykłej osoby. Mag S+, Mecenas, Greed.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome http://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Evan
Wiek : 16 lat
Wzrost/waga : 165 cm /57 kg
Rodzaj magii : Magia Masek
Gildia : Policja Magiczna, oddział Duchów Era.
Staż w gildii : Od listopada X801 w PM.
Liczba postów : 288
Dołączył/a : 10/07/2013

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Nie Lis 22 2015, 17:24

Kaszl, kaszl, wrzuciłem umkę w maju i dalej nei wiem czy w ogóle ktoś to omawia. Kaszl, kaszl.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1909-konto-evan-a http://ftpm.forumpolish.com/t1395-evan http://ftpm.forumpolish.com/t2415-maskarada#41565

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Gaspar Valentin
Wiek : 27 lat
Wzrost/waga : 193cm/90kg
Rodzaj magii : Nothingness Manipulation
Staż w gildii : -
Liczba postów : 168
Dołączył/a : 10/12/2015

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pon Sty 11 2016, 20:56

[#]Niestandardowiec - Czasami mag włada rodzajem magii i zaklęciami, których nie da się sklasyfikować do żadnej grupy nie ważne jakbyśmy chcieli. Oczywiście nie jest tutaj mowa o zaklęciach, które jednocześnie zadają obrażenia i osłabiają wroga, gdyż są to zaklęcia ofensywno-debuffujące i w celu ich wzmocnienia należy rozwinąć po równi część ofensywną i debuffującą odpowiednimi umiejętnościami. Są jednak zaklęcia typu usunięcie magii przeciwnika, albo latanie, których nie da się odpowiednio sklasyfikować. Osoby, które szkolą się w tym typie magii potrafią wyłamywać się poza rangę zaklęcia swoimi umiejętnościami.
przeciwnika.
Lvl 1 - Zaklęcia niestandardowe są nieco silniejsze
Lvl 2 - Zaklęcia niestandardowe znacznie lepsze niż w przypadku zwykłych magów
Lvl 3 - Zaklęcia niestandardowe działają jak zaklęcia rangę wyżej (Od PWM do B), reszta znacznie lepsza niż u zwykłych magów
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t3219-gasparowe-konto#59697 http://ftpm.forumpolish.com/t3164-gaspar-valentin

Mag klasy S

avatar


Imię i nazwisko : Mor, była też znana jako Nanaya zanim odrzuciła to imię
Wiek : 19/24
Wzrost/waga : 165/55
Rodzaj magii : Słońca
Gildia : Brak
Staż w gildii : Ponad 4 lata w GH. Obecnie jest samotnikiem.
Liczba postów : 2823
Dołączył/a : 20/08/2012

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pon Lut 29 2016, 16:28

Dobrze, ponieważ nie podoba mi się umiejka Mocarza względem łuczników, wstawiam swoją propozycję. Chodzi głownie o to, że do większego naciagu potrzeba głównie siły a to można załatwić samym Siłaczem. W przypadku mocarza trzeba wykupić i Siłacza, i jeszcze Łamacza Kości, który łucznikowi nie przyda się do niczego (a jak łucznik walczy w zwarciu, to wiedz, ze cos poszło bardzo nie tak i zaraz umrzesz). Więc... no. Rozumiem, dlaczego jest ograniczenie przez łamacza kości (bo Joker i naciąg jest lekko op), jednak wydawanie 60 PD za 1 poziom umki, co można osiągnąć samym Siłaczem jest złe.
Więc oto moja propozycja, bazująca nieco na Mocarzu - Strzelec Wyborowy [#][K]:
1 lvl - nieznacznie zwiększa siłę naciągu, przez co postać jest w stanie swobodnie korzystać z łuków o większym naciągu, a kusze są łatwiejsze w obsłudze
2 lvl - znacznie zwiększa siłę naciągu, przez co postać jest w stanie swobodnie korzystać z łuków o największej sile naciągu, naciągniecie kuszy rękami nie sprawia żadnych problemów. Postać potrafi nieco dłużej utrzymać w pełni naciągnięty łuk.
3 lvl - Kuszę naciągniesz gołą ręką, łuk napinasz do krańców wytrzymałości, a słabsze egzemplarze rozpadają się w twoich rękach po jednym strzale. Postać potrafi znacznie dłużej utrzymać w pełni naciągnięty łuk.
[Każdy poziom Strzelca Wyborowego wymaga posiadania siłacza na tym samym poziomie, oraz uniemożliwia posiadanie Jokera na poziomie wyższym nić 1 lvl]

_________________


My... | End of the story | The Light | Sacrifice | Beutiful Day

Każdy członek Grimoire Heart dostrzega nad jej głową aureolę i boski nimb, jakby była świętą z obrazka. Podświadomie wiedzą, że dziewczyna została wybrana przez Aratę na swoją zastępczynię.

