HargeonAkane ResortHosenkaMagnoliaWschodni LasOshibanaOnibusCloverOakEraScaterCrocusArtailShirotsumeHakobeZoriPółnocne PustkowiaCalthaLuteaRuinyInne Tereny ZachodnieGalunaTenrouPozostałe KrajeMorza i Oceany
I've never seen a decent person among those who say they're going to save the world while forsaking the people around them. Those types of men are always so intoxicated by thier own hollow dreams that they call every little thing in front of them trivial.
FAIRY TAIL PATH MAGICIAN
Inu Hanako




 

Share
 

 Inu Hanako

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Inu


Inu


Liczba postów : 20
Dołączył/a : 28/06/2013
Skąd : Szczecin

Inu Hanako Empty
PisanieTemat: Inu Hanako   Inu Hanako EmptyPią Cze 28 2013, 22:32

Imię: Inu
Pseudonim: -
Nazwisko: Hanako
Płeć: Kobieta
Waga: 60 kg
Wzrost: 170 cm
Wiek: 17 lat
Gildia: Lamia Scale Inu Hanako 30px-Lamia_scale
Miejsce umieszczenia znaku gildii: Z prawej strony miednicy
Klasa Maga: 0

Wygląd: Inu nie wyróżnia się specjalną urodą wśród tłumu. Wygląda tak jak każda inna normalna dziewczyna, chociaż normalna to ona nie jest. Odznacza się wysokim wzrostem, mierzy bowiem 170 cm. Waży koło 60 kg. W jej figurze z pewnością uwagę przykuwa dość pokaźnych rozmiarów biust, do którego niejeden przykleił swoje gały co peszyło dziewczynę. Posiada miękkie i lekko falowane włosy, o kolorze jasnego orzechu wraz z szkarłatnymi pasemkami, sięgające za ramiona. Zakręcają się nieco przy końcach, co daje ciekawy efekt szczególnie przy cieniowaniu. Ma długą grzywkę którą przeczesuje na prawy bok. Jej dzikie oczy są przesycone kolorem rubinu. Jej policzki zdobią piegi, które kontrastują się z jej jasną cerą.
Inu nigdy nie przywiązywała wagi do wyglądu i ubioru. Wokół szyi przepleciony jest długi biały szal. Jego końce i skrawki są niedbale podarte. Dłonie są ukryte w rękawicach posiadające dziury na palce. Koszulę ma znoszoną i zbyt długą o czarnym kolorze. Inu nosi także zwykłe białe szorty z czterema kieszeniami. Często upycha w nie najróżniejsze śmieci. Po lewej stronie biodra wisi srebrny łańcuch a jej nogi zdobią czarne zakolanówki. Obuwiem są zwykłe znoszone trampki koloru wiśniowego.
Charakter: Z pewnością jej nie można zaliczyć do grona normalnych ludzi. Wyróżnia się praktycznie pod każdym względem. Na pierwszy rzut oka jest nieśmiałą i zamkniętą w sobie dziewczyną, chociaż sprawia wrażenie cynicznej i zadufanej osoby. Mało mówi w obcym otoczeniu, nie zwraca na siebie szczególnej uwagi. Jeśli jednak znajdzie się jakaś osoba, którą zdoła obdarzyć swoim zaufaniem, jeden z prętów klatki pęka i pozwala tej osobie zajrzeć w głąb serca. Kiedy tak się stanie, dziewczyna zamienia się w zupełnie innego człowieka, bardziej otwartego i roześmianego. Jej osobie zawsze towarzyszy cięty język. Po prostu kocha ripostę i nie może się bez niej obejść. Często myli pojęcia i żyje innym światem, przez co nie kontaktuje z otoczeniem. Stworzony przez nią świat w głowie znacznie bardziej jej odpowiada. W jej makówce kryje się mętlik myśli, wątpliwości i zagadek. Z reguły idzie za głosem rozumu i nie słucha serca niczym racjonalista. Może i nieraz ją to uratowało, lecz przez to nie raz omal nie zwariowała. Od dziecka przywiązywała się do zwierząt, były jej bliższe niż rodzina, to dzięki nim nie była do końca samotna. Z czasem zaczęła je traktować ponad ludzi, którzy potrafili tylko ranić. Dziewczyna nie ma zbytniej cierpliwości, chwilami jest wybuchowa, choć jeżeli sytuacja tego wymaga staje się ostoją spokoju. Mimo, że świat się od niej odwrócił ona walczy z nim, z jego brutalnymi zasadami. Jej moralne racje stoją na wysokim miejscu w jej charakterze. Potrafi je bronić nawet za cenę życia. Mówi szczerze o swoich poglądach i nie ma litości dla ludzi łamiących jej wartości. Nawet jeśli są to bliscy. Za bardzo przywykła do walki o swoje racje. Oczywiście nawet w takiej dość empatycznej dziewczynie siedzi mroczna dusza. Rzadko wyłania się z cienia, jest szczelnie zawiązana we wnętrzu, jednakże zdarzają się takie dni, kiedy sznur zostaje rozerwany. Potwór wychodzi na zewnątrz, a wtedy nie warto się zbliżać do dziewczyny. Może dosłownie wszystko. Potrafi wypomnieć najmniejsze drobnostki, których nie zapomina, jest oschła, zakłada swoją ulubioną maskę obojętności. Na szczęście takie zachowanie długo się nie utrzymuje. Nie umiała nikogo długo ranić, potwór prędzej czy później musiał wracać do wnętrza aby się nasycić. Wtedy wychodzi spokojna natura, często zawiedziona zaistniałą sytuacją. Z reguły żałuje każdego najmniejszego czynu, znów czuje się wszystkiemu winna. Kolejnym aspektem jest jej duma. Ona wytwarza w niej ogromne pokłady upartości by robić wszystko na przekór innym. Jej piętą achillesową na pewno są uczucia. Po prostu nie cierpi o nich gadać, a szczególnie zdradzać swojego wnętrza, dlatego woli pozostawać pod maską anonimowości.
Historia:
Klik:

Umiejętności:
- Ninja [1]
- Skrytobójca [1]
- Bezszelestny [1]
Ekwipunek: Torba a w niej bandaż, woda utleniona i zapalniczka.
Pieniążki: 4450:klejnotów: 

Rodzaj Magii: Magia powietrza
Jest dla Inu najciekawszą poznaną magią. Nie dość, że jest pomocna, może dodawać kopa swoim sojusznikom to również może przetrzebić wrogie wojska za pomocą unikalnych ataków. Głównie jednak cechują ją typowe buffy, nie znaczy to, że nie może być groźna. Ma zastosowanie także na szerokim obszarze dzięki czemu może ona pomóc przyjaciołom.  

Pasywne Właściwości Magii

  • Hounen - W powietrzu wytwarza się przyjazny dla ucha szum. Powoduje on relaks, a także uspokojenie nerwów oraz delikatne zmniejszenie bólu, dzięki czemu można myśleć bardziej racjonalnie. Działa to na jedną osobę oddaloną o metr od dziewczyny.
  • Kokyuu - Jest to zwykły i delikatny powiew wiatru. Nie jest w żaden sposób silny i nie może nikomu zagrozić, za to daje miłe ochłodzenie w upalne dni
  • Sennyo - Coś w rodzaju pogodynki. Inu może powiedzieć aktualne informacje o powietrzu (temperatura itp) a także przewidzieć pogodę na najbliższe kilka godzin.
  • Tobikomi - Jest to właściwość, która zwiększa skoczność Inu poprzez zwiększenia ciśnienia w danym obszarze, dzięki czemu może się odbić od ziemi (wyłącznie) na wysokość 2 metrów.  Lądowanie również jest miększe, dzięki czemu nikt się nie połamie przy lądowaniu. Możliwość użycia jedynie na użytkowniku, jest to jednak męczące kiedy używane jest nagminnie.