PD: 29
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t376-konto-nanas http://ftpm.forumpolish.com/t105-nanaya-byakushitsune-znana-jako-byaku http://ftpm.forumpolish.com/t550-pamietniki

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Sebastian Borkowski
Wiek : 22 lata
Wzrost/waga : 190cm/80kg
Rodzaj magii : Mutacji
Gildia : FT
Staż w gildii : krótki
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Nie Kwi 03 2016, 08:51

mam prośbę do administracji i moderatorów technicznych, aby wypowiadali się w tym temacie. Jednak gracze dają propozycje i są olewani. Chyba, nie wiem co się dzieje w CD, ale tak się czuję. Pheam jak widać też to zauważył. Proponuję więc, albo usunąć temat jeśli nie zamierzacie czytać sugestii graczy lub wypowiadać się na tematy związane z umiejętnościami. No i moja propozycja. Związana z tym, że wszystkie parametry magiczne mają swoje umiejętności. Zasięg, obszar, siła, czas trwania, czas odpoczynku. Brakuje tylko jednej rzeczy. Ilości, dla osób, które używają pocisków.

Nazwa umiejętności: Karabin magiczny
Opis: Niektórzy magowie nie idą w siłę, wielkość czy szybkość zaklęć, a w ilość wystrzelonych jednocześnie zaklęć, które ciężko uniknąć. Rozwija to liczbę zaklęć, które można jednocześnie przygotowywać i wystrzelić.
Opis pierwszego poziomu: Ilość wystrzelonych pocisków zostaje zwiększona o 25% zaokrąglane w dół. Ilość przygotowywanych jednocześnie zaklęć wzrasta o 25%
Opis drugiego poziomu: Ilość wystrzelonych pocisków zostaje zwiększona o 50% zaokrąglane w dół. Ilość przygotowywanych jednocześnie zaklęć wzrasta o 50%
Opis trzeciego poziomu: Ilość wystrzelonych pocisków zostaje zwiększona o 100% zaokrąglane w dół. Ilość przygotowywanych jednocześnie zaklęć wzrasta o 100%

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Joseph
Wiek : 26
Wzrost/waga : 1,82m/77kg
Rodzaj magii : Biblioteka DNA
Gildia : DHC
Staż w gildii : od Marca x802
Liczba postów : 5542
Dołączył/a : 29/08/2012
Skąd : Poznań

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Nie Kwi 03 2016, 11:53

Pisałem to tu chyba już kiedyś i napiszę jeszcze raz. Wszelkie umiejki z tego tematu są omawiane w CD. Jeśli nie pojawiają się przy następnym patchu, to oznacza że umiejka została po prostu odrzucona.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t4013-to-cos-od-pd-jo#79641 http://ftpm.forumpolish.com/t3795-joseph http://ftpm.forumpolish.com/t4016-karta-zdrowia-jo#79647

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Sebastian Borkowski
Wiek : 22 lata
Wzrost/waga : 190cm/80kg
Rodzaj magii : Mutacji
Gildia : FT
Staż w gildii : krótki
Liczba postów : 1213
Dołączył/a : 01/09/2012
Skąd : Olkusz/Gliwice

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Nie Kwi 03 2016, 19:03

Nie pisałeś, sprawdziłem, wcześniej sprawdzałeś w temacie. Ale dzięki za informację.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t2718p15-znowu-ten-asth#48053

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Elizabeth Hyede
Wiek : 17
Wzrost/waga : 160cm/49kg
Rodzaj magii : Elciowata Magia Rycerska~!
Gildia : Szczury do marca x802. Od tego czasu Fairy Tail.
Staż w gildii : W Szczurach była rok, FT od III x802
Liczba postów : 429
Dołączył/a : 24/08/2012
Skąd : Otchłań c:

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Pon Kwi 04 2016, 02:02

Myślę, że miło by było poinformować gracza, że jego propozycja jest odrzucona, a nie dawać mu nadzieję, że coś rozważacie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t142-skarpetka-elci-c http://ftpm.forumpolish.com/t120-panna-elizabeth http://ftpm.forumpolish.com/t650-inne-duperele-o-elci

Mag klasy 0

avatar


Imię i nazwisko : Torashiro Byakuton
Wiek : 19/ponad 400
Wzrost/waga : 176 cm/69.3 kg
Rodzaj magii : Energetyczna Kreacja
Staż w gildii : 5 lat (FT) | 8 miesięcy (VP) | FT od 27 marca x802
Liczba postów : 5461
Dołączył/a : 10/05/2013

PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   Wto Lip 19 2016, 20:36

Umka od ilości pocisków odrzucona. Niestety, w pewnym momencie wychodzi problem ze sklasyfikowaniem, czy w danym przypadku jest to pocisk, czy jednak nie.

W kwestii umiejki do łuków itp. też odrzucona. Kwestia zarówno nie rozdrabniania mimo wszystko umiejek, a i połączenia kilku cech w jedną jest tu wystarczająca.

_________________

~Tora Theme~ ~Relaxation Theme~

Tora mówi z akcentem starofioryjskim


Just Female Tora stuff.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ftpm.forumpolish.com/t1315-konto-torashiro#19555 http://ftpm.forumpolish.com/t962-torashiro#14231 http://ftpm.forumpolish.com/t1316-torashiro#19559
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Pomysły na nowe umiejętności   

Powrót do góry Go down
 
Pomysły na nowe umiejętności
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 4 z 5Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Prolog
 :: Ogłoszenia Duszpasterskie :: Pomysły oraz Sugestie
-




Wymiana!
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorld
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.