Zaklęcia:

Rangi D

  • Joutou -Ciśnienie powietrza wokół użytkownika się zmienia, dzięki czemu wpływa ono na ciało. Zacznijmy więc od tego, że można dość szybko odbić się od ziemi i wyskoczyć na mniej więcej 10 metrów. Tam możemy zawisnąć w powietrzu do 3 sekund, lub też manewrować i zmieniać kierunki. Nie trwa to długo, więc trzeba szybko lądować. W tym wypadku również działa miękkie lądowanie. Tego zaklęcia można użyć jedynie na sobie.
    5 PD
  • Chisoku - Opór powietrza słabnie co dodaje nam szybkości. Na bronie także działa, dzięki czemu lecą znacznie szybciej. Tego buffa można użyć jedynie na jednej rzeczy bądź jednej osobie jednorazowo. Szybkość wzrasta adekwatnie do rangi.
    5 PD
  • Kabe - Za pomocą machnięcia ręką użytkownik wytwarza mocny podmuch wiatru o niewielkiej szerokości, aczkolwiek silny. Kogoś bardzo chudego z pewnością wywróci na ziemię, trzeba się bowiem nasilić aby ustać przy takiej sile. Nie zadaje obrażeń, działa na zasadzie zwykłego odepchnięcia.
    5 PD

Rangi C

  • Kiri - Jest to najzwyczajniejsza w świecie mgła. Powietrze wokół zagęszcza się, bierze z otoczenia jak największą ilość wody i w ciągu 10 sekund tworzy się to ciekawe zjawisko. Mgła jest wielkości około 15m3, a widoczność w niej ogranicza się do około metra. Trwa 3 tury. Sojusznik niestety też nic nie widzi, zaś użytkownik porusza się w niej bardziej na czuja, gdyż rozpoznaje drgania powietrza. Jednak nie rozpoznaje ich, nie ma pojęcia które należą do kogo jeżeli jest więcej osób.
    10 PD
  • Sanso - Wokół przeciwnika w promieniu 3 metrów tworzy się coś w rodzaju kopuły, w której jest odcinany tlen, oraz zwiększa się ciśnienie. Kopuła może być zniszczona za pomocą silnego ciosu, zaklęcia C lub dwóch D. Kopuła znika po 2 minutach. Siedzenie w niej powoduje omdlenia, lekkie zawroty głowy, oraz narastający ból uszów co w znacznym stopniu utrudnia walkę, o ile oponent po prostu nie zemdleje.
    10 PD

Rangi B

  • Gufuu - Standardowy cyklop, który ma swoje ciekawe właściwości. Zaczyna on swój żywot od skupienia się w jednym miejscu, w którym rośnie w ciągu 5 sekund. Jest wielki na 4 metry, a jego średnica wynosi 2 metry. Kiedy tylko powstanie, zaczyna pędzić w stronę przeciwnika z dość sporą szybkością. Jest on kierowany zgodne z wolą użytkownika, wystarczą znikome ruchy palcem wskazującym. Trąba posiada tzw aurę. Jeżeli ktoś choćby wsadzi rękę w granice tornada, zostanie ona nieco posiekana. W dodatku dzięki rotacji na odległość około 3 metrów wokół cyklonu jest nieco zagęszczone powietrze, które utrudnia ruch przeciwnikowi, a także wsysa go nieznacznie wgłąb tornada. Nie jest to niesamowicie mocne, ale może być to uciążliwe i nieco spowalniające. Ogólnie nie jest to szybkie, pędzi z prędkością biegnącego zwykłego człowieka. Jeżeli wpadnie tam zwykły człowiek zostanie po prostu posiekany na drobne kawałki.
    Trwa ono 2 tury, w trzeciej powoli zanika.
    25 PD



Ostatnio zmieniony przez Inu dnia Sob Cze 29 2013, 14:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1156-inu-hanako
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Inu Hanako Empty
PisanieTemat: Re: Inu Hanako   Inu Hanako EmptySob Cze 29 2013, 13:39

Eq - odejmij sobie 550 klejnotów

PWM:

    1. maksymalnie na jedną osobę, nie dalej jak metr od Inu.
    2. ok. Słaby wiaterek.
    3. przewidzenie pogody zależne od mg, a tak to raczej łok.
    4. tylko ona, nie użyje tego na kimś. Oczywiście ciągłe stosowanie szybko męczy.
    5. odpada
    6. odpada


Zaklęcia:

    1. pojedynczy cel i w powietrzu spędzi maks 3 sekundy.
    2. użycie na 1 osobie/przedmiocie = jedno zaklęcie. Siła powalająca nie będzie, bo adekwatna do rangi.
    3. nie zadaje raczej obrażeń, a odpycha.
    4. 3 posty działania, w 3 ulega już rozproszeniu.
    5. Kopułę zniszczy zaklęcie C lub 2 zaklęcia D. I fizycznie w sumie też chyba da radę wyjść skoro to kopuła z powietrza, nie?
    6. Jakie są dokładniej wymiary "cyklonu"? I jak on działa? Inu nim steruje?
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Inu


Inu


Liczba postów : 20
Dołączył/a : 28/06/2013
Skąd : Szczecin

Inu Hanako Empty
PisanieTemat: Re: Inu Hanako   Inu Hanako EmptySob Cze 29 2013, 14:33

Zmienione
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t1156-inu-hanako
Colette


Colette


Liczba postów : 1788
Dołączył/a : 13/08/2012

Inu Hanako Empty
PisanieTemat: Re: Inu Hanako   Inu Hanako EmptyNie Cze 30 2013, 09:26

Cytat :
nieraz ją to uratowało, lecz przez to nie raz
Po pierwsze powtórzenie. Po drugie...jak dajesz powtórzenie to powinno się je pisać tak samo. Poprawnie jest 'nieraz'.

Cytat :
Dziecko wyszło niechętnie z wody i założyła
ZałożyłO.

Cytat :
iż osoby byli kupcami
BYŁY.


Znalazłam o wiele więcej błędów, ale jak widać już nie wypisywałam - acz dość często powtarzasz 'ona'. Zawsze mówię by mieć chociaż zdanie o dołączeniu do gildii...tą bransolete wezmę jako to zdanie, iż przez to i tego maga dołączyłaś do ls. Jeśli jest inaczej to napisz.
Akcept części opisowej.
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t99-konto-colette#260 https://ftpm.forumpolish.com/t78-colette-carter https://ftpm.forumpolish.com/t757-notatnik-colette#10600
Finn


Finn


Liczba postów : 4279
Dołączył/a : 17/11/2012

Inu Hanako Empty
PisanieTemat: Re: Inu Hanako   Inu Hanako EmptyPon Lip 01 2013, 13:59

 Akcept
Powrót do góry Go down
https://ftpm.forumpolish.com/t366-depozyt-finniana-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t350-finnian-jerome https://ftpm.forumpolish.com/t432-o-wszystkim-i-o-niczym-co-sie-finniego-tyczy#4423
Sponsored content





Inu Hanako Empty
PisanieTemat: Re: Inu Hanako   Inu Hanako Empty

Powrót do góry Go down
 
Inu Hanako
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
Off-top
 :: Archiwum :: ARCHIWUM ŚWIATA :: Prolog :: Kartoteka :: Martwe/Porzucone
-




Reklama
Poniżej znajdują się buttony for, z którymi obecnie prowadzimy wymianę. W celu nawiązania współpracy zachęca się do odwiedzenia pierw tematu z regulaminem wedle którego wymiany prowadzimy, a następnie do zgłoszenia się w tym temacie. Nasze buttony oraz bannery znajdują się zaś w tym miejscu.
BlackButlerVampire KnightSnMHogwartDreamDragonstKról LewDeathly Hallowswww.zmiennoksztaltni.wxv.plRainbow RPGEclipseRe:Startover-undertaleBleach OtherWorldThe Original DiariesFort Florence
Layout autorstwa Frederici.
Forum czerpie z mangi "Fairy Tail" autorstwa Hiro Mashimy oraz kreatywności użytkowników. Wszystkie materiały umieszczone na forum stają się automatycznie własnością jego jak i autorów. Dla poszanowania Naszej pracy uprasza się o nie kopiowanie treści postów oraz kodów bez uprzedniej zgody właścicieli.